Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wat info over de juiceboxen :

De leveringen heb ik volledig (tegen mijn zin in) over gelaten aan TBR euope omdat ze daar op stonden. Helaas hoor ik nu dat ze niet op tijd leveren. Ik ga er weer achter aan maar begin toch aardig spijt te krijgen van de samenwerking met TBR. Zelf lever ik altijd binnen de afgesproken norm en TBR is nu die goede naam aan het verzieken. Ik zal er vandaag weer ruzie gaan maken ;)

Daarnaast ben ik idd de laatste tijd slecht bereikbaar ivm met prive omstandigheden (vader ernstig ziek). Ik ben naast ondernemer ook gewoon mens. Als iemand daar geen begrip voor heeft dan heb ik ze liever niet als klant.
 
ik heb de Dorsoduromodel 2010 nu alweer een tijdje , wat me nu toch een beetje tegenvalt is de versnellingbak .

Ik ben gewend om op te schakelen zonder koppeling ,nu gebeurd het geregeld dat hij van zijn 1 naar 2 in neutraal schiet bij hard optrekken .

Verder brand soms het neurtaal lampje en staat hij dus niet in neutraal , dat is heel vervelend bij het starten.

Iemand dezelfde ervaringen ?

dat het lampje in zn vrij staat maar de versneller zelf niet heb ik alleen de eerste 1000km gehad. Toen kreeg ik hem zoiezo heel moeilijk in z'n vrij en dan dacht ik dat ik hem had maar brande alleen het lampje, inmiddels heb ik hier geen last meer van.

Als die van mij in zn 1 naar 2 in z;n vrij schiet geeft ik altijd mezelf de schuld dus zou het niet weten ;-)
 
ik heb de Dorsoduromodel 2010 nu alweer een tijdje , wat me nu toch een beetje tegenvalt is de versnellingbak .

Ik ben gewend om op te schakelen zonder koppeling ,nu gebeurd het geregeld dat hij van zijn 1 naar 2 in neutraal schiet bij hard optrekken .

Verder brand soms het neurtaal lampje en staat hij dus niet in neutraal , dat is heel vervelend bij het starten.

Iemand dezelfde ervaringen ?

Ik heb het maar 1 keer gehad met opschakelen naar de 2...maar dit lag aan mezelf.

Ik heb er nu geen last meer van....neutraal geen probleem...als hij erin zit blijft hij er gewoon in zitten.

heb een 2010 Factory met nu bijna 6K op de teller.
 
Is er hier iemand uit de streek van Oost-vlaanderen (Belgie),
die in het bezit is van een DD Factory?
Zou graag eens kennis maken, daar ik volgend jaar een Factory of de 1200 zou willen kopen.
Gr. Peter.
 
Is er hier iemand uit de streek van Oost-vlaanderen (Belgie),
die in het bezit is van een DD Factory?
Zou graag eens kennis maken, daar ik volgend jaar een Factory of de 1200 zou willen kopen.
Gr. Peter.

De mijne woont in Friesland, maar als je vragen hebt of meer foto's wilt hebben dan kun je me altijd aanspreken en/of mailen ;)
 
Is er hier iemand uit de streek van Oost-vlaanderen (Belgie),
die in het bezit is van een DD Factory?
Zou graag eens kennis maken, daar ik volgend jaar een Factory of de 1200 zou willen kopen.
Gr. Peter.

Ik woon in Huizingen, vlakbij Halle, en heb een rode DD van 2009 (geen Factory). Je mag altijd eens komen kijken als je wilt.
BTW, een vriend van mij verkoopt zijn rode DD van 2009. Ik denk dat hij er +/- 6500 euro voor vraagt
 
Even wat info over de juiceboxen :

De leveringen heb ik volledig (tegen mijn zin in) over gelaten aan TBR euope omdat ze daar op stonden. Helaas hoor ik nu dat ze niet op tijd leveren. Ik ga er weer achter aan maar begin toch aardig spijt te krijgen van de samenwerking met TBR. Zelf lever ik altijd binnen de afgesproken norm en TBR is nu die goede naam aan het verzieken. Ik zal er vandaag weer ruzie gaan maken ;)

Daarnaast ben ik idd de laatste tijd slecht bereikbaar ivm met prive omstandigheden (vader ernstig ziek). Ik ben naast ondernemer ook gewoon mens. Als iemand daar geen begrip voor heeft dan heb ik ze liever niet als klant.

dat is mooi!

geef ze onder uit de zak, die amerikanen

en wat dat onbegrip voor de prive-omstandigheden betreft: dat kon niemand natuurlijk weten, dus leek het alsof er gewoon geen gehoor werd gegeven en nergens op werd gereageerd..

maar ik ben blij dat het nu weer duidelijk is en je van je hebt laten horen!
hopelijk dat we nu snel kunnen ervaren wat je wonder-kastjes kunnen voordat ze de wegen weer als haringen pekelen ;)
 
Even wat info over de juiceboxen :

Daarnaast ben ik idd de laatste tijd slecht bereikbaar ivm met prive omstandigheden (vader ernstig ziek). Ik ben naast ondernemer ook gewoon mens. Als iemand daar geen begrip voor heeft dan heb ik ze liever niet als klant.

De mensen hier hebben vast en zeker begrip voor de tijd die je aan je zieke vader besteed (als "gewoon mens") moet je ook zeer zeker blijven doen, is geheel terecht.

Maar je kweekt ook terecht minder begrip en je leest de reacties wel: soms wantrouwen omdat je niet of nauwelijks reageert en mensen aan het lijntje houdt of in het ongewisse laat (als ondernemer)

Die 2 minuten die dat kost om wat regeltjes te typen en je mensen te informeren kosten je de kop toch niet :? Je doet een hoop mensen er een plezier mee en jij laat zien dat je ze serieus neemt. (als gewoon mens)

En ook al besteed je het leveren aan TBR uit...( waarschijnlijk niemand die dit hier wist) jij blijft dan toch de persoon die moet checken of ze het ook daadwerkelijk uitleveren. ( als ondernemer)




Voor wat betreft de ziekteperikelen met je vader: sterkte ermee en voor hem sterkte in tienvoud.
 
Even wat info over de juiceboxen :

De leveringen heb ik volledig (tegen mijn zin in) over gelaten aan TBR euope omdat ze daar op stonden. Helaas hoor ik nu dat ze niet op tijd leveren. Ik ga er weer achter aan maar begin toch aardig spijt te krijgen van de samenwerking met TBR. Zelf lever ik altijd binnen de afgesproken norm en TBR is nu die goede naam aan het verzieken. Ik zal er vandaag weer ruzie gaan maken ;)

Daarnaast ben ik idd de laatste tijd slecht bereikbaar ivm met prive omstandigheden (vader ernstig ziek). Ik ben naast ondernemer ook gewoon mens. Als iemand daar geen begrip voor heeft dan heb ik ze liever niet als klant.

Allereerst sterkte met je pa enz daar heb ik wel degelijk begrip voor.

Maaaaaaaaarrrrr waarom niet gewoon eerlijk zeggen hoe t zit als iemand je belt? Je verteld me dat de pakjes bij je thuis liggen met de adres stickers erop en dat je ze gelijk verstuurd na de beurs... dan zeg je tegen Snijkamp dat ze onderweg zijn en nu heb je ineens alles uit handen gegeven aan TBR :?
Dan kom je mijns inziens als ONDERNEMER niet echt geloofwaardig meer over, en als je dat niet begrijpt dan mag je blij zijn dat mensen je klant willen zijn |(

Maar goed, nu weten we nog niet wanneer we de box kunnen verwachten :? en moeten we hem ook aan TBR betalen dan??
 
Laatst bewerkt:
:W Goedemorgen iedereen :W

Is iedereen aan het poetsen of worden de juiceboxen stiekum gemonteerd.

Voor mij vandaag de laatste rit naar Motoport...ff poetsen en dan de DD het hok in warm en droog.

Zijn er nog mensen die volgend jaar voor het nieuwe seizoen nieuwe banden gaan halen...misschien een gezamelijke inkoop incl. montage....korting en meteen een meeting :+
 
Laatst bewerkt:
:W Goedemorgen iedereen :W

Is iedereen aan het poetsen of worden de juiceboxen stiekum gemonteerd.\

Voor mij vandaag de laatste rit naar Motoport...ff poetsen en dan de DD het hok in warm en droog.

Zijn er nog mensen die volgend jaar voor het nieuwe zeisoen nieuwe banden gaan halen...misschien een gezamenlijke inkoop incl. montage....korting en meteen een meeting :+


Murning, ik heb nog geen box ontvangen, wilde juist even weten of G&S al wat wist.....

Mijn DD staat reeds gepoetst en met nieuwe olie in de schuur...
 
mijne is vandaag nog gebruikt richting school :)

moet wel nieuwe banden hebben hoor volgend seizoen... 1 ding staat vast geen dunlop meer voor mij
 
mijne is vandaag nog gebruikt richting school :)

moet wel nieuwe banden hebben hoor volgend seizoen... 1 ding staat vast geen dunlop meer voor mij

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk Michelin Pilot power 2CT of de Pure's er onder leggen.

Voor de 2CT vragen ze rond de 300 per set incl montage en voor de Pure's 349 bij Kalsbeek in zwolle.

Ook leuk voor een meet & greet....is voor een ieder wel centraal denk ik.

En misschien krijgen we nog een leuke korting als we met een clubje een afspraak maken.

Hebben jullie een ander adres ergens in het midden van Nederland of ergens in het noorden :Y dan sta ik daar voor open :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk Michelin Pilot power 2CT of de Pure's er onder leggen.

Voor de 2CT vragen ze rond de 300 per set incl montage en voor de Pure's 349 bij Kalsbeek in zwolle.


Wat een geld voor een stel bandjes zeg..... Via internet bestellen en dan met de velgen richitng de motorzaak, bespaar je rond de 100 euro.

Iemand al wat gehoord van Jasper?
 
Laatst bewerkt:
Wat een geld voor een stel bandjes zeg..... Via internet bestellen en dan met de velgen richitng de motorzaak, bespaar je rond de 100 euro.

Iemand al wat gehoord van Jasper?

Dus jij kan die bandjes regelen voor (Michelin Pure F&R) voor 249 euro incl. verzendkosten en wat kost het monteren per band dan? 12,50 a 15 euro ?

Dan wil ik wel een setje bestellen :Y heb je een adres of i-net website.

Want de goedkoopste set die ik heb gezien (michelin Pilot Power 2 CT) is 250 euro en als ik dan mijn velgjes eronder weg moet sleutelen en dan naar de bandenboer rijd en bijv. 15 euro per band (montage en balanceren) moet betalen en dan weer retour, alles er op moet zetten dan kom ik op een besparing van 20 euro (peut voor koekblik er nog ff van af kom ik op een besparing van 10 euro :+

(+ de tijd die ik moet besteden voor demontage/montage) en dan moet je ook nog de juiste gereedschappen in huis hebben...ben wel al druk gereedschap aan het verzamelen...iemand nog tips voor een goede momentsleutel .

Maar als ik 100 euro kan besparen dan doe ik dat graag...kan ik er meteen een gear indicator bijsnoepen :Y
 
Michelin Power Pure Rear
180/55 ZR17 TL 73(W) M/C
Prijslijst € 145,30

Michelin Power Pure Front
120/70 ZR17 TL 58(W) M/C
Prijslijst*: € 111,80


op motorbandenmarkt.nl
een vriend van mij heeft een motor garage in zaandam, denk dat we daar ook wel wat mee kunnen regelen hoor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan