Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Unruled:

Ik heb je raad opgevolgd :) en de prijs verlaagd naar 9995 euro ;). Er was wel een sjappie die mij flink achterlijk commentaar gaf :( maar anderen namen het voor me op zag ik wel.
 
Ik heb hem gekocht voor 9990 euro en je mag de rekening zien. De acc. die heb ik in april 2008 erop gekregen voor 2600 euro. Op marktplaats en speurders staan enkele van dit type met alleen 2 zijkoffers (bj 2008) maar verkocht in 2007 met 6000 of meer km op de teller en daar vragen ze dik 11000 euro voor.

Ik heb het mss. niet goed gelezen, maar....waarom doe je em weg? Ik zou wel die smokescreen willen hebben, maar euh, je verkoopt geen losse onderdelen neem ik aan *D . I.i.g. succes, mooi fietsje. En idd. €9995 komt (psychisch) fijner over dan 10k.
 
Laatst bewerkt:
@Unruled:

Ik heb je raad opgevolgd :) en de prijs verlaagd naar 9995 euro ;). Er was wel een sjappie die mij flink achterlijk commentaar gaf :( maar anderen namen het voor me op zag ik wel.
Die gast is niet goed wijs, maar zijn post sloeg niet op je prijs voor zover ik kan zien... Gewoon triest. Is denk ik een nette prijs, en like it or not, die 5 euro die je nu toelegt kan zorgen dat je hem een maand eerder kwijt bent :P
 
Ik heb het mss. niet goed gelezen, maar....waarom doe je em weg? Ik zou wel die smokescreen willen hebben, maar euh, je verkoopt geen losse onderdelen neem ik aan *D . I.i.g. succes, mooi fietsje. En idd. €9995 komt (psychisch) fijner over dan 10k.

Ik doe de motor weg vanwege een tegenslag qua werk en dus minder inkomsten. Motor is mijn passie maar mijn gezin gaat voor en als ik daar voor een tijd mijn hobby voor moet opgeven dan doe ik dat want die motor betaald mijn rekeningen niet.
 
Ik doe de motor weg vanwege een tegenslag qua werk en dus minder inkomsten. Motor is mijn passie maar mijn gezin gaat voor en als ik daar voor een tijd mijn hobby voor moet opgeven dan doe ik dat want die motor betaald mijn rekeningen niet.

Wijs besluit...........ik zou exact hetzelfde doen hoor!
 
OOOOWWWWW KOM ER EENS KIJKEN..... wat ik in mijn schoentje garage vind

"een renthal stuur met barends en brace" *O*

ooww nee tis nog geen sinterklaas, maar ik heb net wel een heel mooi kado'tje gekregen van de enige echte pakjes man van de tnt.

duss @ unruled, je kan je brace op komen halen voor 23 eurie (17, nogwat pond x 1,3)

dan krijg je er zelfs nog een motor-sleutelhanger met lampje bij, en als je wilt nog een paar stickers

ik ben morgen vrij duss ik ga morgen maar eens kijken of ik mijn handvatten kan verwijderen van mn orginele stuur:P en mn nieuwe stuur kan monteruh!!! *O*
morgen chillen in zwolle, dus dan maar een andere keer monteren

hebben julie nog tips voor het verwijderen van de handvatten ed?
 
Laatst bewerkt:
vandaag mijn nieuwe spiegeltjes binnen gekregen 8-) *O*

Nou keek ik zojuist echter naar hoe deze op mijn stuur bevestigd dienen te worden, ik heb dus mijn stuurgewichtje eraf geschroefd. Maar vervolgens past de spiegel er niet in, eerst zit er een rubber ringetje in mijn stuur welke ik eruit heb gehaald, maar een stukje verder zit er meer rubber in wat er zo op het eerste gezicht niet uit lijkt te kunnen.

Iemand hier ervaring mee?

DSC00739.JPG
 
Laatst bewerkt:
@B.B.I.L.

Ik ben een tijd niet op MF geweest maar ik heb nog een beetje meegekregen dat je een ongelukje hebt gehad. Ik hoop dat alles goed is met je en dat je spoedig mag herstellen. En bedankt voor je reactie want ik hou hem liever maar mijn gezin gaat gewoon voor dus ook voor de Bandit. Later komt er altijd wel weer iets terug als er weer wat betere tijden aanbreken voor mij.
 
Laatst bewerkt:
vandaag mijn nieuwe spiegeltjes binnen gekregen 8-) *O*

Nou keek ik zojuist echter naar hoe deze op mijn stuur bevestigd dienen te worden, ik heb dus mijn stuurgewichtje eraf geschroefd. Maar vervolgens past de spiegel er niet in, eerst zit er een rubber ringetje in mijn stuur welke ik eruit heb gehaald, maar een stukje verder zit er meer rubber in wat er zo op het eerste gezicht niet uit lijkt te kunnen.

Iemand hier ervaring mee?

[afbeelding]
dat rubber moet er toch uit kunnen

vraag me af wat voor nut het heeft in je stuur :S

en anders er uit boren ofzo, zodat je spiegels er in passen
 
aangezien ik mn eigen stuur ook aan het vervangen ben, kon ik mooi even kijken hoe het er bij mij uit ziet.

ik denk dat dat rubber wat er bij jou in zit, dat dat nog onderdeel is van je bar end

je hebt zeker die bout in je bar end er helemaal uit geschoefd?
je had alles in eenkeer er uit moetten trekken,
nu licht er waarchijnlijk ook een moertje in de stuur, dat achter dat rubber zat. daar zat die bout door heen.

ps, het kan er dus echt wel uit.
 
aangezien ik mn eigen stuur ook aan het vervangen ben, kon ik mooi even kijken hoe het er bij mij uit ziet.

ik denk dat dat rubber wat er bij jou in zit, dat dat nog onderdeel is van je bar end

je hebt zeker die bout in je bar end er helemaal uit geschoefd?
je had alles in eenkeer er uit moetten trekken,
nu licht er waarchijnlijk ook een moertje in de stuur, dat achter dat rubber zat. daar zat die bout door heen.

ps, het kan er dus echt wel uit.

ok... zal het deze week nog eens proberen...

ik heb verder geen boutje ofzo horen vallen, dus wat dat betreft is 't goed...

ben alleen benieuwd waar ik die spiegels aan vast moet schroeven dan... maar dat komt dan wel weer...

tnx alvast
 
ok... zal het deze week nog eens proberen...

ik heb verder geen boutje moertje ofzo horen vallen, dus wat dat betreft is 't goed...

ben alleen benieuwd waar ik die spiegels aan vast moet schroeven dan... maar dat komt dan wel weer...

tnx alvast

die klemmen zichzelf vast in je stuur DMV plug systeempjuh
 
heey,
ik heb 3 maanden geleden met mn vader een bandit 1200 gekocht
hiervoor heb ik een Kawa ZXR 400 gehad, en mn vader een Duc 750 ss
maar ik heb door mn studie erg weinig geld, en mn vader wilde wel een ander soort motor..
toen een vriend zijn 1200 ging verkopen hoefden we niet lang na te denken..
ik vind het echt een vette motor! maar op hoge snelheden, 200+, heb ik echt het gevoel dat de voorkant wel erg licht wordt, de kroonplaat hebben we al een stuk laten zakken, dus willen we een ander stuur erop.. heeft iemand nog een tip? wat voor stuur is een beetje geschikt?
groeten
 
OOOOWWWWW KOM ER EENS KIJKEN..... wat ik in mijn schoentje garage vind

"een renthal stuur met barends en brace" *O*

ooww nee tis nog geen sinterklaas, maar ik heb net wel een heel mooi kado'tje gekregen van de enige echte pakjes man van de tnt.

duss @ unruled, je kan je brace op komen halen voor 23 eurie (17, nogwat pond x 1,3)

dan krijg je er zelfs nog een motor-sleutelhanger met lampje bij, en als je wilt nog een paar stickers

ik ben morgen vrij duss ik ga morgen maar eens kijken of ik mijn handvatten kan verwijderen van mn orginele stuur:P en mn nieuwe stuur kan monteruh!!! *O*
morgen chillen in zwolle, dus dan maar een andere keer monteren

hebben julie nog tips voor het verwijderen van de handvatten ed?


uhmmm, warm water bij het monteren.
afhalen heb ik niet veel ervaring mee, meestal gebruikte ik een steeksleutel, 24 ofzo (of een andere maat) een een hamer, en kwestie van meppen :P



maja, mijn handvaten waren dan ook kaal / kapot gevallen
 
Handvatten eraf halen (de linker, tenminste) was bij mij ook een hele bevalling. Ik heb een schroevendraaier gepakt en die tussen het stuur en het handvat gemikt, rondje mee gewrikt en toch kwam er en onder lichte dwang uit :)

@ karazz; dat rubber ding hoort inderdaad bij je bar-end. Moet eruit.

@sollie; dan moet ik maar eens langskomen heah *D
 
Laatst bewerkt:
@ karazz; dat rubber ding hoort inderdaad bij je bar-end. Moet eruit.

Heb het er (aan 1 kant alvast) uit gekregen, vervolgens wilde ik mijn spiegeltje installeren, maar heb geen flauw idee hoe. Bij de spiegel zit wel een soort van moertje geleverd die de 2 busjes die over de bout heen zitten naar buiten drukt waardoor hij zichzelf vast zal drukken. Maar waar ik dat soort van moertje moet bevestigen of hoe ik 't anders moet doen is me nog een raadsel...

vanavond even met mijn vader naar kijken, wellicht dat die 't door heeft...
 
Heb het er (aan 1 kant alvast) uit gekregen, vervolgens wilde ik mijn spiegeltje installeren, maar heb geen flauw idee hoe. Bij de spiegel zit wel een soort van moertje geleverd die de 2 busjes die over de bout heen zitten naar buiten drukt waardoor hij zichzelf vast zal drukken. Maar waar ik dat soort van moertje moet bevestigen of hoe ik 't anders moet doen is me nog een raadsel...

vanavond even met mijn vader naar kijken, wellicht dat die 't door heeft...
De spiegels lijken hetzelfde te zijn als die van mij. Via Ebay gekocht? :+

Ik kon ze er gewoon induwen en dan de schroef aandraaien waardoor ze gaan uitzetten en in het stuur klemmen. Werkt dit bij jou niet zo? :?
 
De spiegels lijken hetzelfde te zijn als die van mij. Via Ebay gekocht? :+

Ik kon ze er gewoon induwen en dan de schroef aandraaien waardoor ze gaan uitzetten en in het stuur klemmen. Werkt dit bij jou niet zo? :?

via ebay bij banditmania gekocht ja... :+

die schroef aandraaien moet dus wel ergens in, kun je niet in het luchtledige draaien... waarin heb je deze gedraaid??

Hoe bevallen de spiegels verder?? :)
 
die draait wel in het luchtledige, die draait zichzelf namelijk tegen het rubber vast, is ook zo met je originele barend

dus het 2e stukje rubber moet wel blijven zitten??

Het is overigens zo met de originele bar end dat er een moertje achter het rubber zit, en dus niet tegen het rubber... en de bijgeleverde bout bij de spiegels is veel te kort (en te dik) om door het rubber heen te kunnen...
 
Laatst bewerkt:
zag gisteren overigens een auto met een mooi nummerbord rijden, werd meteen jaloers...

38-gsf-6 *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan