Bad crash = kenteken inleveren ??

En jij rijdt ook ten alle tijden 49km/h in de BBK.
Heb nog nooit een circuit gezien waar wheelies oefenen wel toegestaan is eigenlijk. Als je "ergens" je zooi (wheelies of watdanook) gaat oefenen, lijkt me dit (doodlopende, rustige weg) best een OK'e plaats. Hij heeft toch enkel zichzelf ermee, nietwaar?

Rustige weg ? doodlopende weg????????
Bekijk de borden ............doodlopendeweg :? :? :?
 
Doodlopende weg ? kijk de verkeersborden, zal dit doodlopend zijn ???????????????/

Als je niet zo kortzichtig zou zijn had ze misschien ook meerdere posts gelezen ... en ja het is doodlopend en zo niet ?? wat is je probleem ??
 
Rustige weg ? doodlopende weg????????
Bekijk de borden ............doodlopendeweg :? :? :?

Ja doodlopende weg ja :Z
Je kan echt nergens aan de foto's zien dat dit geen doodlopende weg zou zijn ?
Die kant van de bocht uit is geen doodlopende weg. Maar de kant waarop hij wheelied kan heel goed een doodlopende weg zijn.
En zout eens op met je off-topic replys. Hij vraagt of de politie zijn kenteken kan innemen omdat zijn brommer total loss zou zijn. Niet of het wel of niet verantwoord is wat hij doet. Dat maakt hij zelf wel uit :r
 
@ikuzus Joh ga lekker iemand anders pesten.

Zonde van je bike Paul.....je had er ook net nieuw frontje op |(

Maarja gelukkig geen lichamelijk leed....alhoewel hoorde net wat je staat te wachten van je vriendin... :9



Dit is geen pesten je moet tegen de waarheid kunnen ........
Stunten doe je waar het ken en niet op de openbare weg......
En stunten moet je beheersen......Toch,dan gebeuren deze dingen niet....
 
Dit is geen pesten je moet tegen de waarheid kunnen ........
Stunten doe je waar het ken en niet op de openbare weg......
En stunten moet je beheersen......Toch,dan gebeuren deze dingen niet....

A) Waar kan het dan volgens jou?

B) Hoe kan je stunten beheersen zonder het te oefenen?
(zelfde als gewoon motorrijden, zonder oefenen beheers je het niet en dan nog kan het foutgaan)

Je spreekt jezelf tegen :?
 
Dit is geen pesten je moet tegen de waarheid kunnen ........
Stunten doe je waar het ken en niet op de openbare weg......
En stunten moet je beheersen......Toch,dan gebeuren deze dingen niet....

Vreemd dat ik dan mensen al Cristian Pfeiffer,Craig Jones,Kevin Carmichael,AC Farias etc ook onderuit zie gaan af en toe...

Buiten dat hoe leer je iets: DOOR TE VALLEN en weer op te staan?!

Of word je geboren met een motor tussen je reet en hersencellen voor een specifieke rijstijl?
 
Dit is geen pesten je moet tegen de waarheid kunnen ........
Stunten doe je waar het ken en niet op de openbare weg......
En stunten moet je beheersen......Toch,dan gebeuren deze dingen niet....


Persoonlijk raad ik iedereen aan om gewoon Ikuzus zn posts te negeren......ze zijn waardeloos!
 
Dit is geen pesten je moet tegen de waarheid kunnen ........
Stunten doe je waar het ken en niet op de openbare weg......
En stunten moet je beheersen......Toch,dan gebeuren deze dingen niet....
:z :Z :z :Z :z :Z Zelf nooit gevallen met leren lopen ?

Als ik de link switch z'n speelgoed bekijk lijkt ie me ook niet echt een amateur.
Weet zelf ook geen plek om met een motorvoertuig te spelen buiten de openbare weg,komt nog bij dat ze in noord-holland vrolijk alle crossbanen weghalen ongeacht hoeveel leden een club had.
Dat iemand dan op de openbare weg gaat spelen lijkt me logisch.
Zolang als er geen alternatief is kan je niet klagen over mensen die dat dan wel doen lijkt me.

p.s. zou het inleveren van je kenteken zo lang mogelijk rekken !
 
Laatst bewerkt:
Die politie agenten in Nederland zijn toch wel erg byzondere mensen. Zelfs verstand van mototframes.


Jaa, gisteravond stonden er weer drie politie auto's met loeiende sirenes vlak bij mijn huis, Een buren ruzie van het nivo :z :z :z
 
Ik begrijp hier dat jullie ook allemaal niet echt zeker weten hoe of wat , ik ga morgen of overmorgen wel even met de motor langs een motorzaak hier en vraag of die een brief wil maken waarin staat dat de motor repareerbare schade heeft ... verder laat ik maar even niet meer weten bij de politie tot ze mij weer bellen ooit .....

en over dat met vallen en opstaan leren , tsja had deze fiets erbij om zulke gekke dingen een beetje onder de knie te krijgen, zat niet veel op dus kon ook niet erg veel aan kapot gaan bij een keertje een valletje dacht ik :X :X :X :X maar ja nogmaals bewezen dat denken voor mij niet goed is, had er ook geen rekening mee gehouden dat zo'n ding met +- 70/80km/h als een idioot gaat rollen en vliegen

Had eindelijk me balans punt gevonden ... ging een tijdje goed, maar trok hem omhoog en kreeg hem niet helemaal stabiel gaf een beetje te veel gas bij probeerde gas los te laten maar door achterover gaan geef ik weer een poep gas bij , had me voet bij de achterrem maar op het moment niet het besef hem te gebruiken |( helaas pindakaas O-)
 
Persoonlijk raad ik iedereen aan om gewoon Ikuzus zn posts te negeren......ze zijn waardeloos!


Dit is weer z'on kut opmerking niet tegen de waarheid kunnen,
Neem van mij aan je komt je zelf een keer tegen...........
 
Damn Switch, balen zeg.
Sterkte met de afhandeling en hopen dat je ego een niet al te grote deuk heeft gekregen..
 
Kinderklas :Z


On-Topic...

Iname kentekenbewijs zal gebeuren als naar hun mening herkeuring door RDW nodig is ivm de TECHNISCHE staat.
Dit om te voorkomen dat het kentekenbewijs anders gaat dienen om een andere gejatte motor van een nieuwe identiteit te voorzien.
Dus is deze maatregel wel degelijk belangrijk voor ons allen!!!

Meestal is er wel een "28-dagen regeling" te treffen, vraag daarna!!
Als ze dat niet kennen moeten ze hun huiswerk gaan doen en het opzoeken.

Dit houdt in dat ze zelf het kentekenbewijs die tijd onder zich houden en dat je dan 28 dagen de tijd hebt zelf voor reparatie te ozrgen, meestal zal dan een technisch ondersteunende dienst je motor bekijken en dan alsnog beslissen of je je kentekenbewijs weer terug krijgt. Als ik de motor zo zie moet dat best goedkomen!!
 
ikuzus, open lekker je eigen zeik topic, en laat anderen in hun waarde. Je mag best commentaar hebbne vind ik, maar blijf wel reeel!
 
ikuzus, open lekker je eigen zeik topic, en laat anderen in hun waarde. Je mag best commentaar hebbne vind ik, maar blijf wel reeel!


Ik blijf er bij kenteken inleveren ............én rijbewijs
en nooit meer terug .......
Mensen auf siederween en koettebay,..
Boek dicht .........
 
T*ring Paul klote dat je gevallen ben! Maargoed je ben er zelf nogal goed vanaf gekomen lees ik. Jammer alleen dat de politie meteen weer langskomt en zoiets dan beslist |( ...Misschien dat een dealer wat voor je kan doen.

Gelukkig was et idd je 'leer' fiets, en (spuit 11) sterkte morgen met de eventuele spierpijn (gelukkig had je alle protectie om :} )


Ikuzus, wat had jy liever gehad dan he...dattie lekker gaat oefenen in een woonwijk, waar meer verkeer komt?? en iemand kan platrijden??
Rijbewijs in leveren??Sorry figuur, denk toch echt dat je MEEER motorbeheersing krijgt door dit soort oefeneningen (onder andere ook stoppies en de remtechniek zo beter beheersen)...Kortzichtige @)#*%)$)hannes
 
sjonge jonge! Ja jongens wij zijn allemaal de goedheid ons zelf op de openbare weg :Z . Net of iedereen die hier commentaar heeft altijd verantwoord rijd.. wake up kijk eens in de spiegel.


Net wat MV zegt, wat is het probleem om te stunten op een leeg stuk openbare weg. Zolang je alleen je jezelf ingevaar brengt zie ik het probleem niet. Ga ergens anders spelen ofzo :Z


:r vriendjes van dhr Spee... lijkt wel of het steeds erger word hier :r



Switch suc6 met het herstellen van je bike. Nu weet je ook wat het is om een 11 12 a noon te maken. ;)

Wheely op de foto ziet er :} uit :}



wij willen filmpjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
 
Terug
Bovenaan Onderaan