Dan wachten we daar even opals het niet helemaal duidelijk is zal ik er wel een foto van maken.
het begrenzen van motoren wordt volgens mij wel vaker gedaan door de lucht doorlaat te verkleinen.Hoe kan ik zien of mijn motor(ducati 350ss) al begrensd is ? want ik heb gister bij de caburateur's gekeken en bij de lucht inlaten zaten grote kunstof plaatjes. waardoor ik nog maar iets van een 0.5 - 1 cm lucht inlaat heb.
als het niet helemaal duidelijk is zal ik er wel een foto van maken.
edit:
lijken mij je gasschuiven
Als je gas geeft wordt het gat groter.
ik heb dus 2x175cc en bij allebij de caburateurs zit zo'n plaatje en ik heb een max aantal toeren van 12000 op de teller (11000 =rood). En die 0.5 - 1cm is misschien nog wel teruim genomen.
zou dat echt zo zijn ? want je kan ze wel opzij schuiven maar dat gaat niet echt super gemakkelijk, maar ze veren wel vanzelf weer terug
zou dat echt zo zijn ? want je kan ze wel opzij schuiven maar dat gaat niet echt super gemakkelijk, maar ze veren wel vanzelf weer terug
JohnV snapt het!Als je ze kan schuiven is het echt zo
Het zal weer een typische ... opmerking zijn maar op je kentekenbewijs misschienHoe kan ik zien of mijn motor(ducati 350ss) al begrensd is ?
Of tussen je carburateur(s) en je kopJah...das je vacuum schuifje...
En begrenzen wordt niet IN je carb gedaan, maar ervoor, tussen carb en filter...
Klopt...iig of VOOR of NA je carbs...niet inOf tussen je carburateur(s) en je kop