Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikk houd het lekker bij mijn 750, straks met de juicebox dr op en een ander tandwiel denk ik dat ie al heel anders uit de bus gaat komen. })
 
Op de site van Two Brothers Racing komt het merk Aprilia helemaal niet voor :? :?
weet je zeker dat die Juicebox ook geschikt is voor de DD :? of kan je dat kastje aan elk type motor hangen :?

Volgens mij heeft @Geel en Snel software ontwikkeld voor de Dorso en heeft deze verkocht aan Two Brothers Racing die dit waarschijnlijk op de markt gaan brengen middels de Juicebox.
 
1200 zonder abs bakje eronder, stuk mooier vind ik zelf.

7Aprilia_Dorsoduro_1200_04.jpg


Vind de voorkant van de 750 wel iets mooier

Aprilia_Dorsoduro_1200_11.jpg
 
Ik vind gewoon dat die juice boxers voor de oude prijs aan mede MF'ers verkocht moet worden :P
Weet iemand (of geelensnel) al wat die box normaal gaat kosten?

De shiver is wel wat anders afgesteld zeker of is de juice box voor de dorso ook al een verbetering voor de shiver?
 
We zullen je op de hoogte houden vanaf volgende week :Y

Ik ben benieuwd....

Hey Gixxie kun jij mij vertellen hoe de gel-seat t.o.v. de originele buddyseat jou bevalt ;)

er zijn er meer met een Gel-seat....jullie mogen ook gewoon vertellen wat jullie er van vinden...ben nl. wel een beetje nieuwsgierig...ik rij toch stiekum wel iets meer km's dan de geplande fun kilometers :o
 
Ik vind gewoon dat die juice boxers voor de oude prijs aan mede MF'ers verkocht moet worden :P
Weet iemand (of geelensnel) al wat die box normaal gaat kosten?

De shiver is wel wat anders afgesteld zeker of is de juice box voor de dorso ook al een verbetering voor de shiver?

Zelfs de europese prijs MAG ik nog niet vrijgeven. De Juiceboxen liggen al ingepakt klaar met adres stickers er op....
De samenwerking met TBR heeft goed geld opgebracht, maar ook veeeeeeel regeltjes en subcontracten en gedoe op zijn Amerikaans. TBR staat er op dat de verkoop start na de introductie op Intermot. (de 11e van deze maand is intermot afgelopen).

Wel kan/mag ik al verklappen dat er TBR uitlaten in M2 en M5 uitvoering komen voor de DD en Shiver.
 
Ik ben benieuwd....

Hey Gixxie kun jij mij vertellen hoe de gel-seat t.o.v. de originele buddyseat jou bevalt ;)

er zijn er meer met een Gel-seat....jullie mogen ook gewoon vertellen wat jullie er van vinden...ben nl. wel een beetje nieuwsgierig...ik rij toch stiekum wel iets meer km's dan de geplande fun kilometers :o

Dat bevalt n stuk beter als t originele zadel, maaaaaaaaarrrrr de kleine tank is toch wel n voordeel want ook op t gel zadel krijg je na n lang stuk rijden een dooie ass ;)

@ GeelenSnel; M2 en M5 heb je daar wel prijzen van dan :P
 
Laatst bewerkt:
Zelfs de europese prijs MAG ik nog niet vrijgeven. De Juiceboxen liggen al ingepakt klaar met adres stickers er op....
De samenwerking met TBR heeft goed geld opgebracht, maar ook veeeeeeel regeltjes en subcontracten en gedoe op zijn Amerikaans. TBR staat er op dat de verkoop start na de introductie op Intermot. (de 11e van deze maand is intermot afgelopen).

Wel kan/mag ik al verklappen dat er TBR uitlaten in M2 en M5 uitvoering komen voor de DD en Shiver.

Wel balen, ik had gewoon die software van je al moeten reserveren vóór je een contract kreeg :(
Ik ben wel erg benieuwd, had jij eigenlijk al testbank-resultaten van jouw software? Het is dus bekend dat ze erg arm lopen vanwege emissie-eisen. Gooit jouw instelling dat helemaal om?

Ik las dus net weer een test van de Monster 796 vs Shiver 2010 (Motor magazine), waarin de monster de Shiver dus zou inpakken. Als Aprilia dat blok nou gewoon een race-afstelling geeft, moet het toch andersom zijn *O*
In de test benadrukten ze dat ze hadden verwacht dat ze Shiver veel sneller zou zijn vanwege de extreem korte slag, maar dit bleef een beetje uit.
 
ik snap niet waar ze telkens over klagen...
het blok zou te tam zijn en niet lekker doortrekken en bovenin leek het alsof er een doek in het luchtfilter zat...

een paar dingen die ik al ben tegengekomen in tests... |(

mijn shiver (ja shiver, sorry :P ) trekt lekker in het middengebied en zet er nog eens flink de sokken in bij de 6000 en begint dan ook merkbaar harder te brullen!

dus... ik ben dan ook een sv650 gewend hier voor.. maar toch,

laat ze maar klagen, ik ben er tevreden mee de 750!
en straks die juicebox he })
 
İk weet niet of dit filmpje al eens voorbij is gekomen hier. Het is frans en ik begrijp eingelijk weinig van wat ze zeggen. Maar het is wel duidelijk dat de jongens op de rsv4 en de ducati streetfighter behoorlijk jalours zijn op de supermotards. Ze slaan hem zelfs een paar keer in elkaar. Wel leuk om te zien dat de rsv4 dan bijvoorbeeld op een typish weggetje zoals in de eifel heel traag door de bocht moet en de sm gewoon kan knallen.
Niet dat we dat op een dorsoduro ook zo zouden kunnen. Daar is is i echt wel te zwaar en log voor. Maar het fun gevoel komt er wel bij in de buurt.
De sm rijd wel vaak vooraan. De toon van het filmpje is al meteen gezet in de 1e paar seconden. leuke sprong van de sm. Haha en dat oude mannetje op zn puch maxi :)

 
ik snap niet waar ze telkens over klagen...
het blok zou te tam zijn en niet lekker doortrekken en bovenin leek het alsof er een doek in het luchtfilter zat...

een paar dingen die ik al ben tegengekomen in tests... |(

mijn shiver (ja shiver, sorry :P ) trekt lekker in het middengebied en zet er nog eens flink de sokken in bij de 6000 en begint dan ook merkbaar harder te brullen!

dus... ik ben dan ook een sv650 gewend hier voor.. maar toch,

laat ze maar klagen, ik ben er tevreden mee de 750!
en straks die juicebox he })

Ik trek me zowiezo nooit zoveel aan van die tests :N iedereen heeft z'n eigen beleving/voorkeur... ben ook dik tevreden met de 750, alleen zou de gasrespons in S wel btje anders mogen. Vandaar de juicebox :P
 
Ik trek me zowiezo nooit zoveel aan van die tests :N iedereen heeft z'n eigen beleving/voorkeur... ben ook dik tevreden met de 750, alleen zou de gasrespons in S wel btje anders mogen. Vandaar de juicebox :P

Voor 28,00 Euro zou je ook als proef een keer een kleiner voortandwiel kunnen proberen dan rijdt de S-modus ook echt perfect (krijgt de DD de handling waar jij van droomt).

Ik rij sindsdien altijd en alleen nog maar in de S-modus ook bij een nat wegdek; echt no problemo :]

Bevalt het je niet kun je zo weer terug naar het orginele tandwiel zonder aanpassing van kettinglengte of iets dergelijks.
 
Voor 28,00 Euro zou je ook als proef een keer een kleiner voortandwiel kunnen proberen dan rijdt de S-modus ook echt perfect (krijgt de DD de handling waar jij van droomt).

Ik rij sindsdien altijd en alleen nog maar in de S-modus ook bij een nat wegdek; echt no problemo :]

Bevalt het je niet kun je zo weer terug naar het orginele tandwiel zonder aanpassing van kettinglengte of iets dergelijks.

Dat was ik ook al van plan, alleen vraag ik me af wat je teller dan afwijkt en of dan ook je KM-stand sneller op loopt :?

ps Lee-tow vroeg mij naar dat gel-zadel maar op de Factory zit dat toch al standaard gemonteerd??
 
Ik trek me zowiezo nooit zoveel aan van die tests :N iedereen heeft z'n eigen beleving/voorkeur... ben ook dik tevreden met de 750, alleen zou de gasrespons in S wel btje anders mogen. Vandaar de juicebox :P


Zeg waarom probeer je niet de Memjet module? Zoals ik al eerder schreef is het blok veel smeuiger geworden en is de DD in S stand heerlijk berijdbaar. Ik heb de memjet module op stand 6 staan.De motor trekt ook soepeler door, houdt minder in. Ik ben er zeer tevreden over. Een kleiner tandwiel zal wel meer bite geven. Grt. R.J.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan