Altijd al van je hobby je beroep willen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie houden er allemaal malafide praktijken op na, !!! :P
Ze waren ook leverancier bij mijn huidige werkgever. Dan is er contractueel vastgelegd dat er geen medewerkers benaderd moegen worden voor andere/gelijke functies bij concurenten etc. Dat deden ze bij mij dus wel....
Kortom, spelletje tijdje meegespeeld en alles, mails, telefoongesprekken etc, vastgelegd. Op een gegeven moment zelfs telefoongesprek gehad met die recruiter terwijl hij op de speaker stond en degene die het contract met dat kantoor had gesloten naast mij stond.
Die was 'not ammused' kan ik je vertellen :+
 
Ze waren ook leverancier bij mijn huidige werkgever. Dan is er contractueel vastgelegd dat er geen medewerkers benaderd moegen worden voor andere/gelijke functies bij concurenten etc. Dat deden ze bij mij dus wel....
Kortom, spelletje tijdje meegespeeld en alles, mails, telefoongesprekken etc, vastgelegd. Op een gegeven moment zelfs telefoongesprek gehad met die recruiter terwijl hij op de speaker stond en degene die het contract met dat kantoor had gesloten naast mij stond.
Die was 'not ammused' kan ik je vertellen :+
beter :Y
 
310996_144203755671245_6275363_n.jpg
 
_O-

Zijn mama is zijn grootste fan _O-

http://robinsluysmans.waarbenjij.nu/

13 oktober 2011 13:11 | Door: Mam
Hallo lieve schat, ik sta er elke keer weer versteld van "WAT KUN JIJ TOCH ALLES GOED OMSCHRIJVEN" van wie zou je dat hebben??????????
Hihihi. Dikke kus Mam.
13 oktober 2011 13:12 | Door: Mam
Zo trots als een pauw ben ikke. Haha
9 december 2011 17:03 | Door: Mam
Robin, we hebben samen met jou echt een heerlijke vakantie gehad in Australie en Nieuw-Zeeland. Het was echt GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke vette kus Mamen Pap.
21 december 2011 03:52 | Door: andre michiels
hoi kerel,ik heb je toch eindelijk gevonden!!!!!
je kunt je wel verstoppen aan de andere kant van de wereld,maar ik vindt je toch wel.
Ik ga je de komende dagen in dcegaten houden,haha
dan heb ik ook wat meer tijd met de kerst,ben eens benieuwd waar je overal uitgehangen hebt

Groetjes Andre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan