Auto/motor handelaren reactie(s) via motorshopper

maar wel fijn om te lezen hoor....

in heel dit topic word je gewaarschuwd over deze OPLICHTERS, ZWENDELAARS en als je dan over je collega's begint dan ben jij de gebeten hond....

beetje vreemd vind ik...

ooh en ook fijn om te lezen dat die bolski ook nog iets van excuses aanbied...?????

echt een goede voorbeeld functie van een moderator....
 
Hee, ik ga over de tong.
Ik zal dit topic niet verder vervuilen, ik zal het even via pm voortzetten.
 
nou ik ben niet de gene die begonnen is met een sociale werk plek....


maar ja laat ook maar....

blijkbaar is het hier niet gewenst om van je af te bijten of een grote bek terug te geven, zelfs als een mede mens iemand zwaar onderuit haalt...

Nee, dat was ik :+

Maxima zou zeggen: hij was een beetje dom -O-
 
ach zand erover....


ik geloof dat we hier de mensen deden waarschuwen tegen de mensen zoals die Jason met zijn gladde praatjes....

ik heb de hoop opgegeven.......mijn motor zal niet door hem verkocht worden
hij zal hem ook zeker niet zelf kopen
 
Hallo ik ben totaal nieuw hier maar kwam op dit forum via google.

Wij hebben vandaag een reactie op onze crossmotor gehad van jason mijn man heeft helaas wel gebeld.
Hoop niet dat dit verdere gevolgen heeft?
 
nou nee, ik zelf heb ook twee keer gebeld....

maar tot op heden verder geen gevolgen gehad..

naar mijn mening zijn die mensen zoals Jason mensen die op een makkelijke mannier geld willen verdienen door zo veel mogelijk mensen een 0900 nummer te laten bellen.

veel beloven maar niks voor die mensen doen
 
Ja het is gewoon een vieze manier van geld verdienen hoop dat hij ooit gepakt word.
We wachten gewoon tot we wel een serieus iemand vinden voor onze motor maar het is gewoon erg dat je geeneens meer iemand kan bellen die intresse heeft
 
Ja het is gewoon een vieze manier van geld verdienen hoop dat hij ooit gepakt word.
We wachten gewoon tot we wel een serieus iemand vinden voor onze motor maar het is gewoon erg dat je geeneens meer iemand kan bellen die intresse heeft

Ja, en dan nog maar te zwijgen over de eventuele verzendkosten... ;)

Want dat kost heel duur...
 
mijn motor staat op verschillende advertentie site's te koop.

hij heeft me nu totaal 6 gemaild met het zelfde verhaal.

hij let dus ook niet echt op wat en wie hij verstuurd.

deze man moet echt gestopt worden !!! maar hoe ??

jer
 
Deze vent/vrouw blijft dus maar aan de gang. E-mail via Motoren.nl en snuffelcorner.nl.

Krijg geen 0900 nummer. In het weekend zijn ze dicht. Een Amsterdams nummer met een Brabander die inspreekt.

Erg vervelend want ben ook al door een Thobs Stillwater benadert veel vuldig. Hij is een Ier die een Duits e-mail heeft met een transportbedrijf en een cashiers check wil geven. Jajaa
 
Die Jason lijkt mij toch wel een nette gozer.
Hij eindigt elk mailtje: met vriendelijke groet.
Wie doet dat nog tegenwoordig ;)
 
hebben jullie misschien ook van deze nare ervaringen met: kelvin_brown09 @yahoo.co.uk

ik heb er vandaag twee mails van gekregen, ziet er wel wat vaag uit allemaal

Hallo,

Ben ok met de prijs en ben klaar om u te betalen .. De betaling wordt u toegestuurd door Bank ontwerp dat u naar uw bank om het geld te krijgen zodra u hebben geïnd het ontwerp dan zal ik een verlader te komen sturen voor de pickup.Details voor de betaling zijn als volgt: -



Volledige naam:

Volledig adres:

Telefoonnummer:

Laatste Prijs

Bedankt en vriendelijke groeten
 
heel dat verhaal staat eerst in het Engels en vervolgens wordt het vertaald....

ik weet het niet maar iets ruikt er hier niet fris...
 
Terug
Bovenaan Onderaan