Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand interesse in mijn 2007 Bandit 1250 SA? Er zit een 3 delige kofferset op (wilde op vakantie maar kon vanwege omstandigheden niet) die nooit gebruikt zijn, volledige onderkuip en een varioscreen smoke. Alles is er in april 2008 erop gekomen. Hij heeft 3100 km gedraaid zonder problemen en geen valschade. Voor 10000 euro mag je hem komen ophalen.

full
 
Ik geef mijn mede banditrijders de mogelijkheid om als eerste eventueel mijn motor te kunnen kopen. ;) Ik doe wel met pijn in mijn hart deze superfiets weg ;( maar het is gewoon niet anders.
 
Ik geef mijn mede banditrijders de mogelijkheid om als eerste eventueel mijn motor te kunnen kopen. ;) Ik doe wel met pijn in mijn hart deze superfiets weg ;( maar het is gewoon niet anders.


Ik heb eens zitten kijken hoeveel die 1250 gekost heeft in 2007 ik zie staan 9390euro,..waarom moeten we dan die van jouw na een jaar nemen voor 10000euro?

Kun je me dat uitleggen?
 
Ik heb eens zitten kijken hoeveel die 1250 gekost heeft in 2007 ik zie staan 9390euro,..waarom moeten we dan die van jouw na een jaar nemen voor 10000euro?

Kun je me dat uitleggen?

Waarschijnlijk zullen dat de koffers zijn... daarnaast zal er nog een marge van zo'n 3000 euro op zitten welke je d'r nog af kunt pingelen :+
 
Ik heb hem gekocht voor 9990 euro en je mag de rekening zien. De acc. die heb ik in april 2008 erop gekregen voor 2600 euro. Op marktplaats en speurders staan enkele van dit type met alleen 2 zijkoffers (bj 2008) maar verkocht in 2007 met 6000 of meer km op de teller en daar vragen ze dik 11000 euro voor.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gekocht voor 9990 euro en je mag de rekening zien. De acc. die heb ik in april 2008 erop gekregen voor 2600 euro. Op marktplaats en speurders staan enkele van dit type met alleen 2 zijkoffers (bj 2008) maar verkocht in 2007 met 6000 of meer km op de teller en daar vragen ze dik 11000 euro voor.

Oke dan ben jij goedkoper ;) Succes met de verkoop,.jammer dat accesoires niet veel opleveren bij verkoop, men neemt die er wel bij. Kan je ze beter los verkopen,.moeilijk te verkopen een bijna nieuwe motor met weinig km erop. Het prijsverschil met een nieuwe is dan vaak (gevoelsmatig )te klein.Succes het is een mooie in een mooie kleur! :Y
 
Oke dan ben jij goedkoper ;) Succes met de verkoop,.jammer dat accesoires niet veel opleveren bij verkoop, men neemt die er wel bij. Kan je ze beter los verkopen,.moeilijk te verkopen een bijna nieuwe motor met weinig km erop. Het prijsverschil met een nieuwe is dan vaak (gevoelsmatig )te klein.Succes het is een mooie in een mooie kleur! :Y

Ja, ik weet dat sommige dan liever een nieuwe kopen en het jammere is dat die acc. bij inruilen ook bijna niets waard zijn terwijl je wel je halve spaarpot moet legen om het te kopen. Bedankt voor het succes wensen en hopelijk vind ik een koper. Ik had die kofferset ook al te koop staan maar niemand wil die.
 
Vandaag toch maar eens mijn koplamp eraf gehaald en met een punt tangetje die reflector eruit getrokken...stelt ook niks voor dat alluminium prulleke...
Was gister al bijna van de linker rijstrook afgeveegd op de snelweg...en die man maar naar mn koplamp wijze O-)

iemand enig idee of die reflector heel noodzakelijk is btw? glas lijkt iig wel vastgekit op de reflector. dus dat ga ik maar niet niet proberen los te halen. Heb ook geen zin er een nieuwe koplamp op te zetten B|
 
ik wil even kijken hoe mijn voorste tandwielen eraan toe zijn. moet ik daarvoor het kapje verwijderen op de foto? het kapje voor de koppeling? moet ik met het verwijderen nog ergens rekening mee houden??


 
Dat kapje moet er inderdaad af :Y
Eerst ff het hendel van het koppelingspedaal schakelpedaal los maken. Bout ervan moet je helemaal eruit trekken anders krijg je die hendel niet van de as afgeschoven.
En dan 6 bouten van kapje los schroeven (koppelingskabel gewoon laten zitten). :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo hier ik heb weer even een vraagje, Weet iemand of een achtershok van een r1 van 315 mm hart op hart gemeten past op een b6 ???
Alvast bedankt
 
Geen idee, er zijn hier ook niet veel mensen die een vrij nieuwe 1250 hebben. Weet niet wat die nieuw kost, dus kan er ook niet veel over zeggen, maar het lijkt mij wel aan de prijs. Het beste is wat rondkijken op marktplaats en speurders naar vergelijkbare dingen, en daar je prijs op baseren. Da's het duidelijkst...

ik zou anders eens gaan navragen bij www.suzukibanditclub.nl
daar zullen er waarschijnlijk meer mensen zitten met een nieuwe(re) 1250
 
Een suzuki veer om mee te beginnen zou je zo zeggen... Er zijn er legio die passen, maar wat je zelf wilt telt aardig mee. De standaard veer van een Bandit is hopeloos, maar bijvoorbeeld die van een GSXR (die de meesten gebruiken) zijn debiel hard, daar heb je alleen wat aan als je rijstijl erbij past want anders doet het niet anders dan de boel oncomfortabeler maken. De veer van een 600 is minder hard dan die van een 1000, maar nog steeds flink hard. Je kunt ook kijken naar een GSR veer, of die van een nieuw model bandit (al een hele verbetering). Gebruik je fantasie zou ik zeggen... De hart-hart afstand is behoorlijk belangrijk, maar als je niet veel eisen aan het rijgedrag steld moet je vooral letten op de zithoogte waarop je uitkomt. Mijn bandit is flink gegroeid in hoogte (~5cm @ kont) en dat komt bij mijn lengte en ook het rijgedrag ten goede, maar iemand anders zal mijn motor misschien te nerveus vinden.

Als je niet van hi-tech geneuzel houdt, een GSX-R veer is altijd passend te maken. Eentje uit de midden 90'er jaren volstaat prima, is goedkoop, maar je moet wel uitkijken dat hij niet teveel kilometers achter de rug heeft.
 
Laatst bewerkt:
heb zelfs nog wel een 650N voor je te koop, mits je natuurlijk genoeg betaald :P
Erg grote kans dat ik een CBR 600 F '93 koop zaterdag. Voorlopig geen bandit dus als dat hem wordt.

Maar ik blijf nakeds vet vinden dus misschien komt er ooit een 1200 N, Speed Triple,Hornet 900, FZ1N, Z750 of iets in die richting.

Edit: Ducati monster 900 voor het gemak even vergeten. :+
 
Laatst bewerkt:
Erg grote kans dat ik een CBR 600 F '93 koop zaterdag. Voorlopig geen bandit dus als dat hem wordt.

Maar ik blijf nakeds vet vinden dus misschien komt er ooit een 1200 N, Speed Triple,Bandit 900, FZ1N, Z750 of iets in die richting.

Edit: Ducati monster 900 voor het gemak even vergeten. :+


Is dat eetbaar, zo'n Bandit 900?? want ik ken hem niet :9










:+ wie kent hem wel?? :+
 
Jaja, ik vind het eigelijk wel jammer dat er geen Bandit 750 is met gixxer blok. Zou wel bruut zijn en nee, van die hobbyisten die zon blok erin plempen koop ik geen motor van over.
 
Jaja, ik vind het eigelijk wel jammer dat er geen Bandit 750 is met gixxer blok. Zou wel bruut zijn en nee, van die hobbyisten die zon blok erin plempen koop ik geen motor van over.

zijn er zat hier, die een streetfighter zo verkopen.
en het is dan aan jou om te zeggen of het een amateur is of niet



mare, als dat je 1500 exta bijlegt, zorg ik er wel voor, dat mijn 650 aanvoelt als een 750 (of meer)
 
zijn er zat hier, die een streetfighter zo verkopen.
en het is dan aan jou om te zeggen of het een amateur is of niet



mare, als dat je 1500 exta bijlegt, zorg ik er wel voor, dat mijn 650 aanvoelt als een 750 (of meer)
Neuh moet eerst maar eens lief beginners cbr-etje gaan rijden. Pikzwart is ie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan