Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Je kan er redelijk wat instoppen, maar het zijn zeker niet de grootste tassen...
Als je een beetje in de buurt (omgeving Haarlem) woont mag je wel komen kijken.

Edit: zie in je profiel Gelderland. dat is niet naast de deur. Misschien is er wat op de motorbeurs te zien?[/quote

Veel heb je ook niet nodig voor een weekend, haha nee Haarlem is niet echt in de buurt nee.
Helaas kan ik dit jaar niet naar de beurs ;(
 
Hallo DD-ers, Hey Boldbart, ik moest mijn motor afgelopen week verplaatsen, 1 druk op de knop en hij liep, staat wel het hele winterseizoen aan de druppellader en voordat ik hem wegzet gooi ik die reiniger er doorheen en rijd nog een stukje. Tevens gooi ik er nog een dopje van die meuk doorheen om de brandstof goed te houden. Ik heb alles nog origineel qua bougies en accu.

Hey, LeeTow! Hoe gaat 'ie? Ja da's beter in één keer starten, ooit deed die van mij dat ook.
Voorjaar toch voor grote beurt, kunnen ze eens kijken hoe of wat. Ben toch bezig een andere motor aan te schaffen, zondag op de beurs eens proefzitten!
Afspraak bij... en hier komt het.... Ducati!

Groeten!!
 
Heey allemaal,

Ook sinds kort in het bezit van een dorsoduro 750 zwart foto's volgen snel.
Toevallig vandaag al de cat opengemaakt en eruit gehaald nu rijd hij al een stuk beter.
Heeft 1 van jullie nog wat leuks te koop zoals einddempers? Of korte kentekenplaathouder?

Groetjes
 
Zo een Duuk, wat voor 1

Wat Wieringen zegt, Hypermotard 821 ...
full


Tevens speelt dit ook nog mee...
full


MV Agusta Dragster RR! Op beide gereden, totaal verschillend! Zitten op dezelfde prijs ongeveer.

Kijken wat de financiën toelaten! Moet ook nog een hele fijne DD verkopen!

full


We hebben de tijd!

Groeten! :W
 
Heey allemaal,

Ook sinds kort in het bezit van een dorsoduro 750 zwart foto's volgen snel.
Toevallig vandaag al de cat opengemaakt en eruit gehaald nu rijd hij al een stuk beter.
Heeft 1 van jullie nog wat leuks te koop zoals einddempers? Of korte kentekenplaathouder?
Het
Groetjes

Welkom.!!!!!!.. Ben benieuwd naar de foto's. Komend weekend wordt het hier 14 grden met zon.
Even een paar km erbij zetten.
 
mijn excuses voor het inbreken in deze forum, lees altijd stiekem mee en ik heb ook nog een kofferset en een gel zadel in de aanbieding.
kofferset mag voor 175,00 worden opgehaald en zadel voor 60,00

gr.
 
Heey allemaal,

Ook sinds kort in het bezit van een dorsoduro 750 zwart foto's volgen snel.
Toevallig vandaag al de cat opengemaakt en eruit gehaald nu rijd hij al een stuk beter.
Heeft 1 van jullie nog wat leuks te koop zoals einddempers? Of korte kentekenplaathouder?

Groetjes

Welkom,

Is dat een beetje makkelijk te doen de cat verwijderen? Ik wil dat bij die van mij ook nog doen.
 
Dat zadel wil ik ook wel hebben, en ik ben ook benieuwd om wat voor kofferset het gaat?
 
Welkom,

Is dat een beetje makkelijk te doen de cat verwijderen? Ik wil dat bij die van mij ook nog doen.

Nee dit is niet egt makkelijk aangezien deze bij de dorsoduro erin geperst is. Maar als je geduld hebt dan heb je hem er in 1 uurtje uit. En het mooie is dat er een kap omheen zit dus van de nieuwe lasnaad zie je niks.

Groetjes
 
De eerste km's van 2015 zijn gemaakt. Altijd weer een fijn gevoel als je motor (na de 3de poging) meteen weer start na de winterslaap.
 
Ik gister ook, motor naar de dealer gebracht voor een grote beurt. Duurde 3 uur voordat ik weg was ivm lekke band. Morgen weer ophalen en rijden
 
Nee dit is niet egt makkelijk aangezien deze bij de dorsoduro erin geperst is. Maar als je geduld hebt dan heb je hem er in 1 uurtje uit. En het mooie is dat er een kap omheen zit dus van de nieuwe lasnaad zie je niks.

Groetjes
Oke bedankt. Binnenkort maar eens proberen dan :X
 
Na 10j 1000rr Respol plezier, vorige week de DD mogen ophalen.

Heerlijk genieten, ook al staatvdeze nog de eerste 1000km benepen.

Zeer tevreden over de sc projects,, heerlijkengrommel zonder de dbkillers.

De tail tidy wordt deze week geïnstalleerd.

full
 
Na 10j 1000rr Respol plezier, vorige week de DD mogen ophalen.

Heerlijk genieten, ook al staatvdeze nog de eerste 1000km benepen.

Zeer tevreden over de sc projects,, heerlijkengrommel zonder de dbkillers.

De tail tidy wordt deze week geïnstalleerd.

[afbeelding]


Mooooooooi. Ziet er goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan