Auto via vluchstrook, ambulance geblokkeerd (poll)

Wat vind je van inhalen via de vluchtstrook tijdens een file

  • Dat kan echt niet!

    Stemmen: 171 91,0%
  • Mwoah, dat zien ze maar door de vingers.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Blokkeren die zooi met je eigen koekblik!

    Stemmen: 2 1,1%
  • Doe ik ook wel eens.

    Stemmen: 8 4,3%
  • Doe ik altijd!

    Stemmen: 2 1,1%
  • Moet legaal worden!

    Stemmen: 3 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    188
Sorry mensen, even heel flauw, maar heb me gister rotgelachen toen ik hoorde van de 800 km file. Natuurlijk heel vervelend als je erin zit, maar hier in het Noorden nergens last van })
 
Meen me pas een topic te herinneren van iemand die zeer verontwaardigd was dat ie een boete voor over de vluchtstrook rijden had gehad. En er waren een hoop mensen die vonden dat het toch idd wel bijzonder kinderachtig was dat ie die boete had gehad.

Waar zijn al die mensen nu?

Oh wacht... Dat geldt natuurlijk niet als je op de motor zit. :X
Mij hoor je niet mauwen als er een keer voor geschreven wordt, maar met de motor blokkeer ik toch in ieder geval geen hulpdiensten.

[me]ScubaRider rijdt tijdens de ochtendspits ook wel eens over de vluchtstrook
[/me]


[me]ScubaRider is niet iemand die denkt dat'ie met de motor alles mag, maar gedraagt zich soms wel zo :X [/me]
 
Bekeuren tot ze misselijk worden, en meteen even het rbw door de versnipperaar.
Van voor af aan overnieuw beginnen. lessen, theorie ect..zulke mensen kunnen vast nog wel iets nieuws leren.
 
Als je nou ff een stukje van 100 meter pakt omdat de afrit verder vrij is kan ik me goed voorstellen, ben ook geen heilig boontje, maar een kilometer van te voren de vluchtstrook opduiken, al dan niet of het door zou rijden op de afrit, is gewoon te gek voor woorden :(

Zulke mensen mogen ze nou echt een hele flinke douw geven :(

Vluchtstrook heet niet voor niets vluchtstrook en is ook niet voor niets alleen bedoelt voor noodgevallen...
 
Ik kan me de neiging voorstellen van die vluchtstrookrijders maar soms staan mensen er gewoon niet bij stil.Je moet het ook maar kunnen visualiseren.


Empathe zit in je voorhoofdskwab een paar opstaartbotsingen verder en er is niks meer van over..


Zal het ff samenvatten ik vind het niet kunnen.
 
Laat ze dan wel een paar verplichte videobeelden zien van creperende mensen icm een ambulance die er niet door kan door zo'n oetlul.

Die bekeuring is ook niet alles.
 
Stel je zit in de file helemaal vast door het kutweer, je bent suikerpatient en je hebt je suiker nodig. Eten heb je niet meer, want je bent op je terugreis, en je bent vergeten je spuitsetje mee te nemen...

Blijf dan maar 3 uur wachten in de file :?


Nope dat is een geldige reden..maar dat weet jij ook wel ;)
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?

ff kijken bij welke levensfase dit hoort...

damned deed ik heel lang geleden ook...kut ik kan hem niks verwijten.

Das klote B|


Maar toen waren er geen files ;)
 
Stel je zit in de file helemaal vast door het kutweer, je bent suikerpatient en je hebt je suiker nodig. Eten heb je niet meer, want je bent op je terugreis, en je bent vergeten je spuitsetje mee te nemen...

Blijf dan maar 3 uur wachten in de file :?

Nee, zeker niet dan pak ik de vluchtstrook. En als die al helemaal geblokkeerd is dump ik m'n auto in de berm en ga lopen naar de dichstbijzijnde politieagent en sommeer hem me naar het ziekenhuis te brengen.

Of ik klop bij die broeders van de ziekenwagen aan die daar toch vast staat. :+ Als je er dan toch staat.

Maar hoe dan ook zou ik de vluchtstrook opschieten, daar is ie voor.
 
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?

dit slaat nergens op
ik heb gister bij apeldoorn ongeveer 5 uur gestaan met mijn vrachtwagen
mijn baas betaald ook wegen belasting maar niet voor de vluchtstrook

en de reden dat de vrachtwagens afstand nemen is niet zo moeilijk
ze moeten blijven rijden om boven op het viaduct te komen
en met 40 ton ben je wat meer ruimte nodig dan met een auto a 1000kg
om op snelheid te komen :} :W :W
 
Normaal sta ik netjes in de file... Ik zit dagelijks op de weg, en niet een beetje maar rond de 500 km. Het wordt steeds drukker en er wordt niet genoeg aan gedaan qua capaciteit van de infrastructuur.

Ik gebruik inderdaad wel eens de vluchtstrook. Om de reden dat ik dan behoorlijk geïrriteerd ben waarom er niet meer tegen de file gedaan wordt. Mocht er dan inderdaad een ambulance langs willen gooi ik hem wel de berm in. Sta ik dan vast dan is´t m´n eigen schuld. Ik laat ten alle tijden nood-diensten er langs.

Maar inmiddels moeten ze erkennen dat er een structureel probleem in de infrastructuur zit die de regering zelf heeft veroorzaakt.

Ik ben geen aso! (Meestal niet dan. ;) )
 
Laatst bewerkt:
moeten ze maar meer asfalt aanleggen, waar ik zoveel wegenbelasting voor betaal, zodat ik niet over de vluchtstrook HOEF te rijden.

Denk je nou echt dat ik zin heb om 5 uur lang in de fucking rij te gaan staan?

Ah, dus omdat jij natuurlijk zo'n fantastische haast hebt moeten er maar mensen doodgaan? Wat nu als die ambulance onderweg was naar een ongeval waar iemand op straat ligt te creperen en onmiddelijk hulp nodig heeft omdat hij het anders niet overleeft? Nee, dat jij graag op tijd wil eten is natuurlijk veel belangrijker. :N
 
Voor diegenen die geen zin hebben om de vluchtstrook vrij te laten: vroeg of laat heb jij, of een dierbare, met spoed een ambulance (of brandweer, of politie) nodig, en vervloek je iedere minuut die je langer moet wachten. En dat komt dan door...
 
Voor diegenen die geen zin hebben om de vluchtstrook vrij te laten: vroeg of laat heb jij, of een dierbare, met spoed een ambulance (of brandweer, of politie) nodig, en vervloek je iedere minuut die je langer moet wachten. En dat komt dan door...

En wat nu zoals ik eerder al zei de berm in ga... En als er inderdaad geen ruimte is omdat er geen berm is dan gewoon geen gebruik van de vluchtstrook.

Dan gaat jou op gevoel inwerkende theorie niet op. :)
 
En wat nu zoals ik eerder al zei de berm in ga... En als er inderdaad geen ruimte is omdat er geen berm is dan gewoon geen gebruik van de vluchtstrook.

Dan gaat jou op gevoel inwerkende theorie niet op. :)

Zowaar kan ik wel een heel klein beetje inkomen met je mening maar van een berm was er geen sprake, het was een afrit naar rechts en het enige wat er dan rechts van je zit is een vangrail.

Afijn ik hoop dat die mensen zich echt heel erg schuldig hebben gevoeld dat die ambulance broeders er niet langs konden.

Immers denken die mensen dat ze bergen verkeers-inzicht hebben maar puntje bij paaltje houden ze wel een ambulance op die groote haast heeft!

Wat een eikels blijven het toch! :(
 
Bekeuren die hap en niet maar iets van 130 euro :N - mag van mij rustig het 10 dubbele worden. :Y
Bij ons (A50 bij Nistelrode) gaan ze ook vaak overde vluchtstrook - maar daarstaat bijna elke dag de politie te schrijven. *O* *O*
 
Nope dat is een geldige reden..maar dat weet jij ook wel ;)

Dat weet jij, dat weet ik, maar weet je dat ook als je een auto over de vluchtstrook voorbij ziet komen? :)

MAaruh verder tja..als je gewoon geen zin hebt om te wachten dan... Is dat wel schraal...

Al zou ik wel erg bang zijn als ik in zo'n koekblik zit van 20 jar oud, die nog net door de APK komt, en elk moment kan uitvallen en waarvan de verwarming het dan niet meer doet... :D (genoeg situaties waarin ik de vluchtstrook toch wel als optie zou zien, maar voor de meeste vluchtstrookrijders gaat dit niet op denk ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan