Belgentoertje Ardennen - Met poll

Als't zondag heel de dag droog blijft boven de ardennen droogt dat wel op, 't is warm genoeg.

Gisteren heeft het enorm geregend en vandaag was alles al terug droog, dus dat komt wel goed.
 
Als't zondag heel de dag droog blijft boven de ardennen droogt dat wel op, 't is warm genoeg.

Gisteren heeft het enorm geregend en vandaag was alles al terug droog, dus dat komt wel goed.
stupid.gif


Ik heb er zin in :]
Ik zal het de eerste kilometers wel rustig aan moeten doen, moet morgen nog een ander achterbandje monteren en daarna heb ik geen tijd meer om die in te rijden.

En er zijn foto's van de burnout, maar die moeten nog ontwikkeld worden
 
YYYYYYEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS !!!!!!

laatste weerbericht op kmi:

Virton:
max temp 20 graden
ZW 2-3
wisselende bewolking - droog

*D :] *D :] *D :] *D :] *D :] *D :] *D :] *D :] *D
 
Laatste berichten droog en bewolkt als et zo zou kunnen dan is dat ideaal. Zeg heeft iemand van de belgen een digitale camera/fototoestel zodat we toch enkele kiekjes kunnen nemen van deze samenkomst. En je mag niet letten op me rare botten want me motorlaarzen zijn gestolen ;( Maar als het droog blijft zal ik wel geen natte voetjes krijgen dus dat zit goed.

En morgen motor poetsen zodat deze er piekfijn uitziet ;)

PS Wie uit Gent of omgeving komt er nu naar het Shell station (enkele posts hierboven beschreven welk)?
 
Laatst bewerkt:
* heb 'n ouderwetse papiercamera -> beter dan niets, kan achteraf heel de handel inscannen

* kom je mijn motor ook wassen? 'k ga zelf vrees ik de tijd niet hebben ;)
 
Weer ziet er goed uit :)

Khoop dat er iemand aan gedacht heeft waar in de Ardennen de twee groepen elkaar gaan ontmoeten :P
Vandaag was het ook vrij goed, kreeg er al zin in :)
 
Weer ziet er goed uit :)

Khoop dat er iemand aan gedacht heeft waar in de Ardennen de twee groepen elkaar gaan ontmoeten :P
Vandaag was het ook vrij goed, kreeg er al zin in :)
woeps, goede vraag natuurlijk... voorbij luik kun je zowat alle kanten uit.
Recumbert had wat roadbooks liggen geloof ik, heeft misschien al een richting in gedachten?

heb net es aan het kijken geweest naar online kaartje van luik zelf: afrit "Rocourt" (weet het nr niet) lijkt me goed haalbaar voor beide groepen, en aan de afrit is er "shopping center cora".. misschien goed om er eentje te drinken voor we de ardennen induiken?
 
Weer ziet er goed uit :)

Khoop dat er iemand aan gedacht heeft waar in de Ardennen de twee groepen elkaar gaan ontmoeten :P
Vandaag was het ook vrij goed, kreeg er al zin in :)

hehe zouden we opeens twee groepen krijgen en twee belgenritjes |( dit moeten we toch eens goed afspreken

maar hier was het weer vandaag toch wel echt :r maar zondag zou het goed zijn
 
Zal ik de afspraak punten nog eens herhalen:
- om 10u10 net voorbij afrit 25a op de E313 is er een tankstation met grote parking;
- om 10u50 à 11u00 bovenop afrit 31 op de E40 (Awans), deze is interessanter voor mensen die uit het Brusselse of Gent komen.

Weer ziet er inderdaad goed uit. Nochtans stond ons Sabine met haar voorkomen boven de Ardennen ;)

Wie mag ik nu verwachten aan het tankstation en wie in Awans bovenop de brug?
 
Voor mij ook het tankstation graag :)

Rocourt is nr 33, maar vraag me niet welke autostrade, alles komt daar zowat bijeen precies.

Om daar te geraken kunnen de mensen die aan 25a afspreken best vlak voor Luik de autostrade richting Namen-Charleroi nemen, een 10km verder is afrit 33 'Rocourt'.

Diegenen die aan 31 afspreken nemen enkele km voorbij hun afspreekplaats de autostrade richting Aken of Maastricht en daarna afrit 33 'Rocourt'.

Wel even oppassen, er zijn in een straal van 10km 3 'afritten 33' :)

Het is misschien een goed idee om wat gsm nr's uit te wisselen voor moesten we elkaar niet direct vinden, of voor een afspreekpunt in dat shoppingcenter ofzo? 't is maar een idee ;)

En het weer ziet er geweldig uit :} :] :}

-EDIT-
Ik dacht eigenlijk dat Recumbent bedoelde dat de mensen van 25a naar 31 zouden rijden :)
-EDIT-
 
-EDIT-
Ik dacht eigenlijk dat Recumbent bedoelde dat de mensen van 25a naar 31 zouden rijden :)
-EDIT-

euh is dat dan niet zo ?

Ik kom eerst naar Gent en ga dan naar afrit 31 op de E40.

Mijn GSM: contacteer me via ICQ;
ik had zelf graag het nummer ontvangen van 1 iemand die rechtstreeks naar 25a en 1 iemand die rechtstreeks naar 31 rijdt
 
Recumbent bedoelde we ldegelijk dat 25a naar 31 kwam :) We zullen dat dan maar doen zeker :)

Daarna kunnen we nog in Luik iets gaan drinken he. Voila, nu ga ik de moto kuisen een onderhoudje geven.
 
:? ach zo, awans blijkt het gezamelijke afspraakpunt te zijn |(

mij kan je in alle geval verwachten op 25a op de E313

-> kan zelf vandaag niet meer online komen tot heel laat in de avond, dus ik zie wel hoe jullie uiteindelijk hebben afgesproken.

 
Nog een kleine nota: om op die parking langst de 25a te geraken, moet je afrit 25a oprijden (je rijdt dan naast de autostrade), na 300m splitst die baan: links voor de parking en rechts voor de echte afrit. Er hangen borden boven de baan die alles aangeven ook.
 
-EDIT-
Ik dacht eigenlijk dat Recumbent bedoelde dat de mensen van 25a naar 31 zouden rijden :)
-EDIT-
Jij gaat voor de eerste prijs ;)

Nog maar eens voor alle duidelijkheid:

We vertrekken in Turnhout, pikken een aantal mensen op aan afrit 25a (tankstation, E313, 10u10) en daarna rijden we verder naar de afrit 31 op de E40 (afrit Awans, ongeveer 10u50-11u00) waar we de rest ontmoeten.
Van hieruit duiken we SAMEN de Ardennen in.

Hopelijk is dit nu duidelijk genoeg.
Er wordt met iedereen rekening gehouden en regelmatige pauzes om de inwendige mens te versterken.
Het weer belooft redelijk te worden dus :]
 
Zijn hier nog mensen die morgen een (moto)rugzak meenemen met regenkledij of drank of dergelijke?
 
Terug
Bovenaan Onderaan