andere motor of andere vriendin...???

Wat een kinderachtig geleuter.
Wees trots op haar!!
 
Laatst bewerkt:
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)

Dan ga je voor gezinsuitbreiding. Dan wordt er tenminste niet meer over motoren maar over baby''tjes gepraat.
 
Ik zou een Tomos voor haar kopen en dan kijken of je wel van haar kan winnen.

Als je dan nog verliest...dan is het kansloos
 
Ik zou trots zijn op haar want niemand is sneller dan mij, en ik zal haar 3 x daags een mega beurt geven om de conditie op peil te houden, en de rest naar behoefte.
 
gewoon erom lachen en toegeven dat ze sneller is. draag het tenminste als een vent.
 
Met een stalen gezicht zeggen dat je er achteraan rijdt om te kijken of ze wel de juiste lijnen rijd enzo.... En als ze je op een ronde gaat zetten, gewoon aangeven dat het is om haar te leren inhalen op een circuit...

Je kan er ook gewoon achteraan blijven rijden om naar d'r (voor jou dan, ik ken d'r niet) lekkere kont te kijken :Y :X
 
Ik zou trots zijn op haar want niemand is sneller dan mij, en ik zal haar 3 x daags een mega beurt geven om de conditie op peil te houden, en de rest naar behoefte.

Als '' haar'' je bike is, ben je flink aan het sleutelen dus, kom je dan nog wel aan rijden toe :? :+
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik voor een andere motor en een andere vriendin zou gaan.

maar ja, dat zal wel weer niet mogen van mijn vrouw.
 
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)

Kan het vermogen niet kwijt op het achterwiel.
Werd opgehouden door langzame deelnemers.
laag staande zon.
hulpverlenen bij een crash.
blijkt toch een 25Kw te hebben gekocht.

Maar toch mooi dat ze zulke tijden rijdt. Liever zo'n vriendin dan eentje waarvan je niet meer mag rijden.
 
Laatst bewerkt:
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)



Tijdens het volgende beurtje (van de motor :P ) de boel creatief afstellen en heel veel begrip tonen als het vervolgens niet meer zo snel gaat. En zogenaamd je stinkende best doen, om de motor weer sneller te krijgen.

Betaling voor al die "inspanningen" uiteraard in natura _O- _O-



















vroembert dankt de grote baas op de kniën, dat vrouwlief zo bang is voor hoge snelheden op 2 wielen, dat deze theoretische situatie nooit zal voorkomen in huize vroembert O-)
 
Dan ga je voor gezinsuitbreiding. Dan wordt er tenminste niet meer over motoren maar over baby''tjes gepraat.


Zet je motor maar vast te koop, jij weet zeker niet wat gezinsuitbreiding tegenwoordig kost :X :X
 
Heren, heren, waarom zo jaloers??? ;(
Alsof wij vrouwen niets anders kunnen presteren, behalve jullie bezighouden :}
Wees gewoon trots op haar en geef toe dat jullie niet altijd de beste zijn :Y

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan