Aprilia RSV luchtfilterpakking

Chriz86

MF'er
22 okt 2007
146
12
Amersfoort
Goedenavond!

Ben sinds kort te trotse bezitter van een RSV Mille 2002 en heb inmiddels eea aan onderhoud en slijtage-onderdelen nagelopen.

Nu zag ik dat in de luchtfilterbox tussen de beide helften (onder- en bovenkant) geen pakking zit, terwijl hier volgens het onderhoudsboekje toch wel een rubberen ring (zo'n ding die precies de vorm heeft) hoort te zitten.
Aantal dealers gevraagd, maar tot nog toe is zo'n ring onvindbaar. Één dealer ging hem bestellen maar dat gaat wel heel erg lang duren wist hij mij te vertellen.

Ideeën van jullie om dit anders te doen? Adressen waar ik dit kan bestellen? Iemand die nog een oud exemplaar heeft? Tips om het anders op te lossen?

Nog iets anders, er zit een std luchtfilter in welke prima is. Is het bij een RSV Mille zinvol er een K&N of iets dergelijks in te stoppen?

Alvast bedankt
 
Je bedoelt de afsluitingen van de airbox? Daar hoeft geen pakking tussen, het sluit goed af. Ik heb een K&N filter erin gehangen. Niet omdat het vermogen scheelt, maar het betaald zich vanzelf terug. Ook het inlaatgeluid is een stukkie plezanter :)
 
Pcies, hier ook geen pakking hoor :N

Bij welke dealer's heb je geïnformeerd? Als je twijfelt altijd even bellen met Roké, Startwin of Motor2000. Zij weten echt alles van Aprilia :Y
 
Origineel zit er een rubber ring in... startwin kon er wel een bestellen. Zonder rijden kan natuurlijk ook, bevestigde Startwin..
Ik doe er voor de netheid wel een stukje compriband in. Klaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan