Bad crash = kenteken inleveren ??

een stunt is:
iets wat niet nodig is,dingen uithalen waardoor je de macht over het stuur verliest dus whelie's ,stoppie's, op je zadel staan, achterstevoren op je motor gaan zitten ,een konijn uit je tank toveren,o nee dat laatste is weer een truc
 
Laatst bewerkt:
iets wat niet nodig is,dingen uithalen waardoor je de macht over het stuur verliest dus whelie's ,stoppie's, op je zadel staan, achterstevoren op je motor gaan zitten ,een konijn uit je tank toveren,o nee dat laatste is weer een truc

Als jij een bocht pakt kan je ook de macht over t stuur verliezen. Als je hard optrekt ookt. Als je niest ook.
 
Altijd leuk, mensen die beweren nooit te vallen. Gaat het binnekort vast gebeuren.

Niet posten hier hoor, als je op je bek bent gegaan :X

Hij rijdt in/op een bankstel, die dingen vallen niet omdat het verkapte koekblikken zijn. Enig motor gevoel is hem dan ook vreemd, vandaar zijn rare manier van posten en conclusies trekken... ;)
 
Hij rijdt in/op een bankstel, die dingen vallen niet omdat het verkapte koekblikken zijn. Enig motor gevoel is hem dan ook vreemd, vandaar zijn rare manier van posten en conclusies trekken... ;)


zeker nooit op een goldwing reden... B| :+
Nee, meneer pakt meteen een trike ;)

(voor de anderen, dit is een post waarin de 2 posters elkaar kennen, en er dus enige vorm van cynisme in het spel is) :Z






:+
 
een stunt is:
iets wat niet nodig is,dingen uithalen waardoor je de macht over het stuur verliest dus whelie's ,stoppie's, op je zadel staan, achterstevoren op je motor gaan zitten ,een konijn uit je tank toveren,o nee dat laatste is weer een truc

"iets wat niet nodig is"

Kan je dan niet beter de bus nemen ofzo? Tis toch niet nodig om de motor/auto/tractor te nemen?

|(
 
Als jij een bocht pakt kan je ook de macht over t stuur verliezen. Als je hard optrekt ookt. Als je niest ook.
ik reageerde dus op :Wat is de definitie van "stunt" dan?

en dat is ook zo ,maar goed ik blijf van mening ,niet stunten op de openbare weg.
 
Als jij een bocht pakt kan je ook de macht over t stuur verliezen. Als je hard optrekt ookt. Als je niest ook.


Het zal toch inmiddels iedereen wel bekend zijn dat het niet verstandig is om te niezen terwijl je optrekkend in een bocht een wheelie trekt ? *D
 
"iets wat niet nodig is"

Kan je dan niet beter de bus nemen ofzo? Tis toch niet nodig om de motor/auto/tractor te nemen?

|(


Lekker he, sex met insekten O-)






(voor de anderen, dit is een post waarin de 2 posters elkaar kennen, en er dus enige vorm van cynisme in het spel is) :Z

:+
 
Ooooooow, hij is jaloers dat die met zo'n apparaat geen wheelies en stoppies kan maken :P


nee nee nee, nie zeggen.
Komt dalijk weeeer die foto van die goldwing + passagier die een wheelie maakt terwijl zijn uitlaten (zowat) over de grond gaan B| ;)
 
Lekker he, sex met insekten O-)

(voor de anderen, dit is een post waarin de 2 posters elkaar kennen, en er dus enige vorm van cynisme in het spel is) :Z

:+

fuckyouharder_2.gif


Je weet best waar mijn intresse ligt ;)

Vordert het wheelieën tijdens een kneedown oefenen al smitje?
 
zeker nooit op een goldwing reden... B| :+
Nee, meneer pakt meteen een trike ;)

(voor de anderen, dit is een post waarin de 2 posters elkaar kennen, en er dus enige vorm van cynisme in het spel is) :Z






:+

Ik jou kennen? Rot op... :j
Overigens, een trike is een auto. Dus dat mag... *D


















Mwah vooruit, enige vorm van herkenning is er wel... :+ :P :+
 
[..]
Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden. Want als ik de reacties zie van de "amoebes" en andere ééncellige levensvormen die brallend en brullend ten strijde trekken tegen iemand die alleen maar stelt dat het onverantwoord is dit soort stunts uit te halen op de openbare weg (waarvan acte, want de eikel kan niet eens rijden !) kan ik nog maar één ding hopen; ik hoop dat er na het lezen van dit alles ook nog mensen zijn die gelóven dat er onder motorrijders ook normaal denkende en verstandige mensen zijn .... we bestaan ... ècht waar !!
Het probleem zit hem er in dat deze persoon een off-topic reply maakt welke hij alleen maar doet om een flame-war op te starten (wat hem gelukt is).
Heeft de TS gevraagd of het onverantwoord is of niet? Nee! Als je de eerste post nogmaals leest, lees je misschien wat de vraag was!

Normaal denkende en verstandige mensen moeten ook gewoon andere mensen in hun waarde laten en niet de hele tijd met hun vingertje wijzen omdat ze zich zo veel beter voelen dan de rest B|
 
ik reageerde dus op :Wat is de definitie van "stunt" dan?

en dat is ook zo ,maar goed ik blijf van mening ,niet stunten op de openbare weg.

Misschien zijn jij en je motor ook wel een stuntelig iets. Moet je daarom maar in de schuur op je motor blijven zitten en niet gaan rijden. :? Je post zelf regelmatig dat je niet vertrouwd bent met je motor. :? Ben je dan ook niet onverantwoord bezig op de openbare weg? :?
 
Goed, even duidelijkheid op de definitie van stunt en/of stunten:Hier zou hardrijden dus ook onder kunnen vallen..
nee is toch niet opvallend een motor die hard rijd,maar goed ligt eraan hoe je het bekijkt he,wel leuk een beetje discussie zo,alleen kan je mensen niet ompraten een mening is een mening,maar goed ,nog iemand iets leuks??
 
Ik heb het hele topic gelezen, en ik moest sterk denken aan een eerder topic waarin iemand tijdens een wheelie op een Porsche in reed, en waarin de bestuurder van de auto werd geslagen en/of geschopt. Ik heb in dit topic veel reacties gelezen van Neanderthalers die brullend en schuimbekkend hun "recht" op dit soort rijgedrag verdedigen. Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden. Want als ik de reacties zie van de "amoebes" en andere ééncellige levensvormen die brallend en brullend ten strijde trekken tegen iemand die alleen maar stelt dat het onverantwoord is dit soort stunts uit te halen op de openbare weg (waarvan acte, want de eikel kan niet eens rijden !) kan ik nog maar één ding hopen; ik hoop dat er na het lezen van dit alles ook nog mensen zijn die gelóven dat er onder motorrijders ook normaal denkende en verstandige mensen zijn .... we bestaan ... ècht waar !!

Stoer praten hoor, kan ook makkelijk als je hier verder geen vrienden hebt en als je anoniem bent. Hoe jong ben je eigenlijk?

Dit keer heeft de sukkel gelukkig alleen zichzelf aan gort gereden.

Die sukkel had ik niet moeten zijn B|
 
Het probleem zit hem er in dat deze persoon een off-topic reply maakt welke hij alleen maar doet om een flame-war op te starten (wat hem gelukt is).
Heeft de TS gevraagd of het onverantwoord is of niet? Nee! Als je de eerste post nogmaals leest, lees je misschien wat de vraag was!

Normaal denkende en verstandige mensen moeten ook gewoon andere mensen in hun waarde laten en niet de hele tijd met hun vingertje wijzen omdat ze zich zo veel beter voelen dan de rest B|


Je bent btw de 6e al die zoiets zegt in dit topic ;) ...Je had ook kunnen quote of een :^ kunnen plaatsen. Scheelt een hoop typwerk & moeite die je had kunnen steken in het verbeteren van de economische toestand in dit land. Vind je het gek, die recessie en laagconjunctuur, met dat soort mensen en hun instelling |( :?





:+
 
Laatst bewerkt:
Misschien zijn jij en je motor ook wel een stuntelig iets. Moet je daarom maar in de schuur op je motor blijven zitten en niet gaan rijden. :? Je post zelf regelmatig dat je niet vertrouwd bent met je motor. :? Ben je dan ook niet onverantwoord bezig op de openbare weg? :?
ja maar dit topic gaat over stunten ,niet over een beginnende nette motorrijder zoals ik .
 
ik reageerde dus op :Wat is de definitie van "stunt" dan?

en dat is ook zo ,maar goed ik blijf van mening ,niet stunten op de openbare weg.
Heb laatst nog een onwijze stunt uitgehaald,m'n knipperlicht was stuk dus heb ik gewoon 1 hand van m'n stuur afgehaald :o om hem helemaal naar de zijkant uit te steken :o :o :o :o .


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan