Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een zilver/grijze ultra low stuur van renthal

titanium is gewoon donker grijs, maar ik zal wel ff een piccie voor je schieten

edit:
[afbeelding]
[afbeelding]

en als we dan toch bezig zijn:

heeft er iemand nog behoefte aan een orginele zadel riem achtig ding???

[afbeelding]

ik bedoelde natuurlijk meer een piccie van je stuur op je motor :+

ik neem denk ik een zwart stuur met rode hendels..en misscihen een rode brace, maar zal ik dan ook rode bar ends nemen, of zwart, of titanium, of of

keuzes! -O-
 
Laatst bewerkt:
ik bedoelde natuurlijk meer een piccie van je stuur op je motor :+

ik neem denk ik een zwart stuur met rode hendels..en misscihen een rode brace, maar zal ik dan ook rode bar ends nemen, of zwart, of titanium, of of

keuzes! -O-

het leven is zwaar he....

let er wel op... het rood, is niet het rood van de motor, des al niet te min wel mooi. mijn brace is int rood *O*

dit is de beste pic die ik heb van het stuur,
(motor staat in de garage dus niet de beste plek voor een foto)
DSC01936.jpg
 
het leven is zwaar he....

let er wel op... het rood, is niet het rood van de motor, des al niet te min wel mooi. mijn brace is int rood *O*

dit is de beste pic die ik heb van het stuur,
(motor staat in de garage dus niet de beste plek voor een foto)
[afbeelding]

nee dat had ik al bedacht, ik vind het er toch wel vet uit zien hoor
en k heb nieuwe teller unit besteld en die komt in het zwart
dus een zwart stuur met rode brace en zwarte teller en rode hendels en misschien dan dus rode bar ends?


dat is wel vet toch :+

ik had het ff gephotoshopt maar m'n photoshopskills zijn niet al te best..
Afbeelding009b.jpg


ook nog eens een oude foto:s
 
Nou als ik Rossi zou heten dan had ik er ook nog een grote belastingschuld bij :+ en daar zit ik nu echt niet op te wachten ;) . Ach die motor komt er wel weer, eerst deze proberen te verkopen. Het loopt nog niet echt snel maar geduld is een schone zaak :) .

Hoe staat het nu met de verkoop? Blijft een mooie kleur, dat bordeaux rood achtig kleurtje. Idd, even geduld hebben. Het is een goede prijs voor een ST, al heb ik helaas het geld er niet voor. Hoop dat je em snel verkoopt. En ja, gezin gaat natuurlijk voor of je moet de motor je geld ermee verdienen.
 
Laatst bewerkt:
om even terug te komen op het carb-icing verhaal:

luuk, ik moet je gelijk geven! zowel gisteren als vandaag was het perfect weer om last te hebben van bevriezende carburateurs, gisteren (+2 graden en sneeuwbuien) voelde ik wel wát, maar niet in verhouding met hoe het vorig jaar was (dat was hetzelfde als wanneer je op je reserve over moet schakelen, zo'n gevoel).
vandaag 2x 160 km afgelegd (22:30 heen, 2:00 terug) in weer en wind en nergens last van *O* hiephoi, dat maakt het winterse koude rijden wéér wat aangenamer :)
(nu nog warme voeten -O- )
 
Laatst bewerkt:
zal me hier ook eens melden, ik heb een b12 uit ' 98 die heb ik al sinds 2000 ofzo. Hij heeft sinds 2004 niet meer gelopen.... toen ben ik weer SS gaan rijden.... ik heb hem nog steeds..

Het is een rode B12, met special paint, Bos uitlaat, dragbar als stuur en fly-design kuipje. Verder KN filters en Dyno stage 3, een beest van een bike.... spiegler radiaalpomp als rem en LsL voetsteunen....

Staat nu dus al bijna 5 jaar stil, eigenlijk jammer....

full
 
Heeft hier iemand stalen remleidingen volgens de originele layout (zoals bijv. die van HEL) in combinatie met een superbikestuur (d.w.z. iets breder dan origineel)?

Wil namelijk een standaard layout van HEL gaan kopen, maar heb wel een iets breder stuur. De originele remleidingen passen wel, maar weet niet hoe die van HEL uitvallen....
 
Laatst bewerkt:
Heeft hier iemand stalen remleidingen volgens de originele layout (zoals bijv. die van HEL) in combinatie met een superbikestuur (d.w.z. iets breder dan origineel)?

Wil namelijk een standaard layout van HEL gaan kopen, maar heb wel een iets breder stuur. De originele remleidingen passen wel, maar weet niet hoe die van HEL uitvallen....


ik heb ze destijds op maat laten maken
 
heeft hier misschien nog iemand een tip voor goed werkende winter handschoenen?
Want na gister was wel duidelijk dat die van mij echt niet werken B|
 
had t wel over een beetje betaalbare handschoenen he :P
deze zien me er wat te hi-tech uit. Wel goed winddicht zo te zien.
 
heeft hier misschien nog iemand een tip voor goed werkende winter handschoenen?
Want na gister was wel duidelijk dat die van mij echt niet werken B|

electrieke!

en die zijn makkelijker aan te sluiten dan handvatverwarming, en nog warmer ook! *O*

betaalbaar en kwaliteit gaat meestal niet samen, en ik heb ondertussen door schade en schande geleerd dat besparen op kleding het slechtste is wat je kunt doen!
 
Laatst bewerkt:
om even terug te komen op het carb-icing verhaal:

luuk, ik moet je gelijk geven! zowel gisteren als vandaag was het perfect weer om last te hebben van bevriezende carburateurs, gisteren (+2 graden en sneeuwbuien) voelde ik wel wát, maar niet in verhouding met hoe het vorig jaar was (dat was hetzelfde als wanneer je op je reserve over moet schakelen, zo'n gevoel).vandaag 2x 160 km afgelegd (22:30 heen, 2:00 terug) in weer en wind en nergens last van *O* hiephoi, dat maakt het winterse koude rijden wéér wat aangenamer :)
(nu nog warme voeten -O- )

helaas, ik moet mijn woorden terugtrekken :X gisteren opnieuw vanuit Gent (in winters kutweer) naar huis gereden, nu met een stuk meer neerslag, en het was 1 groot drama, huilen met de pet op, en weet ik het wat al niet meer.
begon ermee dat 1 cilinder er mee ophield, onregelmatig lopen, knallen uit de uitlaat, en dat terwijl ik (met dikke plakke ijs op de rijbaan) maar in de rij auto's aan ben gesloten en de grootste moeite had de motor draaiende te houden.
ff gestopt onder viaduct op de vluchtstrook, ff gewacht en toen startte die weer normaal.
helaas was dat het begin van een lange moeizame rit terug. ik had nog ca 200km voor de boeg en vanaf dat moment constant last gehad :X 90 was de absolute max, ingehaald worden door vrachtwagens op de ring antwerpen is NIET tof, uiteindelijk was ik na dik 3u ploeteren (inclusief ijskoude en natte voeten) bij vught, waar mn ouders wonen. ik rij bij hun de straat in en ja hoor, de laatste 30mtr ga ik op mn bek door het pak sneeuw.
vader uit bed gebeld en gevraagd of hij alsjeblieft mij wilde helpen de motor rechtop te zetten.

gelukkig geen zichbare schade *O* op een scheef spiegeltje na -O- maar wat erger is, vandaag proberen te starten, dit lukte al met de grootste moeite.
de motor draait nu maar op 2 cilinders. de 2 linkse cilinders (vanaf rijderspositie) doen niet mee, uitlaatbuizen blijven koud, en de 2 andere cilinders hebben de grootste moeite om de boel draaiende te houden.

wat zou het probleem kunnen zijn? bobine? nattigheid ergens anders (motor heeft ca 5 minuten op zn kant in de sneeuw gelegen '( )
motor staat nu sinds 2 uur in de garage in de hoopt dat die wat opwarmt en opdroogt. vanavond ga ik het nog eens proberen te starten.

zit er overigens hard aan te denken deze bandit de deur uit te doen en een nieuwe bandit of GSX-F te kopen(met injectie dus) (als de financien het toelaten). ik gebruik mijn motor voor woon-werk verkeer en met dit geklooi is het niet te doen.
enige wat ik nog ga proberen is benzine-toevoeging in de vorm van spiritus (goedkoop) en als dat niet werk Silkoline Pro-FST (schijnt goed te werken)
 
Laatst bewerkt:
helaas, ik moet mijn woorden terugtrekken :X gisteren opnieuw vanuit Gent (in winters kutweer) naar huis gereden, nu met een stuk meer neerslag, en het was 1 groot drama, huilen met de pet op, en weet ik het wat al niet meer.
begon ermee dat 1 cilinder er mee ophield, onregelmatig lopen, knallen uit de uitlaat, en dat terwijl ik (met dikke plakke ijs op de rijbaan) maar in de rij auto's aan ben gesloten en de grootste moeite had de motor draaiende te houden.
ff gestopt onder viaduct op de vluchtstrook, ff gewacht en toen startte die weer normaal.
helaas was dat het begin van een lange moeizame rit terug. ik had nog ca 200km voor de boeg en vanaf dat moment constant last gehad :X 90 was de absolute max, ingehaald worden door vrachtwagens op de ring antwerpen is NIET tof, uiteindelijk was ik na dik 3u ploeteren (inclusief ijskoude en natte voeten) bij vught, waar mn ouders wonen. ik rij bij hun de straat in en ja hoor, de laatste 30mtr ga ik op mn bek door het pak sneeuw.
vader uit bed gebeld en gevraagd of hij alsjeblieft mij wilde helpen de motor rechtop te zetten.

gelukkig geen zichbare schade *O* op een scheef spiegeltje na -O- maar wat erger is, vandaag proberen te starten, dit lukte al met de grootste moeite.
de motor draait nu maar op 2 cilinders. de 2 linkse cilinders (vanaf rijderspositie) doen niet mee, uitlaatbuizen blijven koud, en de 2 andere cilinders hebben de grootste moeite om de boel draaiende te houden.

wat zou het probleem kunnen zijn? bobine? nattigheid ergens anders (motor heeft ca 5 minuten op zn kant in de sneeuw gelegen '( )
motor staat nu sinds 2 uur in de garage in de hoopt dat die wat opwarmt en opdroogt. vanavond ga ik het nog eens proberen te starten.

zit er overigens hard aan te denken deze bandit de deur uit te doen en een nieuwe bandit of GSX-F te kopen(met injectie dus) (als de financien het toelaten). ik gebruik mijn motor voor woon-werk verkeer en met dit geklooi is het niet te doen.
enige wat ik nog ga proberen is benzine-toevoeging in de vorm van spiritus (goedkoop) en als dat niet werk Silkoline Pro-FST (schijnt goed te werken)
-O-

Da's niet zo mooi dan. Ik heb vandaag nog 50 km gereden (niet zover als jij), maar weer helemaal nergens last van gehad... Begin stuk de choke erop, na een kilometertje of 3 er helemaal af en liep als een zonnetje. Hooguit misschien een heel klein beetje inhouden, maar dat achterlijke gestotter wat jij beschrijft doet ie echt niet.

Ook niet zo mooi dat je hem hebt neergelegd -O- zitten de werkende cilinders aan de kant waar ie op heeft gelegen of de andere? Anders kan het namelijk ook nog dat er ergens in de carb een luchtbel is komen te zitten waardoor de 2 cilinders aan die kant het niet meer doen. Keertje doorblazen is dan het devies. Als het wel de andere kant (kant waar ie op lag) is zijn misschien de vlotters 'verzopen'. Het klinkt in ieder geval als een carburatieprobleem, maar een bobine die ermee uitgescheden is is ook een mogelijkheid. Valt alleen te checken door je bougies even los te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan