Bellende vrouw rijdt motoragent aan

De voornaamste reden dat ik een telefoon meeneem tijdens een rit is dat ik kan bellen als mij iets overkomt en niet om te gaan kleppen over van alles en nog wat.
 
Tsja, zonde. Gelukkig niks ernstigs en de vrouw heeft hopenlijk via de harde weg geleerd waarom bellen tijdens het rijden nu zo gevaarlijk is
 
jammer dat er niet bij stond waar die agent van z'n brommer gereden is....

maar goed ,, ik hoop dat ze goed geschrokken is , zal ze dan geen 2e keer doen.....

wat ik me afvraag ,, als je een gewone verkeers deelnemer aanrijd( met overtreding van....) kan je best last ervan krijgen zeker met drank op...
hoe is het dan als je een agent aanrijd ??? had het idee dat je dan 3x het bokkie bent....

ik ken een hoop mensen die geen carkit "nodig" hebben ,, de domme smoesjes die je hoort ,, als of je seniel bent of zo ,,,, B|
ik bel nooit (tring tring) ,, dat is zo duur ,, en dan wel een handtas kopen van € 350 of volgend jaar zomer koop ik een andere auto ,, dan neem je toch een mobiele set die je zo over neemt ?? of ik wil nog op vakantie ,,, gaan ze in het dalseizoen weekje grandorado ,,
mijn vrouw is slim ,, die zet hem uit ,, dan komt ze ook niet in verleiding om toch even te kijken mocht ie gaan ....

ik heb een bt set ,, kost € 70 ,, is zo groot als een pakje sigaretten ,, werkt perfect.
 
Nu was ze aan het bellen, morgen even cd'tje wisselen en heb je wel eens in een auto gekeken waar twee dames in zitten. Nou de etiquette dat je elkaar moet aankijken als je praat zit er diep in hoor.

Als die agent ziet dat ze aan het bellen is, moet je er vooral naast gaan rijden, ben je dan levensmoe ofniet?
 
jammer dat er niet bij stond waar die agent van z'n brommer gereden is....

maar goed ,, ik hoop dat ze goed geschrokken is , zal ze dan geen 2e keer doen.....

wat ik me afvraag ,, als je een gewone verkeers deelnemer aanrijd( met overtreding van....) kan je best last ervan krijgen zeker met drank op...
hoe is het dan als je een agent aanrijd ??? had het idee dat je dan 3x het bokkie bent....

ik ken een hoop mensen die geen carkit "nodig" hebben ,, de domme smoesjes die je hoort ,, als of je seniel bent of zo ,,,, B|
ik bel nooit (tring tring) ,, dat is zo duur ,, en dan wel een handtas kopen van € 350 of volgend jaar zomer koop ik een andere auto ,, dan neem je toch een mobiele set die je zo over neemt ?? of ik wil nog op vakantie ,,, gaan ze in het dalseizoen weekje grandorado ,,
mijn vrouw is slim ,, die zet hem uit ,, dan komt ze ook niet in verleiding om toch even te kijken mocht ie gaan ....

ik heb een bt set ,, kost € 70 ,, is zo groot als een pakje sigaretten ,, werkt perfect.

Daarom verhogen die boete.
Je moet gewoon niet met andere dingen bezig zijn dan met het verkeer tijdens het rijden.
 
Laatst bewerkt:
jammer dat er niet bij stond waar die agent van z'n brommer gereden is....

maar goed ,, ik hoop dat ze goed geschrokken is , zal ze dan geen 2e keer doen.....

wat ik me afvraag ,, als je een gewone verkeers deelnemer aanrijd( met overtreding van....) kan je best last ervan krijgen zeker met drank op...
hoe is het dan als je een agent aanrijd ??? had het idee dat je dan 3x het bokkie bent....

ik ken een hoop mensen die geen carkit "nodig" hebben ,, de domme smoesjes die je hoort ,, als of je seniel bent of zo ,,,, B|
ik bel nooit (tring tring) ,, dat is zo duur ,, en dan wel een handtas kopen van € 350 of volgend jaar zomer koop ik een andere auto ,, dan neem je toch een mobiele set die je zo over neemt ?? of ik wil nog op vakantie ,,, gaan ze in het dalseizoen weekje grandorado ,,
mijn vrouw is slim ,, die zet hem uit ,, dan komt ze ook niet in verleiding om toch even te kijken mocht ie gaan ....

ik heb een bt set ,, kost € 70 ,, is zo groot als een pakje sigaretten ,, werkt perfect.

als ik deze reply lees... vraag ik me bijna af of jij al drank op hebt... :? :+ :?
 
Nu was ze aan het bellen, morgen even cd'tje wisselen en heb je wel eens in een auto gekeken waar twee dames in zitten. Nou de etiquette dat je elkaar moet aankijken als je praat zit er diep in hoor.

Als die agent ziet dat ze aan het bellen is, moet je er vooral naast gaan rijden, ben je dan levensmoe ofniet?
1 :^ Da's toch fokking niet normaal? Lijkt verdomme wel een theekransje |(
2: Niet slim nee, maargoed....niets meer aan te doen -O-
 
De voornaamste reden dat ik een telefoon meeneem tijdens een rit is dat ik kan bellen als mij iets overkomt en niet om te gaan kleppen over van alles en nog wat.


idem, ik zie zo het nut van al dat gebel niet? als iemand mij wil spreken doe dat dan maar persoonlijk, kan dat niet bel dan pas.
 
Nu was ze aan het bellen, morgen even cd'tje wisselen en heb je wel eens in een auto gekeken waar twee dames in zitten. Nou de etiquette dat je elkaar moet aankijken als je praat zit er diep in hoor.

Ik vind dat ze ook gewoon een boete mogen geven als er 2 kleppende mutsen in een auto zitten en 1 ervan bestuurdster is. :+
 
- het scheren in de auto (veel mensen gebruiken daarbij hun spiegel, maar niet waarvoor deze bedoelt is).
Daar ben ik wel eens voor aan de kant gezet, kreeg ik een preek, maar geen prent.

Ik hoop overigens dat de agent niet te veel last heeft. Hoe licht gewond is licht gewond?
 
In de auto, de telefoon gaat..en toch opnemen. Inderdaad niet goed voor de concentratie. Nu gaat de mobiele telefoon in de binnenzak van m'n motorjack. Als ik thuis of op mijn werk ben, kijk ik wel wie er gebeld heeft.
Ik neem zelden op. Heb toch een voicemail, en als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. En anders heb ik een oortje, die gebruik ik nog wel eens als ik gevaarlijke situaties tegenkom op de weg (oliespoor, puin op de rijbaan enzovoort) om Rijkswaterstaat te bellen. Verder, nagenoeg nooit. En als ik bel mis ik het halve gesprek omdat m'n aandacht meer bij de weg is.
 
.... nadat ik de telefoon anaal bij d'r ingebracht had en haar rijbewijs op had laten vreten. })
(Of zou je daar als agent problemen mee kunnen krijgen?)

_O-

Hier in NL wel maar daar in het midden oosten is dat volgens mij vrij normaal.
(Tenzij ze geen nekschot oid krijgt). :X
 
Laatst bewerkt:
Als ik die politieagent was geweest had ik 'r contactsleuteltje weggegooid.

:+
Haha, scherp :Y

Tja, "we" hebben tegenwoordig teveel andere belangrijke dingen te doen als "we" in de auto zitten......nee, dan vroeger... O-) :+

Nou, ze wachten maar met dat telefoontje hoor, en als ik aan het :] dan peins ik er al helemaal niet over om te bellen (zou wel kunnen met BT GSM en Zumo), heb ik wel wat beters te doen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan