Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet die Juicebox wel eerst binnenkomen
Op de site van Two Brothers Racing komt het merk Aprilia helemaal niet voor
weet je zeker dat die Juicebox ook geschikt is voor de DD of kan je dat kastje aan elk type motor hangen
Dan moet die Juicebox wel eerst binnenkomen
Volgende week binnen (zegt ie)
Dat zegt ie al 3 weken
Maanden bedoel je?
1200 zonder abs bakje eronder, stuk mooier vind ik zelf.
[afbeelding]
Vind de voorkant van de 750 wel iets mooier
[afbeelding]
Ikk houd het lekker bij mijn 750, straks met de juicebox dr op en een ander tandwiel denk ik dat ie al heel anders uit de bus gaat komen.
We zullen je op de hoogte houden vanaf volgende week
Ik vind gewoon dat die juice boxers voor de oude prijs aan mede MF'ers verkocht moet worden
Weet iemand (of geelensnel) al wat die box normaal gaat kosten?
De shiver is wel wat anders afgesteld zeker of is de juice box voor de dorso ook al een verbetering voor de shiver?
Ik ben benieuwd....
Hey Gixxie kun jij mij vertellen hoe de gel-seat t.o.v. de originele buddyseat jou bevalt
er zijn er meer met een Gel-seat....jullie mogen ook gewoon vertellen wat jullie er van vinden...ben nl. wel een beetje nieuwsgierig...ik rij toch stiekum wel iets meer km's dan de geplande fun kilometers
Zelfs de europese prijs MAG ik nog niet vrijgeven. De Juiceboxen liggen al ingepakt klaar met adres stickers er op....
De samenwerking met TBR heeft goed geld opgebracht, maar ook veeeeeeel regeltjes en subcontracten en gedoe op zijn Amerikaans. TBR staat er op dat de verkoop start na de introductie op Intermot. (de 11e van deze maand is intermot afgelopen).
Wel kan/mag ik al verklappen dat er TBR uitlaten in M2 en M5 uitvoering komen voor de DD en Shiver.
ik snap niet waar ze telkens over klagen...
het blok zou te tam zijn en niet lekker doortrekken en bovenin leek het alsof er een doek in het luchtfilter zat...
een paar dingen die ik al ben tegengekomen in tests...
mijn shiver (ja shiver, sorry ) trekt lekker in het middengebied en zet er nog eens flink de sokken in bij de 6000 en begint dan ook merkbaar harder te brullen!
dus... ik ben dan ook een sv650 gewend hier voor.. maar toch,
laat ze maar klagen, ik ben er tevreden mee de 750!
en straks die juicebox he
Ik trek me zowiezo nooit zoveel aan van die tests iedereen heeft z'n eigen beleving/voorkeur... ben ook dik tevreden met de 750, alleen zou de gasrespons in S wel btje anders mogen. Vandaar de juicebox
Voor 28,00 Euro zou je ook als proef een keer een kleiner voortandwiel kunnen proberen dan rijdt de S-modus ook echt perfect (krijgt de DD de handling waar jij van droomt).
Ik rij sindsdien altijd en alleen nog maar in de S-modus ook bij een nat wegdek; echt no problemo
Bevalt het je niet kun je zo weer terug naar het orginele tandwiel zonder aanpassing van kettinglengte of iets dergelijks.
Ik trek me zowiezo nooit zoveel aan van die tests iedereen heeft z'n eigen beleving/voorkeur... ben ook dik tevreden met de 750, alleen zou de gasrespons in S wel btje anders mogen. Vandaar de juicebox