Battery Guard vrfaag

29 dec 2021
67
56
Hallo iedereen,

Ik kwam op Amazon.nl dit tegen:

Battery-Guard Bluetooth-accubewaking via app, voor gebruik in de auto, motorfiets of camper, geschikt voor 6 V, 12 V en 24 V accu‘s, eenvoudige installatie, zwart, 40 x 25 x 20 mm


Vroeg me af, is dit iets wat handig kan zijn? Iemand ervaring ermee en beried deze te willen delen?

Let op, ik zoek een doodnormale antwoord op mijn vroeg en heb geen zin in allerlei oeverloze discussie of gereutel wat totaal net bij mijn vraag past/hoort! Ben alleen benieuwd of iemand deze tool gebruikt en wat zijn ervaringen mee zijn!

Bedankt!
 
En dit zijn dan dingen waar je een topicreport over indient ?

Ik heb dingen gerangschikt vanaf 'weinig belangrijk' tot "top-prioriteit" maar ik ga daar echt niet nog een categorie onder plaatsen.
Als je 'niet bijster slimme' vragen wilt stellen op M-F...wees mijn gast, je bent waarachtig niet de eerste of enige, maar ga daar niet de moderator van dienst mee lastig vallen, anders ga ik op onderzoek uit of het niet gewoon spam voor je eigen zooi is en kets ik dit topic en jouw account ineens in de prullenbak.

Overigens, dit jaar werd ik door de gezamelijke leden wederom verkozen tot Moderator van je jaar, ik mag toch vast eind van dit jaar ook op jou stem rekenen ?
op mijn stem? sorry dat ik het zeg maar ben je echt zo zielig dat je a) nadat je zelf ook olie op het voor gooit b) om vervolgens schaamteloos te vragen of ik op jou ga stemmen voor een 1 of andere onbenullige verkiezing? dat is nu al mijn conclusie en oordeel over jou. Als je inderdaad een moderator bent had je ook op mijn verzoek in moeten gaan deze topic op slot te gooien in plaats van zelf mee te gaan doen met rellen. Dus nee, moderator van het jaar ben je nu al niet meer bij mij. en dan ken ik je niet eens, moet je es nagaan...
 
op mijn stem? sorry dat ik het zeg maar ben je echt zo zielig dat je a) nadat je zelf ook olie op het voor gooit b) om vervolgens schaamteloos te vragen of ik op jou ga stemmen voor een 1 of andere onbenullige verkiezing? dat is nu al mijn conclusie en oordeel over jou. Als je inderdaad een moderator bent had je ook op mijn verzoek in moeten gaan deze topic op slot te gooien in plaats van zelf mee te gaan doen met rellen. Dus nee, moderator van het jaar ben je nu al niet meer bij mij. en dan ken ik je niet eens, moet je es nagaan...
En ik?
Maak ik een kans :?


Pleeeeeeze..... :j
 
Voorbeeldje;

931044712-1514201454.jpg
 
Er zijn inbouw usb dingen, met een voltmetertje. Ook op ali, niet te duur.

Verbruikt niet veel.
En er is ook een variant met aan en uit knop.

Beetje tricky , ze werken wel goed, maar hebben me ook 1 accu gekost ..

hij stopt niet.. geeft gewoon netjes aan na de winter "en nu heb ik je accu leeggezogen als een .... * mag ik niet zeggen * .. nee..

als .. als... een rietje .. bestel maar een nieuwe .
 
TS schrijft ook niet echt waarvoor hij het wil gebruiken. Wil hij rijdend het voltage kunnen zien omdat 'ie bang is dat er een regelaar doorfikt, of wil 'ie zien wat het voltage is als ie aan de motor aan het klussen is ofzo.
 
TS schrijft ook niet echt waarvoor hij het wil gebruiken. Wil hij rijdend het voltage kunnen zien omdat 'ie bang is dat er een regelaar doorfikt, of wil 'ie zien wat het voltage is als ie aan de motor aan het klussen is ofzo.
kijk! DIT IS EEN MODERATOR DIE WEL CONSTRUCTIEF MEEDENKT!

ik wil gewoon voor en na een rit zien of de accu wordt opgeladen en of ie niet ergens door leegloopt. zeg maar een snelle check op de "gezondheid" van de accu
 
TS schrijft ook niet echt waarvoor hij het wil gebruiken. Wil hij rijdend het voltage kunnen zien omdat 'ie bang is dat er een regelaar doorfikt, of wil 'ie zien wat het voltage is als ie aan de motor aan het klussen is ofzo.

Volgens de handleiding is ie tijdens verbruikers -niet bruikbaar- maar moet de accu 3 uur in rust zijn.

ik neem aan dat ts de handleiding heeft gelezen voor hij hier met z'n lul op het toetsenbord wat rammelde en op enter drukte .
 
kijk! DIT IS EEN MODERATOR DIE WEL CONSTRUCTIEF MEEDENKT!

ik wil gewoon voor en na een rit zien of de accu wordt opgeladen en of ie niet ergens door leegloopt. zeg maar een snelle check op de "gezondheid" van de accu

Ik zou het wel fijn vinden als je wat minder aggresief doet naar de rest, crew of niet. Je bent te gast en meteen op deze manier binnen vallen helpt niet.
 
Hallo iedereen,

Ik kwam op Amazon.nl dit tegen:
knip
Vroeg me af, is dit iets wat handig kan zijn?
Nee niet echt
Iemand ervaring ermee en beried deze te willen delen?
ik niet dus dat heeft geen zin om daarover wat te zeggen want je vervolgd met:
Let op, ik zoek een doodnormale antwoord op mijn vroeg en heb geen zin in allerlei oeverloze discussie of gereutel wat totaal net bij mijn vraag past/hoort! Ben alleen benieuwd of iemand deze tool gebruikt en wat zijn ervaringen mee zijn!

Bedankt!
Daarmee trigger je zelf de ellende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan