Belgentoertje Ardennen - Met poll

zo goed ken ik Gent nu ook weer niet, zeg maar iets ik ken enkel Gentse café's, zelf ben ik van Brugge dus ik moet Gent toch passeren

maar ik haat eigenlijk autosnelwegen, dat vreet banden en maakt ze vierkant, maar ja soms kan het niet anders

Het is wel een hele eind autostrade, en op een naked :r
We moeten via de E40 dus ik stel voor om aan een tankstation af te spreken? Wat denk je?
Tussen Gent en Brussel is er een Shell, misschien daar? Kan wel zijn dat die al een stuk naar Brussel op ligt, dat moet ik nog nakijken.

Edit: we kunnen dan aansluiten met de rest bovenop afrit 31 op de E40, zoals Recumbent voorstelde
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry wordt de 7e.
Komt nog wel een volgende keer :)

Recumbent ontpopt zich als leiderfiguur.
Sorry Jasper, maar ik dacht dat de 7de vastlag dus heb ik al plannen gemaakt voor de 14de.
Maar zoals Recubent zegt, er volgen nog wel gelegenheden.
 
zeg komt Sigma niet ?

ik zal het nog wel laten weten wanneer ik kom, 'k ga dan ook me gsm mailen naar diegenen die vertrouwd zijn met de plaatsen waar we afspreken
 
huepfenjump2.gif
Heil Recumbent, Heil Recumbent !!!! Onze leider !!!
huepfenjump3.gif

ROFL
 
Botje, spreken we nu af om het eerste stuk (vanaf gent) samen te rijden?
Anderen die uit dezelfde richting komen zijn hierbij ook uitgenodigd

[offtopic]: aan de mensen die vandaag al naar werchter vertrekken: veel plezier!
 
Botje, spreken we nu af om het eerste stuk (vanaf gent) samen te rijden?
Anderen die uit dezelfde richting komen zijn hierbij ook uitgenodigd

[offtopic]: aan de mensen die vandaag al naar werchter vertrekken: veel plezier!

Ja maar waar, ik ken die baan (E40) niet zo goed, dus zeg maar waar, maar wees duidelijk, een shellstation ? gegarandeerd dat ik dan een anders shellstation te pakken heb |( , maar dit weekend ga ik naar werchter dus ben ik niet te bereiken, vanaf dinsdag ben ik hier terug, dan kunnen we definitief afspreken.

Jij volgt waarschijnlijk de R4 tot aan de oprit in merelbeke zeker? Wel dat neem ik afrit 16 in merelbeke en wacht daar ergens.

Anders kunnen we ook afspreken op het eerstvolgende tankstation na op-afrit 16 (merelbeke). Ik passeer daar vandaag dus kan ik eens kijken welk merk het is voor de duidelijkeheid (en hoever dat station na de oprit ligt). Ik denk dat dit laatste beter is.

en dan kunnen we aansluiten bij de kerels op afrit 31

PS hoe laat spreken wij af 8.45 - 9.00 zou moeten voldoende zijn om dan rond 10.50 - 11.00 bij afrit 31 te zijn
 
Laatst bewerkt:
CPUburn en enneke:
Welke moto en kleur hebben jullie? Kwestie van jullie te herkennen op de parking he, daar kunnen misschien nog andere moto's staan ook :)

Ik heb ne paars-bordeaue ZZR 600, met zwarte motorvest en zwart-grijze Shark helm.

Greetz!
Jan
 
CPUburn en enneke:
Welke moto en kleur hebben jullie? Kwestie van jullie te herkennen op de parking he, daar kunnen misschien nog andere moto's staan ook :)

Ik heb ne paars-bordeaue ZZR 600, met zwarte motorvest en zwart-grijze Shark helm.

Greetz!
Jan
this would be me:
3778

cya
bart
[edit]
uiteraard vervolledigd met zwarte vest en grijze shark op m'n boeventronie :]
[/edit]
 
Ja maar waar, ik ken die baan (E40) niet zo goed, dus zeg maar waar, maar wees duidelijk, een shellstation ? gegarandeerd dat ik dan een anders shellstation te pakken heb |( , maar dit weekend ga ik naar werchter dus ben ik niet te bereiken, vanaf dinsdag ben ik hier terug, dan kunnen we definitief afspreken.

Jij volgt waarschijnlijk de R4 tot aan de oprit in merelbeke zeker? Wel dat neem ik afrit 16 in merelbeke en wacht daar ergens.

Anders kunnen we ook afspreken op het eerstvolgende tankstation na op-afrit 16 (merelbeke). Ik passeer daar vandaag dus kan ik eens kijken welk merk het is voor de duidelijkeheid (en hoever dat station na de oprit ligt). Ik denk dat dit laatste beter is.

en dan kunnen we aansluiten bij de kerels op afrit 31

PS hoe laat spreken wij af 8.45 - 9.00 zou moeten voldoende zijn om dan rond 10.50 - 11.00 bij afrit 31 te zijn

Goed, dinsdag spreken we verder af (ik vertrek morgen met de moto naar Werchter)
Over het uur van vertrek: ik zou gaan voor een kruissnelheid van niet meer dan 140, dus als we er zo op tijd geraken is dat in orde.
 
Goed, dinsdag spreken we verder af (ik vertrek morgen met de moto naar Werchter)
Over het uur van vertrek: ik zou gaan voor een kruissnelheid van niet meer dan 140, dus als we er zo op tijd geraken is dat in orde.
jonas, ff offtopic: werchter met de moto -> is er ergens een veilige (bewaakte) parking, of is 't op goed geluk dat je gaat? zou ook wel met de moto willen, maar wil em niet graag kwijt !?
 
jonas, ff offtopic: werchter met de moto -> is er ergens een veilige (bewaakte) parking, of is 't op goed geluk dat je gaat? zou ook wel met de moto willen, maar wil em niet graag kwijt !?
Ik wou je mailen, maar die is dus onzichtbaar...
 
Laatst bewerkt:
Groene (naked) GS500e, zelfde broek als CPUburn, blitse shark helm, blauwe motorvest Frank Thomas

Het ziet ernaar uit dat ik de traagste motor uit het pak heb '(
 
Jonas, wees blij dat er geen 900 of 1100'en meerijden :)

Ik ben nr 2 uit de hoop, met 100pk (en 195 kilo...)... Maar dat verschil merk je toch niet *D

Nu ben ik eens benieuwd of er in doortrekken zo'n groot verschil is tussen 100pk met 195kg en 110pk met 170kg.
Time will tell... sooner or later, time will tell... ;)
 
Jonas, wees blij dat er geen 900 of 1100'en meerijden :)

Ik ben nr 2 uit de hoop, met 100pk (en 195 kilo...)... Maar dat verschil merk je toch niet *D

Nu ben ik eens benieuwd of er in doortrekken zo'n groot verschil is tussen 100pk met 195kg en 110pk met 170kg.
Time will tell... sooner or later, time will tell... ;)

Het verschil tussen 44pk met 170kg en 100pk met 195kg weet ik al: GROOT

Vraag maar aan Recumbent/Sniper: Recumbent was zijn gsx aan het inrijden, en ik reed constant op de limiet.
Ik zal proberen er alles uit te halen wat erin zit he :P
 
Het verschil tussen 44pk met 170kg en 100pk met 195kg weet ik al: GROOT

Vraag maar aan Recumbent/Sniper: Recumbent was zijn gsx aan het inrijden, en ik reed constant op de limiet.
Ik zal proberen er alles uit te halen wat erin zit he :P
De bedoeling is om met iedereen rekening te houden zodat ook iedereen er plezier aan heeft.
En op het einde van de dag alleen maar happy gezichten.
 
Vraagje: waar in de Ardennen is het afspreekpunt en is er al een route? Ik heb gelezen dat Recumbent nog roadboeken heeft liggen :)
Even herhalen:
Het wordt dus de 7de juli
Afspraakpunten:
- om 10u10 net voorbij afrit 25a op de E313 is er een tankstation met grote parking;
- om 10u50 à 11u00 bovenop afrit 31 op de E40 (Awans), deze is interessanter voor mensen die uit het Brusselse of Gent komen.
Gelieve wel op te geven wie naar welk afspreekpunt komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan