Bedankt knmv!

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
Dit keer geen negatief bericht over een verzekeraar, maar pure lof!

Mijn motortje is als classic, all risk verzekerd ( bj 1986 ) bij knmv

Laatst heb ik mijn cdi laten repareren en een nieuwe spanningsregelaar aangeschaft, om alles vervolgens zelf weer in elkaar te zetten.

Nu wees een vriend van me erop dat je de kosten gewoon kon verhalen op je classic all risk verzekering. ( nadat alles alweer gerepareerd was )

Nu stond in de polis dat je voor de reparatie, direct je schade moet doormelden.
Ik dacht daar kunnen ze wel moeilijk over gaan doen :')

Maar gister knmv opgebeld, "ik wil graag schade doorgeven", die man: "wanneer is het gebeurd?", ik zei dat het al een tijdje geleden was, waarop die man zei: "geen probleem, stuur de factuur + schadeformulier ( is nodig voor dossier ) naar ons op.
Als het bij ons binnen is maken we direct je geld over - eigen risico.

:]

Nog nooit zo'n makkelijke gang van zaken gehad met een verzekeraar :}

en dat terwijl ik maar 140 (!) per jaar betaal voor mij all risk verzekering *O*

Daarom raad ik iedereen knmv aan!

* nog geen chips en bier erbij, moet nog naar school * _O-
 
*O*

Als IK zo'n mazzel had, zou ik er nooit een topic over beginnen, uit angst dat de KNMV meeleest en hun fout inziet :P

[me="Ted"]vraagt zich nu ook af of dit ook geld voor banden, remblokken, kettingsets en onderhoudsbeurten })[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik wel wat meer betaal dan 140 euro met mijn Amsterdam Duc.
Toch netjes afgehandeld. Goede verhalen mogen ook wel eens gehoord worden.
 
*O*

Als IK zo'n mazzel had, zou ik er nooit een topic over beginnen, uit angst dat de KNMV meeleest en hun fout inziet :P

[me="Ted"]vraagt zich nu ook af of dit ook geld voor banden, remblokken, kettingsets en onderhoudsbeurten })[/me]
:^


Ben wel benieuwd wat je op het schadeformulier als schade vermeld hebt ;)
 
Nou ja er is niks fout gegaan

Als er schade is ontstaan doormiddel van kortsluiting, word de schade gewoon vergoed
staat beschreven in mijn casco voorwaarden

:^


Ben wel benieuwd wat je op het schadeformulier als schade vermeld hebt ;)

Kortsluiting, elektrische storing.

Maar die man had het al in het dossier gezet, het hoort alleen officieel zo dat er een schadeformulier wordt opgestuurd ;)
 
Laatst bewerkt:
Maare, je had toch helemaal geen schade? Een technisch defect dat is geen schade.

Of begrijp ik het nu verkeerd :?
 
En hoeveel treetjes ga je nu omlaag?
Mijn gok: geen ene.

Ik had het koekblik ook bij de KNMV all-risk verzekerd, en toen de kar opengebroken werd en de radio eruit gejat kreeg ik alles (ook de radio) zonder morren vergoed zonder enige terugval (wel originele bonnetjes opsturen).

Nou heb ik al jaren 80% no-claim, maar toch.

Van mij geen kwaad woord over de KNMV. *O*
 
Hier ook best tevreden...

Echter voor de pechservice ga ik toch liever weer naar de ANWB. Reed op een gegeven moment in de avond terug naar huis doet de teller verlichting het niet. Vervelend maar ik dacht dat thuis wel verder te onderzoeken. Tot ik mij bedacht om ook even het achterlicht te controleren (dimlicht deed het wel gewoon) en idd ... achterlamp deed niets. Da's te gevaarlijk en dus gestopt. Alle zekeringen waren goed, niets te vinden en dus de pechservice van de KNMV maar gebeld (laat ik die ook eens proberen dacht ik).

Half uur later stond er een oplegger die zonder naar mijn motor gekeken te hebben (ja, 1 minuut) de motor erop zette en mij afvoerde. Mijn adviezen voor een extra tijdelijk gezekerd draadje naar de achterlamp vanaf de accu werden genegeerd... "doen we niet". En dus stond ik om 12 uur 's nachts bij de bergdienst en was ik om 3:00 's nachts thuis met een taxi (tja, automatiseringssystemen zorgen ervoor dat je blijkbaar 2 uur moet wachten voor een taximelding bij de taxicentrale is). De volgende morgen werd de motor keurig thuisgebracht...

Buurvrouw staat erbij te kijken hoe de motor van de oplegger af komt...

"is'ie echt stuk"

"jep, achterlamp doet het niet... "

Op zich geen slechts service...

maar een extra draadje had mij in 5 minuten op de weg geholpen en was ik veel eerder thuis, om nog maar te zwijgen over de enorme kosten besparing voor de KNMV zelf (afslepen, taxi, motor transport, etc.)

De volgende keer toch maar weer gewoon de wegenwacht erbij... die proberen tenminste je nog rijdend te houden
 
Mijn gok: geen ene.

Ik had het koekblik ook bij de KNMV all-risk verzekerd, en toen de kar opengebroken werd en de radio eruit gejat kreeg ik alles (ook de radio) zonder morren vergoed zonder enige terugval (wel originele bonnetjes opsturen).

Nou heb ik al jaren 80% no-claim, maar toch.

Van mij geen kwaad woord over de KNMV. *O*
Schade die onder beperkt casco valt kost je idd niks, maar dat leek me hier niet van toepassing.
 
Mijn gok: geen ene.

Ik had het koekblik ook bij de KNMV all-risk verzekerd, en toen de kar opengebroken werd en de radio eruit gejat kreeg ik alles (ook de radio) zonder morren vergoed zonder enige terugval (wel originele bonnetjes opsturen).

Nou heb ik al jaren 80% no-claim, maar toch.

Van mij geen kwaad woord over de KNMV. *O*

Autoinbraak/ruitschade valt niet onder de bonus/malus treden.
Schademeldingen zelf wel. Dus je gaat wel wat een trede omlaag denk ik. Maar met 80% noclaim zal je het denk ik niet merken, als je al jaren op maximaal zit, blijft het vast wel 80%. Maargoed, wel relaxt dus, zeker als je dus wat hoger in de treden staat!
 
En hoeveel treetjes ga je nu omlaag?

0,0, volgens de knmv

ik ben pas sinds dit jaar verzekerd bij de knmv en had nog geen no-claim opgebouwd

Maare, je had toch helemaal geen schade? Een technisch defect dat is geen schade.

Of begrijp ik het nu verkeerd :?

Er is wel degelijk schade ontstaan ( cdi ) door de korstsluiting ( technisch defect )

Dat begreep die man ook volledig, en begon gelijk al te zeggen dat het onder men dekking viel, wat ook in de polis vermeld staat :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan