Bandit topic 6 tien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo nog ff een rondje maken denk ik.
Tis mooi weer, hopen dat het zondag ook mooi weer is.
 
Bij Motoport verzamelen? En hoelaat?
Nog meer mensen die via de A4 komen? Let dan op: op de A10 de afslag Rai nemen.
Je komt namelijk vanaf de A10 niet op de juiste richting van de A2.
ik kom over de a4!
waar zit motoport?

voor mij is mss shell station handigst.

moet ook ff kijken wanneer het handig is om de tour af te breken. moet om 16u weer in Zoetermeer zijn.
 
ik kom over de a4!
waar zit motoport?

voor mij is mss shell station handigst.

moet ook ff kijken wanneer het handig is om de tour af te breken. moet om 16u weer in Zoetermeer zijn.

Motoport waar wij verzamelen is in Hillegom. Een klein stukje van de A4 af. Dus niet zo heel ver omrijden. Juiste afslag pakken en dan alsmaar rechtdoor aan de linkerkant zit een MacDonalds en daar ligt et bij. Tevens ook een Shell om even te tanken.
 
Nieuwe deel nieuwe foto, mn pech foto mag wat mij betreft worden vervangen voor deze. Dus als deze in de openings post kan graag! :P

dsc04252c.jpg



Over zondag, wie rijd er vanaf rotterdam of komt daar langs? Ben absoluut niet bekend in het noorden des lands.
 
Nieuwe deel nieuwe foto, mn pech foto mag wat mij betreft worden vervangen voor deze. Dus als deze in de openings post kan graag! :P

[afbeelding]


Over zondag, wie rijd er vanaf rotterdam of komt daar langs? Ben absoluut niet bekend in het noorden des lands.

Done,

ziet er alleen niet uit zo'n hoge foto...

maak maar eens een fatsoenlijke brede ;)
 
Laatst bewerkt:
nee, ik klikte ipv bewerk bericht op quote bericht...

en toen had ik dus 2 dezelfde berichten

en nu niet meer *O*
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe deel nieuwe foto, mn pech foto mag wat mij betreft worden vervangen voor deze. Dus als deze in de openings post kan graag! :P

[afbeelding]


Over zondag, wie rijd er vanaf rotterdam of komt daar langs? Ben absoluut niet bekend in het noorden des lands.

als je over de zevenhuizen of a13/a12/a4 rijdt, kan je vanaf Zoetermeer/Leiden met mij meerijden, als je over de a2 rijdt, tsja..dan kan je net zo goed in 1 keer naar meeting point rijden.
 
trouwens: hey, je hebt ineens een zwarte bandit en een heuse kuip ineens pardoes zomaar plotsklaps-ish op je motor.
 
Kewl! :P

en wat gebeurt er in dat geval met je oude blok?

weet ik niet... misschien dat mn monteur er nog wat mee wilt. moet ik nog even kijken...

maar eerst straks mn ouders overhalen.


kben trouwens ook wel blij dat mn monteur heeft gezegd dat ik ook in 2 delen mag betalen. Anders zou het ook echt niet lukken nu...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan