Bad crash = kenteken inleveren ??

Straks gaat ikuzus nog zeggen dat Baksteen zijn user-icoon moet wijzigen.

(en ook meteen maar alle andere gebruikers met een stunt-icoon)

:+
 
Wat is het hier weer gezellig B|

@ Switch: ik ben blij dat je zelf niks had, zeker als ik zie hoe je motor er nu bij staat ;(


tsja weersfustraties he ;)

[me]smitjr is nog steeds voor een circuit in de buurt van Rotterdam *D
[/me]

(of een groot (afgesloten) terrein op de maasvlakte) ;)
 
j


Je hebt zéker gebrek aan zelfkennis....toch...... :+ :+ :+ .

Sommige tekentjes zijn best moeilijk... :X
Je denkt populair mee te kunnen doen, maar vergeet iets van essentieel belang... :P

Dan krijg je j i.p.v. :j, maar persoonlijk vind ik in jouw geval
full
leuker... ;)
 
Das is weer zwaar balen natuurlijk.
Maar goed dat je zelf niets hebt.


Maar is een politie agent in staat om te beoordelen of een motor totalloss is ??? ze hebben geen papieren en geen plaat van me .. dus als ik nou ff snel een nieuwe voorvork en voorwiel erin hang ziet het er al een stuk minder erg uit :)

Verzekeringstechnisch is die motor totallos, dat is niet zo moeilijk om te zien.

Hij is zeker nog te repareren, maar wil jij er zo veel geld aan uitgeven?

Wat in mijn ogen al vervangen moet worden:

Velg, Vorken, Radiator, rem en koppelingshendel, remschakelset (links).
En dan nog de verplichte delen als verlichting en knipperlichten.

Daarnaast moet het subframe gericht worden, maar er is een kans gescheurt is.
En omdat deze bij een FZR gelast is en niet geschroeft zoals bij bv. een R1 is dat een hoop werk.

Het achterwiel staan een beetje vreemd tov de tank, maar dat kan zijn omdat de tank verschoven is.

En natuurlijk het belangrijkste, het frame kan krom zijn. En dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Al met al is het heel begrijpelijk dat de Politie hem Totallos verklaart.
En met het ook op wat Baksteen zegt is het een heel goede zaak, want hoeveel "opgekochte" motoren worden zouden er gebruikt om gepikte motoren om-te-katten?
 
Das is weer zwaar balen natuurlijk.
Maar goed dat je zelf niets hebt.Verzekeringstechnisch is die motor totallos, dat is niet zo moeilijk om te zien.

Hij is zeker nog te repareren, maar wil jij er zo veel geld aan uitgeven?

Wat in mijn ogen al vervangen moet worden:

Velg, Vorken, Radiator, rem en koppelingshendel, remschakelset (links).
En dan nog de verplichte delen als verlichting en knipperlichten.

Daarnaast moet het subframe gericht worden, maar er is een kans gescheurt is.
En omdat deze bij een FZR gelast is en niet geschroeft zoals bij bv. een R1 is dat een hoop werk.

Het achterwiel staan een beetje vreemd tov de tank, maar dat kan zijn omdat de tank verschoven is.

En natuurlijk het belangrijkste, het frame kan krom zijn. En dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Al met al is het heel begrijpelijk dat de Politie hem Totallos verklaart.
En met het ook op wat Baksteen zegt is het een heel goede zaak, want hoeveel "opgekochte" motoren worden zouden er gebruikt om gepikte motoren om-te-katten?

Gaat idd wel een hoop centen kosten , maar weet een belgische fzr te koop in onderdelen voor 400 euro dus in principe zou ik daarmee geholpen zijn ... maar ja ga eerst eens een nachtje slapen en van de week nog maar eens goed naar me motor kijken of het de moeite wel waard is om hem op te knappen, feit is wel dat als ik me kenteken kwijt ben ik hem niet meer op kan knappen en hij dan ook echt geen ene drol meer waard is ...

Wie is er zo afgestompt om zelfs buiten diensttijd met z'n valdood-plaatje om z'n nek te lopen?
Bang dat ie onherkenbaar verminkt raakt als hij met z'n motor neergaat?

Scherp oog hoor ;) dat is trouwens deze kerel .... aan de foto te zien wel een beetje levensmoe he :+ hij is trouwens niet gevallen :P

lex1.jpg

:} :} :}
 
ik snap het punt van ikuzus wel hoor,val die man toch niet aan stunten hoort toch ook niet op de openbare weg!!!
 
ik snap het punt van ikuzus wel hoor,val die man toch niet aan stunten hoort toch ook niet op de openbare weg!!!


Denk dat het aan het type motor ligt :?

en waar hoor je dan wel te stunten volgens jou :Z


krijg je natuurlijk weer zo'n reactie van " je moet helemaal niet stunten :X "
 
Denk dat het aan het type motor ligt :?

en waar hoor je dan wel te stunten volgens jou :Z
:+ leuke reactie,maar goed op het circuit of op prive terein ,je oprijlaan ofzo,als hij nou voor me rijd en ik rij in me auto,hij gaat op zijn plaat en ik rij over hem heen,dan word ik er voor aan gekeken,want dan is het ineens dat ik achterop een motor reed,is maar een voorbeeld kijk is je eigen keus maar ik deel de mening van ikuzus je moet het niet op de openbare weg doen .
 
:+ leuke reactie,maar goed op het circuit of op prive terein ,je oprijlaan ofzo,als hij nou voor me rijd en ik rij in me auto,hij gaat op zijn plaat en ik rij over hem heen,dan word ik er voor aan gekeken,want dan is het ineens dat ik achterop een motor reed,is maar een voorbeeld kijk is je eigen keus maar ik deel de mening van ikuzus je moet het niet op de openbare weg doen .

en daarom zoekt hij verlaten plaatsen op, waar geen overig verkeer te vinden is *D
 
Ik heb het hele topic gelezen, en ik moest sterk denken aan een eerder topic waarin iemand tijdens een wheelie op een Porsche in reed, en waarin de bestuurder van de auto werd geslagen en/of geschopt. Ik heb in dit topic veel reacties gelezen van Neanderthalers die brullend en schuimbekkend hun "recht" op dit soort rijgedrag verdedigen. Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden. Want als ik de reacties zie van de "amoebes" en andere ééncellige levensvormen die brallend en brullend ten strijde trekken tegen iemand die alleen maar stelt dat het onverantwoord is dit soort stunts uit te halen op de openbare weg (waarvan acte, want de eikel kan niet eens rijden !) kan ik nog maar één ding hopen; ik hoop dat er na het lezen van dit alles ook nog mensen zijn die gelóven dat er onder motorrijders ook normaal denkende en verstandige mensen zijn .... we bestaan ... ècht waar !!
 
Ik heb het hele topic gelezen, en ik moest sterk denken aan een eerder topic waarin iemand tijdens een wheelie op een Porsche in reed, en waarin de bestuurder van de auto werd geslagen en/of geschopt. Ik heb in dit topic veel reacties gelezen van Neanderthalers die brullend en schuimbekkend hun "recht" op dit soort rijgedrag verdedigen. Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden. Want als ik de reacties zie van de "amoebes" en andere ééncellige levensvormen die brallend en brullend ten strijde trekken tegen iemand die alleen maar stelt dat het onverantwoord is dit soort stunts uit te halen op de openbare weg (waarvan acte, want de eikel kan niet eens rijden !) kan ik nog maar één ding hopen; ik hoop dat er na het lezen van dit alles ook nog mensen zijn die gelóven dat er onder motorrijders ook normaal denkende en verstandige mensen zijn .... we bestaan ... ècht waar !!


Dat zijn 2 wel heel verschillende soort crashes...

Omstandigheden waren totaal anders..
 
Ik heb het hele topic gelezen, en ik moest sterk denken aan een eerder topic waarin iemand tijdens een wheelie op een Porsche in reed, en waarin de bestuurder van de auto werd geslagen en/of geschopt. Ik heb in dit topic veel reacties gelezen van Neanderthalers die brullend en schuimbekkend hun "recht" op dit soort rijgedrag verdedigen. Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden. Want als ik de reacties zie van de "amoebes" en andere ééncellige levensvormen die brallend en brullend ten strijde trekken tegen iemand die alleen maar stelt dat het onverantwoord is dit soort stunts uit te halen op de openbare weg (waarvan acte, want de eikel kan niet eens rijden !) kan ik nog maar één ding hopen; ik hoop dat er na het lezen van dit alles ook nog mensen zijn die gelóven dat er onder motorrijders ook normaal denkende en verstandige mensen zijn .... we bestaan ... ècht waar !!

:Z

Ja hoor inderdaad. Geen lekkere bochtjes meer pakken, altijd 30,60,80,120 rijden, niet meer snel optrekken, niet tussen de file door. Onverantwoord allemaal. Doe jij vast wel allemaal goed en netjes. :z

truttebol :Z
 
:Z

Ja hoor inderdaad. Geen lekkere bochtjes meer pakken, altijd 30,60,80,120 rijden, niet meer snel optrekken, niet tussen de file door. Onverantwoord allemaal. Doe jij vast wel allemaal goed en netjes. :z

truttebol :Z


LOL !! .... dus wat TS doet heet bij jou een "lekker bochtje pakken" !!??

euh .... goh ... ik doe dat anders .... altijd op twee wielen .. en overeind blijvend ... *D
 
LOL !! .... dus wat TS doet heet bij jou een "lekker bochtje pakken" !!??

euh .... goh ... ik doe dat anders .... altijd op twee wielen .. en overeind blijvend ... *D

Ik tek jullie lijn ff door van onverantwooorde dingen.

Wat voor motor heb je eigenlijk Hewi? Heb je uberhaupt wel een motor? Waarom rij je motor?
 
:Z

Ja hoor inderdaad. Geen lekkere bochtjes meer pakken, altijd 30,60,80,120 rijden, niet meer snel optrekken, niet tussen de file door. Onverantwoord allemaal. Doe jij vast wel allemaal goed en netjes. :z

truttebol :Z
ging over stunten valt hardrijden onder stunten???
hard optrekken is toch geen stunt,dat is iets wat iedereen kan,en tussen de fille door is al helemaal geen stunt,dat is wel riskant,maar een stunt ,nee dat is geen stunt hoor.
 
ging over stunten valt hardrijden onder stunten???
hard optrekken is toch geen stunt,dat is iets wat iedereen kan,en tussen de fille door is al helemaal geen stunt,dat is wel riskant,maar een stunt ,nee dat is geen stunt hoor.
Wat is de definitie van "stunt" dan?
 
ging over stunten valt hardrijden onder stunten???
hard optrekken is toch geen stunt,dat is iets wat iedereen kan,en tussen de fille door is al helemaal geen stunt,dat is wel riskant,maar een stunt ,nee dat is geen stunt hoor.

Waarom is hard door een bocht geen stunt? Wheelieen en bochten pakken is allebei niet makkelijk en is allebei grenzen opzoeken.

Maar goed, wat ik eigenlijk wil zeggen: Loop niet zo te zeiken/zieken. Laat een ander lekker zn gang gaan. B|
 
Ik tek jullie lijn ff door van onverantwooorde dingen.

Wat voor motor heb je eigenlijk Hewi? Heb je uberhaupt wel een motor? Waarom rij je motor?


Als je het niet erg vindt, "tek" ik mij van jouw commentaar niets aan. En maak je maar geen zorgen; wij komen aardig aan ons "tekken" op onze Goldwings .... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan