Baksteen, eh, MBM

vage website!

Staat een verhaal op die pagina dat politieagenten bij voorkeur in textiel broek rijden. En dat je leren broeken alleen in films en in amerika ziet. Kijk je naar die foto die er vlak naast staat (en waar we het in dit topic ook over hebben).. Heeft die agent een leren broek aan.

VAAG!
 
Laatst bewerkt:
Wel een website voor hele foute mensen, die politiekleding willen dragen. :(
Eigenlijk een soort travestieten.
 
Laatst bewerkt:
Kolere.... wat een leugens op die site :o

Ze geven van alles op waar de politie mee zou rijden, uiteraard wat zij dan ook verkopen.
Alleen....eigenlijk alles wat ze aangeven waar de politie mee zou rijden is volslagen onzin !!
"gelijkend op" is zelfs onzin |(

De politie rijd al vele jaren met Daytona motorlaarzen.

De politie heeft dus echt nog nooit met Daytona motorlaarzen gereden.


Als je aan politie motorkleding denkt, komt waarschijnlijk als eerst het fluorescerend gele pak in je op. Maar wist je dat de politie ook in witte motorkleding rijd?

Nee, dat wist ik niet ?
Omdat het ook niet waar is |(
Sinds 2002 rijdt de politie in het geel en zijn de witte kledingstukken afgeschaft

En zo staat er nog meer onzin.
Witte Nolan helmen zijn er nooit gedragen en de rode/blauwe vlakken zijn niet gespoten, maar stickers.

Er staat dat de motorpolitie in blauwe motorbroeken rijdt. Dat is oud...kolere... misschien dat een enkeling nog in zo'n oude broek rijdt maar we dragen allang weer zwarte broeken.

Het spul dat ze aanbieden als gelijkend op politiekleding is gewoon motorkleding. Heeft helemaal niets van doen met de kleding van motoragenten. Wat niet wil zeggen dat het slecht is, misschien zelfs wel beter maar de tekst slaat nergens op.

Zelfs de helm... slechts een enkeling rijdt met een Nolan helm, de meerderheid met een BMW helm en als het dan al een Nolan is, dan is het de N102 en niet de N104 :+

Vrijwel alle politiemotorrijders die ik ken rijden trouwens het liefst in leer.
Ik kom er zelfs voor uit, ik rij echt absoluut het liefst in leer :P

Dat ze mijn foto gebruiken... Ppfppt.... heb wel betere voor ze. :+
 
Laatst bewerkt:
Ze geven van alles op waar de politie mee zou rijden, uiteraard wat zij dan ook verkopen.
Alleen....eigenlijk alles wat ze aangeven waar de politie mee zou rijden is volslagen onzin !!


Dat ze mijn foto gebruiken... Ppfppt.... heb wel betere voor ze. :+
Lul niet, je wil gewoon liever onder het kopje "SuperVent II Pro" staan dan met die lederhosen
 
De nieuwe uniformen zijn goed zichtbaar alleen die pet maakt het geheel af |(

Het straalt geen gezag uit :N
 
:?

Die pet hoort niet bij de motorkleding hoor :P

Gelukkig niet voor de motoragenten :P

Ik snap dat ze met de tijd mee willen geen en dat ze ook een stukje veiligheid er in willen stoppen

Maar dat petje _O-

Doe maar weer de oude pet van de rijkspolitie weer terug ;)



Ps: ik moest mn hart ff luchten
 
Laatst bewerkt:
Vraagje,

Mag je als agent je eigen kleding uitzoeken? (als het maar aan bepaalde voorwaarden vodoet..).

Bijvoorbeeld laarzen en handschoenen? Of wordt dit door de zaak bepaald?
 
Kolere.... wat een leugens op die site :o

Ze geven van alles op waar de politie mee zou rijden, uiteraard wat zij dan ook verkopen.
Alleen....eigenlijk alles wat ze aangeven waar de politie mee zou rijden is volslagen onzin !!
"gelijkend op" is zelfs onzin |(De politie heeft dus echt nog nooit met Daytona motorlaarzen gereden.Nee, dat wist ik niet ?
Omdat het ook niet waar is |(
Sinds 2002 rijdt de politie in het geel en zijn de witte kledingstukken afgeschaft

En zo staat er nog meer onzin.
Witte Nolan helmen zijn er nooit gedragen en de rode/blauwe vlakken zijn niet gespoten, maar stickers.

Er staat dat de motorpolitie in blauwe motorbroeken rijdt. Dat is oud...kolere... misschien dat een enkeling nog in zo'n oude broek rijdt maar we dragen allang weer zwarte broeken.

Het spul dat ze aanbieden als gelijkend op politiekleding is gewoon motorkleding. Heeft helemaal niets van doen met de kleding van motoragenten. Wat niet wil zeggen dat het slecht is, misschien zelfs wel beter maar de tekst slaat nergens op.

Zelfs de helm... slechts een enkeling rijdt met een Nolan helm, de meerderheid met een BMW helm en als het dan al een Nolan is, dan is het de N102 en niet de N104 :+

Vrijwel alle politiemotorrijders die ik ken rijden trouwens het liefst in leer.
Ik kom er zelfs voor uit, ik rij echt absoluut het liefst in leer :P

Dat ze mijn foto gebruiken... Ppfppt.... heb wel betere voor ze. :+

Is het geen copyrightschending oid dat ze zomaar je foto gebruiken zonder toestemming?
 
Vraagje,

Mag je als agent je eigen kleding uitzoeken? (als het maar aan bepaalde voorwaarden vodoet..).

Bijvoorbeeld laarzen en handschoenen? Of wordt dit door de zaak bepaald?

Nee.

Het hele uniform ( doe eens een gokje wat dat woord betekend ?? :P ) is dus 'standaard'.
Ook het motoruniform.

Er word centraal ingekocht.
Via een website heb je als politieagent toegang tot die 'webwinkel' en kun je kledingstukken of uitrusting bestellen, degene die bij jouw functie horen althans.

Alleen de motorhelmen, daar kun je kiezen uit een Nolan helm of een BMW helm, omdat die pasvorm nu eenmaal heel erg persoonlijk is en per merk een heel andere pasvorm kan hebben :)
 
Allemaal leuk en aardig maar welke string dragen die agenten nou op de motor?
 
Vraagje,

Mag je als agent je eigen kleding uitzoeken? (als het maar aan bepaalde voorwaarden vodoet..).

Bijvoorbeeld laarzen en handschoenen? Of wordt dit door de zaak bepaald?

Tuurlijk
0142641fd076b2e68efacd3c48771456_large.jpeg


ik vraag me overigens af waar de www voor MOTORCITY | Motorkleding, smeermiddelen en meer | Motorcity.nl gebleven is.
 
Laatst bewerkt:
Is het geen copyrightschending oid dat ze zomaar je foto gebruiken zonder toestemming?

Geloof het niet maar daar heb ik dan ook weer geen idee van.

Het is een plaatje 'van internet', als crew krijgen wij ook wel eens verzoeken van mensen die hun afbeelding op M-F tegenkomen. Ik stuur ze dan met hun vraag door naar de crewleden die daar wel verstand van hebben :+

Zowel, ga ik natuurlijk onmiddellijk mijn advocaat inschakelen en ze 500 euro per dag in rekening brengen dat mijn foto daar al op staat en 250 voor iedere dag die nog volgt !!

Nu alleen nog een advocaat vinden die daarin mee gaat :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan