Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat sneller oplopen van de km stand ben ik ook een beetje bang voor. ik heb nu al bijna 20% afwijking als ik het naga op de gps.
145 op de teller is 120 op de gps.
ik heb echter geen idee welke maat tandwiel ik heb.
 
Je kilometersensor zit toch op je achterbrug? Die meet het aantal omwentelingen van het achterwiel. Afwijking krijg je dan alleen maar als je de bandenmaat of velgmaat aanpast.
 
Zeg waarom probeer je niet de Memjet module? Zoals ik al eerder schreef is het blok veel smeuiger geworden en is de DD in S stand heerlijk berijdbaar. Ik heb de memjet module op stand 6 staan.De motor trekt ook soepeler door, houdt minder in. Ik ben er zeer tevreden over. Een kleiner tandwiel zal wel meer bite geven. Grt. R.J.

Krijg al n juicebox van GeelenSnel, dit komt denk beetje op hetzelfde neer als wat jij hebt ;)
 
Je kilometersensor zit toch op je achterbrug? Die meet het aantal omwentelingen van het achterwiel. Afwijking krijg je dan alleen maar als je de bandenmaat of velgmaat aanpast.


Ik dacht dat de sensor bij de uitgaande as van versnellingsbak zat... Pin me dr niet op vast maar wat je ook monteerd, ander voor of achtertandwiel, afwijking krijg je altijd.
 
Laatst bewerkt:
De sensor zit idd in/aan de uitgaande as, als je andere tandwielen gebruik kan je een of andere box installeren voor juiste weergave zorgt op je Km teller.
 
Hallo allemaal! Ik ben Alexander en nieuw op motor-forum. Ik zit te twijfelen om een dorsoduro te kopen. Ik kom van een R6, heb alleen nog maar op de aprilia gezeten.

Iemand nog tips voor de koop?
 
Je hebt er zo een ding voor.. Ben de naam even kwijt..

SpeedoHealer 8-)


full
 
Hallo allemaal! Ik ben Alexander en nieuw op motor-forum. Ik zit te twijfelen om een dorsoduro te kopen. Ik kom van een R6, heb alleen nog maar op de aprilia gezeten.

Iemand nog tips voor de koop?

Proefrijden 8-)
 
Hallo allemaal! Ik ben Alexander en nieuw op motor-forum. Ik zit te twijfelen om een dorsoduro te kopen. Ik kom van een R6, heb alleen nog maar op de aprilia gezeten.

Iemand nog tips voor de koop?

Ja, een proefrit maken bij de dealer en daarna een (mijn) zwarte Dorso kopen.
 
Laatst bewerkt:
dat memjet geval is een soort van lapmiddel...
rommelt met de ingaande signalen en is dus een beetje budget-tuning

je wil de manier waarop die de ingaande signalen verwerkt veranderen... niet de boel voor de gek houden, dat werkt niet zo mooi als remappen.
 
Hallo allemaal! Ik ben Alexander en nieuw op motor-forum. Ik zit te twijfelen om een dorsoduro te kopen. Ik kom van een R6, heb alleen nog maar op de aprilia gezeten.

Iemand nog tips voor de koop?

Ik heb zelf een Kawasaki zx-6r gehad...maar ben dik tevreden met mijn DD...ik was de 200 + km/h wel een beetje zat.

Je kunt met een DD leuk meekomen op de snelweg... hij schijnt iets over de 200km/h te lopen,heb hem zelf nog niet boven de 180 km/h gehad. Met 180 door de bebouwde kom is wel weer een andere ervaring :X en dan de leuke bochtjes :]

En als je er 1 gaat kopen dan zou ik zeker niet voor een Factory gaan O-)

't maakt niet uit wat voor 1 je koopt...alvast welkom bij de club :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Kawasaki zx-6r gehad...maar ben dik tevreden met mijn DD...ik was de 200 + km/h wel een beetje zat.

Je kunt met een DD leuk meekomen op de snelweg... hij schijnt iets over de 200km/h te lopen,heb hem zelf nog niet boven de 180 km/h gehad. Met 180 door de bebouwde kom is wel weer een andere ervaring :X en dan de leuke bochtjes :]

En als je er 1 gaat kopen dan zou ik zeker niet voor een Factory gaan O-)

't maakt niet uit wat voor 1 je koopt...alvast welkom bij de club :W

Thanx :)
 
@ ryno 24
ik gebruik gewoon een huis tuin en keuken gps. weet het merk nıet zo. gewoon een auto gps. geen garmin ofzo.
maar als je de houder bedoeld. die is van sw mototech.
splash design is de importeur. je kan het online bestellen maar ik heb deze bij kalsbeek motoren in zwolle laten komen. moest toen uit spanje komen.
ideaale gps houder. je schroeft hem zo vast aan de 4 bouten waarmee je stuur in de kroonplaat klem zit. en tijdens het rijden kan ik gewoon nog de toeren- en km teller van de dd zien. geen probleem. goed uitzich op de gps.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan