Auto via vluchstrook, ambulance geblokkeerd (poll)

Wat vind je van inhalen via de vluchtstrook tijdens een file

  • Dat kan echt niet!

    Stemmen: 171 91,0%
  • Mwoah, dat zien ze maar door de vingers.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Blokkeren die zooi met je eigen koekblik!

    Stemmen: 2 1,1%
  • Doe ik ook wel eens.

    Stemmen: 8 4,3%
  • Doe ik altijd!

    Stemmen: 2 1,1%
  • Moet legaal worden!

    Stemmen: 3 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    188

code

Die hard MF'er
19 jan 2004
990
1
Zo, hehe. Ben net thuis gekomen van een ritje met de auto van Ruchphen naar Goes. Normaal een ritje van 30 tot 45 minuten.

RUIM 4 UUR over gedaan. Er was een of andere hoogspanningskabel-mast omgedonderd door een beetje sneeuw en die kabeltje lagen op de weg. Dus iedereen moest er bij huibergen vanaf en mocht niet doorrijden. Kilometerslange file tot gevolg.

Dat is kut, tsja, doe je niks aan. Maar toen....

Zijn er van die F&%ckers! die denken dat ze de volgende afslag wel even kunnen bereiken om even een kilometertje langs de file over de vluchstrook te rijden. Wat geeft dat als gevolg? Juist een dikke vette opstopping van 3 rijen dik wat uiteindelijk over een 1 baans afrit de weg af moet.

Als je rechts een file inhaald over de vluchtstrook ben je wat mij betreft al een L*L en mogen ze je een dikke plak geven! :r

Maar nu komt het:

Wat komt daar aangestoven over de vluchtstrook waar dat ding ook voor bedoeld is? Juist een ambulance. Sirenes en lichten aan , luid toeterend B| Bam! Vast! Geen kant kan ie op doordat er een zooi motherf&ckers zo nodig een paar auto's in moesten halen.

:r :r :r :r :( :(

Stel je voor, je vrouw ligt in de kou te creperen in de auto na een ongeluk of je kind :r :r

Wat mij betreft mogen ze al die gasten op de vluchtstrook aanhouden i.v.m. poging tot doodslag.

Dus vandaar deze poll. Wat vind jij van deze inhaalmanouvres?

Zo, sorry hoor, dat moest ik even kwijt. :+
 
De vluchtstrook is voor hulpdiensten en voor noodgevallen, een ieder die denkt de vluchtstrook te moeten gebruiken om een file af te snijden mag van mij een tijdje het rijbewijs kwijt raken.
Ik ben daar heel duidelijk in, de vluchtstrook is voor hulpdiensten de laatse kans om optijd bij een calamiteit te komen.
 
Laatst bewerkt:
tussen hengelo en enschede gebruikte ook iedereen de vluchtstrook. later kwamen ze vast te zitten omdat daar de sneeuw hoger lag dan de spoiler van de auto;s. en als je al dat sneeuw moet wegdrukken lukt niet he...

ik bleef mooi uiterst rechts rijden

normaal gesproken doe ik er ook 15a20min over. een ritje van 15km, nu 4,5uur

tis ook gewoon te ziek voor woorden hoeveel sneeuw hier is gevallen! echt iedereen zit vast of komt wel vast te zitten. mensen met een beetje lage auto kunnen het helemaal vergeten
 
Je moest eens weten hoe weinig respect er soms is voor ambulances met signalen, ze blijven er voor rijden en lachen je in je gezicht uit! Of worden boos. Ik zou t eigenlijk eens moeten filmen een weekje, je gelooft t waarschijnlijk niet wat we soms meemaken!
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?
 
Gisteren ook er staat 20 km stilstaanden file 1 km verder is de afslag, iedereen moet maar aansluiten die er daar af moet, dat helpt de situatie ook niet echt. Ik ben dus ook maar een stukje over de vluchtstrook gegaan, samen met 5 anderen.

En als er hulpdiensten aan komen kan je alijd wel ff een plekje zoeken in de file, waren genoeg vrachtwagens die 1 of 2 autolengtes afstand hadden.
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?
Ze zouden types met jouw mentaliteit het rijbewijs moeten afpakken ... zou ook heel veel drukte op de weg schelen :W
 
Ik zou wel over de vluchtstrook rijden als de afslag dichtbij ligt, maar ik ga geen kilometer of wat dan ook langs de file rijden en een eventuele opstopping veroorzaken.
Heb zelf als medepassagier in een ambulance gezeten die met speod naar het ziekenhuis moest....ritje duurde mischien 10minuten, maar heb meegemaakt dat er genoeg dombo's zijn die of blijven staan, of de ambulance op een verkeerspunt niet doorlaten(doorrijden dus)..
Nee, wil het niet op mijn geweten hebben dat door mij een ambulance te laat komt, laat staan dat ik er een boete voor wil krijgen.
 
Honden, die vluchtstrookpiraten.
En als je dan als brave borst eindelijk je afslag bereikt hebt, komt er zo'n krankzinnige met 80+ over de vluchtstrook aandenderen die je bijna van je sokken rijdt :( :(
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?

Rijbewijs afpakken nooit meer teruggeven en als werkstraf bij een begrafenisondernemer 10 jaar lang lichamen helpen opknappen die door zakken als jij zijn omgekomen :( :( :( :( :(
 
Het is trouwens vluchtstrook ipv vluchstrook O-)
 
Laatst bewerkt:
ik ga ook altijd even met de grote gele bus naar rechts als ik dat zie :+

en ik vindt het echt belachelijk dat ze dat doen
en ik kan er dus ook niet tegen dat ze dat doen, dan wordt ik vreselijk pissig
 
Meen me pas een topic te herinneren van iemand die zeer verontwaardigd was dat ie een boete voor over de vluchtstrook rijden had gehad. En er waren een hoop mensen die vonden dat het toch idd wel bijzonder kinderachtig was dat ie die boete had gehad.

Waar zijn al die mensen nu?

Oh wacht... Dat geldt natuurlijk niet als je op de motor zit. :X
 
Gewoon zo'n sneeuwschuiver opd e voorkant van die ambulance bouwen en dan GAAAASSSS...
 
Meen me pas een topic te herinneren van iemand die zeer verontwaardigd was dat ie een boete voor over de vluchtstrook rijden had gehad. En er waren een hoop mensen die vonden dat het toch idd wel bijzonder kinderachtig was dat ie die boete had gehad.

Waar zijn al die mensen nu?

Oh wacht... Dat geldt natuurlijk niet als je op de motor zit. :X

:+ :} :}
 
Asooooooss.
Mr Spee was zeker nergens te ontdekken.
Net als je hem nodig hebt.

Peter.

Nee, inderdaad. Onderaan de afslag stond 1 politieauto. Met 2 agenten erin die een beetje zaten te verkneukelen daar ipv het verkeer te regelen en die aso's op de bon te slingeren.


B|
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?

Oh, jij hebt die ene stem. haha B|
 
Meen me pas een topic te herinneren van iemand die zeer verontwaardigd was dat ie een boete voor over de vluchtstrook rijden had gehad. En er waren een hoop mensen die vonden dat het toch idd wel bijzonder kinderachtig was dat ie die boete had gehad.

Waar zijn al die mensen nu?

Oh wacht... Dat geldt natuurlijk niet als je op de motor zit. :X
_O- :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan