Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is inderdaad wel gaaf, maar dan moet je ook al wel een gave koppling hebben om hem te showen.
De standaard koppeling ziet er maar grijs en saai uit. (laatst een keer los gehad om een borgmoer onder garantie te laten vervangen)
meeste ducati's monteren dan ook een indrukwekkende drukplaat. 1 met mooie kleurtjes en vorm.

Over die borgmoer trouwens...
ik heb een DD uit 2008, er zou eens een servicebericht zijn geweest (wanneer weet ik niet) waarin staat dat de origineel gemonteerde koppeling bout los kan draaien (zeer lage kans) Was ik laatst bij mn dealer. Kwamen ze zelf met het voorstel om het preventief ook maar te vervangen. Garantie van aprilia. Goede service. (is een bout aan de binnen/achterkant van de koppeling, dan moeten de koppelingsplaen uit hun huis en is de bout zichtbaar vastgehouden door een omgebogen lipje, al wel geborgt dus. De originele bout was kleiner en nu zit er een in met een grotere diameter)

En ze hebben ook een relais van de startmotor weggehaald en daarvoor de software ge-upate waardoor de computer nu direct de startmotor aanstuurt (of zoiets) ook onder garantie. Ik heb eens iets gehoord dat de startmotor van een DD gevoelig is voor doorbranden (nooit te lang doorstarten dus) maar of dat probleem hiermee nu ook verholpen is weet ik niet.

Misschien dat ik volgend jaar nog eens vraag om de nieuwste 2010/11 software. of een juicebox achtig ding inderdaad...
 
Ik heb net geconstateerd dat de stickers op het kontje van mijn appie beginnen los te laten.

Hadden wij niet een sticker-jongen hier die mooie stickers maakt?
 
Ik heb net geconstateerd dat de stickers op het kontje van mijn appie beginnen los te laten.

Hadden wij niet een sticker-jongen hier die mooie stickers maakt?

Dat ben ik :W
Komt goed uit, wat mijn (kont) stickers beginnen ook los te laten :( .
Wil je dezelfde stickers zoals ze erop zaten? of in een ander kleurtje?

full
 
Klopt ik heb het zelf gezien toen de monteur er aan bezig was. motor op de zijstandaard en dan kan het koppelingshuis zo open. Lekt geen olie weg, die blijft aan de andere kant van het blok. en dan kunnen de koppelingsplaten en het huis er zo uit.
 
Voor de mensen die het leuk vinden en in de buurt wonen.
Zondag (vandaag dus) supermotard nk wedstrijden in rogat (tussen meppel en hoogeveen)
vanaf 13:00 zijn de races, Daarvoor al trainingen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die het leuk vinden en in de buurt wonen.
Zondag (vandaag dus) supermotard nk wedstrijden in rogat (tussen meppel en hoogeveen)
vanaf 13:00 zijn de races, Daarvoor al trainingen.

Ik ga vandaag zeker effe kijken. Op het circuit bevindt zich een mooie lange flauwe linkerbocht waar ze heel mooi kunnen sliden *O*

full
 
nee nee nee en nog eens nee..

geel en snel als je dit leest, laat eens wat van je horen want het vertrouwen wordt er niet meer op

begin nu echt een keer de balen te krijgen van dit wachten, ik bedoel vorig jaar december sprak ik hem voor het eerst en in mei zou de afspraak zijn...

ik ga hem nog een keer proberen te bellen, alhoewel ik gisteren en vanavond al de hele avond 'dit nummer kan uitgeschakeld zijn' krijg te horen... |(

laten we hem allemaal gaan bellen, hij moet toch een keer zijn telefoon aanzetten :+
 
nee nee nee en nog eens nee..

geel en snel als je dit leest, laat eens wat van je horen want het vertrouwen wordt er niet meer op

begin nu echt een keer de balen te krijgen van dit wachten, ik bedoel vorig jaar december sprak ik hem voor het eerst en in mei zou de afspraak zijn...

ik ga hem nog een keer proberen te bellen, alhoewel ik gisteren en vanavond al de hele avond 'dit nummer kan uitgeschakeld zijn' krijg te horen... |(

laten we hem allemaal gaan bellen, hij moet toch een keer zijn telefoon aanzetten :+


Bel eens naar zijn luchtkasteel, wie weet istie daar te bereiken..... :+




succes ermee..................
 
word er wel een beetje moe van ja...

maar dan nog... als die het niet kan leveren of iets dergelijks, waarom dan wel iedereen aan het lijntje houden?

en nu houd die het dus weer vol tijdens ' openingstijden' niet op te nemen

da's dus 3 uur lang ja! :X
 
ik heb de Dorsoduromodel 2010 nu alweer een tijdje , wat me nu toch een beetje tegenvalt is de versnellingbak .

Ik ben gewend om op te schakelen zonder koppeling ,nu gebeurd het geregeld dat hij van zijn 1 naar 2 in neutraal schiet bij hard optrekken .

Verder brand soms het neurtaal lampje en staat hij dus niet in neutraal , dat is heel vervelend bij het starten.

Iemand dezelfde ervaringen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan