Asociaal dure MV Agusta

118.000 euro voor nen Moto |(

Voor da geld koop ek mij liever nen Porsche ofzo :Y

Cool maakt porsche ook motoren tegenwoordig, heb je een fotootje?

Of?

Wacht ff...

Nee toch?!?!!?

*bitchslapt Boabea*

Ga je schamen!!!! :)
 
Cool maakt porsche ook motoren tegenwoordig, heb je een fotootje?

Of?

Wacht ff...

Nee toch?!?!!?

*bitchslapt Boabea*

Ga je schamen!!!! :)


Héhé ,zie motoren erg graag ;)
Maar moest ik moeten kiezen tussen nen auto of nen moto van 118.000 euro zou het wel dienen auto worden 8-)
 
Ik vind het een mooie motor, en er zijn genoeg mensen die dit geld er wel voor willen betalen. Ik zou het ook wel willen als ik het geld kon missen.. Maar ja, ik moet al krom liggen voor een huis van 200.000 euro...:)

Toevallig sprak ik vorige week iemand aan in Scheveningen die een Gallardo reed, en vroeg hoe hij aan de centen kwam. Hij was eerlijk en zei dat hij gewoon goed investeerde en daarnaast gek was op autos. Maar met alleen een Gallardo kom je er niet.. Denk eens aan de eisen die verzekering stelt aan de garage waar je dat ding moet stallen..:)


Nen Gallardo,prachtige auto's....

Verleden week een paar gezien van de Gumball :9~ :9~ :9~
 
Zou zelf nooit en te nimmer zoveel geld uitgeven aan een brommert waar je maar weinig mee rijd ,, omdat pekel bv vreselijk is ,, en overal bang voor dat ie beschadigt raakt.

Doe mij maar een oud hok ,, word ik niet chagie als de kinderen erop klimmen
Niet als je meerdere miljoenen hebt :z
Pekel? _O- Dan pak je toch je wegwerp R1 als er gepekeld is? Of je laat een mannetje je motor poetsen na het rijden.
Beschadigd? Dan laat je em toch weer fiksen?
 
Nen Gallardo,prachtige auto's....

Verleden week een paar gezien van de Gumball :9~ :9~ :9~~

Ik heb vlak naast Hessing gewerkt in Utrecht, dé lambo dealer in Nederland. Na een tijdje raak je er wel aan gewend hoor, al blijft het vet klinken zo'n startende V10 :) Zeker als die jongens proefritjes gingen maken. Ook de Bugatti Veyron is daar al enkele malen de revue gepasseerd. Maar ja het zijn "maar" auto's .. koekblikken ;) :P
 
Denk het niet,

Denk het wel :+
Kansloze discussie der armen ... :P

En idd, het is ook gewoon een stukkie kunst of liefhebberij wat mensen graag willen hebben. Netzoals er debielen zijn die een paar miljoen neerleggen voor een schilderij :)
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel :+
Kansloze discussie der armen ... :P

En idd, het is ook gewoon een stukkie kunst of liefhebberij wat mensen graag willen hebben. Netzoals er debielen zijn die een paar miljoen neerleggen voor een schilderij :)

:^

Ik vraag me dan altijd af hoeveel miljonairs ie kent, voordat je zo'n conclusie maakt,..
1, 2 , 3 of mischien wel geen ???

Als je kijkt wat voor spullen bepaalde IT idioten van microsoft kopen die ook uit niks zijn begonnen. Als de liefde voor iets maar groot genoeg is, en geld geen issue is...

Zo ken ik ook weer iemand die bij hoog en laag beweert, dat miljonairs die niet van hoge stand zijn, als een gek met geld smijten om er bij te mochen horen.. Leuke theorien, maar mensen blijven mensen en zijn allemaal verschillend, miljonair of niet.

Alsof er een vaste regel is hoe wat voor miljonairs hun geld uit geven :?

Ik denk wel, dat het in nederland niet echt gewardeerd wordt, als je met geld gooit als je rijk bent. Beetje onder het mom van doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Ik denk eerder genoemde reacties eerder voorkomen uit die gedachte dan gebaseerd op waarheid.
 
Laatst bewerkt:
Als ik eerlijk ben vind ik de originele rood/grijze F4 mooier. Wat zou je per maand aan verzekering kwijt zijn? De KNMV site accepteerd geen hogere cataloguswaarde dan 35.000 euro!
 
Ik ben gewoon blij met mijn CBR600F uit 1990 O-)

Alhoewel dit wel een mooie motor is :9~
 
en 115 pk... pfff ;)

Correctie 125 pk... :Y En volgens mij was dat helemaal niet zo weinig voor een 750 in 1992.

On-topic: waarom die MV zo duur moet zijn? Volgens dat filmpe van die twee koekebakkers is hij volledig met de hand gemaakt. Daar gaan heel wat uurtjes arbeid en koffie leuten in zitten, en dat betaal je. Niet dat het beter is ofzo...
 
Mooi kunstwerkje :9~ en sommige reacties hier |( Als je de centen hebt waaom zou je hem niet kopen? Omdat anderen dan mss wel denken dat je een poser bent?? Well..... fuck em })
Liever die in mn living dan wat oude verf op een lap stof die je voor enkele miljoenen kunt kopen.

Waarom ie zo duur is? Waarom is een ferrari of andere sportwagen zo duur? Is een prima manier om ze exclusief te houden, naast de exotische spulletjes die ze erop monteren natuurlijk.

-Over 90% of the components are individually tailor made
-Brake and clutch levers that “fold” at the tip in the event of a fall
-1078 cc engine
-200 CV maximum power with titanium racing exhaust system
-New timing system
-Smaller alternator
-One-off mechanical type slipper clutch
-New forks interior set-up and mono shock absorber
-Brembo Racing monoblock brakes
-Curb weight 187 kilos without fuel
-carbon-fibre tank, fairing and tail
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel :+
Kansloze discussie der armen ... :P

En idd, het is ook gewoon een stukkie kunst of liefhebberij wat mensen graag willen hebben. Netzoals er debielen zijn die een paar miljoen neerleggen voor een schilderij :)

Okay let me rephrase that....

ik denk niet ik kan me niet voorstellen...

:-)
:^

Ik vraag me dan altijd af hoeveel miljonairs ie kent, voordat je zo'n conclusie maakt,..
1, 2 , 3 of mischien wel geen ???

Kennen is een groot woord, maar er lopen hier wat collega's rond met wat meer geld dan gemiddeld zeg maar (paar motoren, jaguars, etc) werken nog omdat ze het leuk vinden. En kan me niet voorstellen dat die zoiets kopen.

Het zou je verbazen denk ik hoeveel ordinairy Joe's er zijn die stiekem toch wel verdomd rijk zijn, maar dat dus NIET zo overdreven showen.

Probleem is een beetje met dit soort dingen is dat het handjevol rijke schreeuwerds genoeg schreeuwen voor 10 man, en dan lijkt het alsof alle beterbedeelden zich zo gedragen.

Maar ja blijft kansloze discussie, zou gauw ik de staatsloterij win laat ik je weten of ik hem bestel, maar acht de kans heeeeel erg klein :P
 
Waarom ie zo duur is? Waarom is een ferrari of andere sportwagen zo duur? Is een prima manier om ze exclusief te houden, naast de exotische spulletjes die ze erop monteren natuurlijk.

-Over 90% of the components are individually tailor made
-Brake and clutch levers that “fold” at the tip in the event of a fall
-1078 cc engine
-200 CV maximum power with titanium racing exhaust system
-New timing system
-Smaller alternator
-One-off mechanical type slipper clutch
-New forks interior set-up and mono shock absorber
-Brembo Racing monoblock brakes
-Curb weight 187 kilos without fuel
-carbon-fibre tank, fairing and tail



Hahaha alsof iemand met zo'n ding gaat rijden :D...lol mjah dan baal je...als je op je plaat gaat met dat ding! Maar gelukkig heb je je folding clutch levers!!! _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan