Bandit topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey SollX, waar heb je die uber avatar vandaan :P

...blablabla...

ik heb dees ge-fotosoept:
full
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen,

ik zal me even kort voorstellen. Ik ben al een poosje actief op het forum, en even lang aan het rijden. Eerst les, en nu ook los. Omdat mijn oude CeeBee 750 écht oud is (1981) wordt er meer aan gesleuteld dan op gereden, en dat is jammer met zulk weer als we vandag hebben.

Dus heb ik mij een bandit 600 s uit '96 aangeschaft, met 24.000 op de teller. Die kan dus nog wel even mee. Ik heb er zin in, om hem vanmiddag te gaan ophalen! :]

Zodra ik fotoos heb gemaakt, zal ik ze wel even posten, maar als ik zo die bandieten van jullie zie, denk ik dat het een tamelijk saaie is, met weinig aanpassingen.

Misschien dat ik jullie nog wel wat vragen mag stellen de komende dagen?

groet'n,

Rik
Welkom hier!!! :W :W

Vragen stellen mag altijd! Er zijn genoeg mensen hier dus ook vast wel iemand die ze kan beantwoorden :P })
 
Laatst bewerkt:
Bij deze verkoop ik een paar dogbones daar ik deze niet meer zal gebruiken als ik een hayabusa veer steek.

20€ + eventuele verzendkosten.

Een foto heb ik er niet direct van maar denk wel dat iedereen wel weet hoe dogbones eruit zien, ze hebben er amper 2mnd ondergezeten en zijn dus nog steeds nagelnieuw.
 
Voorbeelden genoeg, kijk ook maar in de startpost ;) De meeste Bandit eigenaren zijn niet zo blij met dat monsterding _O-

Je kunt het op twee manieren doen, of je houdt de bagageruimte, dan heb je een klein hoekje over die je met je kentekenplaat kunt maskeren (zoals SollX en ik het hebben dus), of je slijpt het hele zaakje eraf langs de body en je bent je bagageruimte kwijt, maar het staat wel strakker (dat heeft luuk volgens mij gedaan, tenzij bij het 2000 model de bagageruimte niet onder het kuipwerk doorgaat).

Ik heb de schep er zoveel mogelijk afgezaagd/ geslepen. Wel zodanig dat de hele onderkant bedekt blijft. Verder is bij mijn bandit de bagage-bak(je) een apart bakje...ook de plek waar het gereeedschapssetje zit is er nog. Van binnen is hij hetzelfde gebleven. Was even diep ademhalen en toen de zaag erin. De rest met de dremel en schuurpapier.

Het kenteken hangt overigens zo goed als op de originele plek, moet alleen het kentekenlampje wel vervangen :P .

Ik zal van het weekend wat foto's maken, kan vast geen kwaad. :)

Dus heb ik mij een bandit 600 s uit '96 aangeschaft, met 24.000 op de teller. Die kan dus nog wel even mee. Ik heb er zin in, om hem vanmiddag te gaan ophalen! :]

Zodra ik fotoos heb gemaakt, zal ik ze wel even posten, maar als ik zo die bandieten van jullie zie, denk ik dat het een tamelijk saaie is, met weinig aanpassingen.

Welkom en gefeliciteerd! Maak je geen zorgen, een standaard bandit is ook een bandit. Gelu(u)kkig wel, want de mijne is (en blijft) ook vrij standaard :P . Al is opleuken ook niet slecht ;) .

Luuk
 
Laatst bewerkt:
Welkom en gefeliciteerd! Maak je geen zorgen, een standaard bandit is ook een bandit. Gelu(u)kkig wel, want de mijne is (en blijft) ook vrij standaard :P . Al is opleuken ook niet slecht ;) .

Luuk
Dat opleuken werkt wel erg verslavend moet ik zeggen...... :+
Ben net klaar met alle verbouwingen en ben op ebay al weer aan het kijken naar andere leuke aanpassingen :+ :P }) :9
 
Dat opleuken werkt wel erg verslavend moet ik zeggen...... :+
Ben net klaar met alle verbouwingen en ben op ebay al weer aan het kijken naar andere leuke aanpassingen :+ :P }) :9

:/ tis een verslaving, ik zeg je.... een verslaving....

full
neeed to tune my bandit... neeed to tune my bandit
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal hier weer een nieuwe Bandit 600 rijder derbij.
Hiervoor heb ik een suzuki gs 500 gereden en sinds gistre ben ik in het bezit van een rode suzuki bandit 600 uit 1998, met 14.000km op de teller en ik ben nu de 2e eigenaar Jippie.
De man waarvan ik hem gekocht heb had er alles bij aankoop nota boekjes rekeningen enz.

hoop dat ik met deze motor veel rijplezier ga beleven en jullie zullen hier nog wel van me horen.

fotos zal ik binnenkort even plaatsen.

groeten een bandit bezitter.
 
Gaat hard hier. 8-)

Welkom alle nieuwe Bandit-rijders (nakend of anderzins). *O*

Bij mij zit het motorrijden even in het slop vanwege lichtelijke gezondheidsproblemen, maar ik hoop over een week of drie toch een midweekje richting Saarburg te pakken.
 
Hallo allemaal hier weer een nieuwe Bandit 600 rijder derbij.
Hiervoor heb ik een suzuki gs 500 gereden en sinds gistre ben ik in het bezit van een rode suzuki bandit 600 uit 1998, met 14.000km op de teller en ik ben nu de 2e eigenaar Jippie.
De man waarvan ik hem gekocht heb had er alles bij aankoop nota boekjes rekeningen enz.

hoop dat ik met deze motor veel rijplezier ga beleven en jullie zullen hier nog wel van me horen.

fotos zal ik binnenkort even plaatsen.

groeten een bandit bezitter.
Welkom hier!!! :W *O*
 
alle nieuwe rijders welkom
wordt toch weer eens tijd om iets te organiseren met alle banditrijders hier op het forum lijkt me
 
alle nieuwe rijders welkom
wordt toch weer eens tijd om iets te organiseren met alle banditrijders hier op het forum lijkt me

waar denk je dat KeesH en ik mee bezig zijn :Y *D

en:
jeetje het worden er steeds meer:eek:

straks hebben we in september een hele parkeersplaats nodig alleen voor bandits :+

*O* MF MEGA BANDIT MEETING

en:
WELCOME @ alle nieuwe bandit-ers (ik had volgens mij ooit de enige rode B600 -99 maar nu zijn t er al weer meer)

en: Zadel is verkocht *O*

en.... omdat julie m zo leuk vinden, en ik toch niets te doen heb:
full
full
full
full
 
Laatst bewerkt:
waar denk je dat KeesH en ik mee bezig zijn :Y *D

en:*O* MF MEGA BANDIT MEETING

en:
WELCOME @ alle nieuwe bandit-ers (ik had volgens mij ooit de enige rode B600 -99 maar nu zijn t er al weer meer)

en: Zadel is verkocht *O*

en.... omdat julie m zo leuk vinden, en ik toch niets te doen heb:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

ik weet dat jullie ergens mee bezig zijn maar de nieuwelingen misschien nog niet dus deze opmerking was meer voor hun bedoeld
 
waar denk je dat KeesH en ik mee bezig zijn :Y *D

en:*O* MF MEGA BANDIT MEETING

en:
WELCOME @ alle nieuwe bandit-ers (ik had volgens mij ooit de enige rode B600 -99 maar nu zijn t er al weer meer)

en: Zadel is verkocht *O*

en.... omdat julie m zo leuk vinden, en ik toch niets te doen heb:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
6518415fbfc8d0110e8420f7fce6e482
Ik heb er ook een
6518415fbfc8d0110e8420f7fce6e482
Ik heb er ook een
6518415fbfc8d0110e8420f7fce6e482
Ik heb er ook een
6518415fbfc8d0110e8420f7fce6e482


Ik kan niet wachten tot die meeting er is, you guys my hieroos *D

:+
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort flikkeren we er even een polletje tegenaan, welke datum jullie het meest geschikt vinden....... *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan