bekeuring gehad

thunderspyke

MF veteraan
21 jun 2004
3.630
1
Spijkenisse
Facebook
heb ik toch een bekeuring gehad met mijn motor voor fout voor sorteren (dus ben niet geflits)
ergens in 's-herogenbosch geen idee waar want ben nog nooit in 's-hertogenbosch geweest bekeuring staat op mijn kenteken
ik weet niet wat ik hier mee moet. ik was op dat tijdstip in rotterdam met mijn bedrijfswagen. dat kan mijn baas wel bewijzen. maar hoe moet ik bewijzen dat mijn motor thuis in de garage stond?

iemand hier ervaring? mee of een tip ik lees het graag
 
Wie zegt er dat je motor in de garage stond?
Na 4,5 maand in een godvergeten land gezeten te hebben voor mijn werk, stonden bij thuiskomst mijn pantoffels ook niet meer waar ik ze gelaten had.
 
heb ik toch een bekeuring gehad met mijn motor voor fout voor sorteren (dus ben niet geflits)
ergens in 's-herogenbosch geen idee waar want ben nog nooit in 's-hertogenbosch geweest bekeuring staat op mijn kenteken
ik weet niet wat ik hier mee moet. ik was op dat tijdstip in rotterdam met mijn bedrijfswagen. dat kan mijn baas wel bewijzen. maar hoe moet ik bewijzen dat mijn motor thuis in de garage stond?

iemand hier ervaring? mee of een tip ik lees het graag
klacht indienen, met de getuigenis van je baas. en de melding dat je hem niet uitgeleend hebt (desnoods daar ook de mensen aan wie jehem/haar zou uitlenen erbij) en natuurlijk zeggen dat je er uberhaupt nooit geweest bent en dus niet eens zou weten waar het gebeurd zou zijn :)
en misschien vragen om een omschrijving van de bestuurder/voertuig zoals ze dat opdat tijdstip waargenomen hebben???
 
:^ je kunt bewijzen dat je :
a. daar niet bent geweest
b. je motor niet hebt uitgeleend om ergens in Den Bosch bekeurd te worden
 
Gewoon bezwaar aantekenen.

Ik heb hetzelfde gehad maar dan met de auto. Ik kreeg een bekeuring voor het parkeren voor een in- of uitrit in Amsterdam terwijl mijn auto op dat moment bij mijn motorrijschool stond (in Rosmalen) omdat ik examen had. Ik had een goed alibi dus en mijn bezwaar werd "dermate aannemelijk bevonden dat de beschikking nietig zal worden verklaard" *D
 
bezwaar maken dan rijdt er waarschijnlijk iemand met jouw nagemaakte plaat.
 
bezwaarschrift indienen. als je kan bewijzen dat jij ergens anders was, en dat je je bike niet hep uitgeleend, dan is de kans groot dat je de boete niet hoeft te betalen. daarbij kun je nog een verhaal ophangen dat er veel met "foute" nummerplaten wordt gereden en dat iemand waarschijnlijk met jouw plaat rond rijdt. khep ooit een verhaal gehoord dat ook hierop leek, en die gene is op deze manier onder zijn boete uit gekomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan