Bellende vrouw rijdt motoragent aan

[ ] Ongeschikt
[X] Geschikt
:Y Dat gevoel kreeg ik zelf ook al, beetje van "en plotseling weet je het..."
Ben er nu ook van overtuigd dat Baksteen me van harte zal aanbevelen bij z'n superieuren en doe dus morgen vol vertrouwen m'n sollicitatie op de bus.
 
.... nadat ik de telefoon anaal bij d'r ingebracht had en haar rijbewijs op had laten vreten. })
(Of zou je daar als agent problemen mee kunnen krijgen?)

Dan wel met het klepje uitgeklapt!! }) :P :W (al die klepwijven hebben toch zo'n klepding..) En vervolgens met hogedruk klisma er doorheen spoelen (á la soldaat van Oranje ofzo :r ) :W
 
Dan wel met het klepje uitgeklapt!! }) :P :W (al die klepwijven hebben toch zo'n klepding..) En vervolgens met hogedruk klisma er doorheen spoelen (á la soldaat van Oranje ofzo :r ) :W
Klinkt als iemand met ervaring op dit gebied. :P
 
Wat een domme doos! Ze mag nog blij zijn dat ze niet door die agent een (zoals eerder hier genoemd) vaginaal nekschot heeft gekregen uit zelfverdediging. Ze rijdt 'm tenslotte omver.

De bekeuring voor bellen tijdens rijden mag idd naar minimaal 500 euro en mobieltje afpakken.
 
In de auto, de telefoon gaat..en toch opnemen. Inderdaad niet goed voor de concentratie. Nu gaat de mobiele telefoon in de binnenzak van m'n motorjack. Als ik thuis of op mijn werk ben, kijk ik wel wie er gebeld heeft.

Ik neem altijd op...helmpje af en telefoon aan het oor...nooit geen last mee gehad :+ :+ :] :]
 
"120.000 bekeuringen " is gewoon te weinig, de pakkans is te klein.
En 130 is gewoon te weinig, niet leuk maar iedereen met een beetje auto of motor kan dat best een keer missen.

Zelf neem ik de telefoon op als ik vind dat de verkeerssituatie en snelheid het toelaten, met meer dan 500.000 km ervaring denk ik dat ik dat goed kan inschatten.
En dan nog... net of handsfree bellen veilig is....

En als het bedrag van de bekeuring hoog is wordt het vanzelf prioriteit :P

Het probleem van te veel incompetente bestuurders kan je niet oplossen door regelgeving als deze.
 
"120.000 bekeuringen " is gewoon te weinig, de pakkans is te klein.
En 130 is gewoon te weinig, niet leuk maar iedereen met een beetje auto of motor kan dat best een keer missen.

De dag dat ze mij betrappen op het niet hands-free bellen op de motor (tijdens het rijden), is de dag dat ik, voor de eerste keer in mijn hele leven, lachend de bekeuring betaal.
 
En weer een serieus topic om zeep geholpen. Of is er nog een kans....ben benieuwd hoe die motoragent heeft gereageerd.
 
Wat ik me afvraag, is ze nu ook schuldig aan de aanrijding? Inhalen bij een kruising mag niet volgens mij.
Ze is natuurlijk wel schuldig maar ook voor de wet?
 
Wat ik me afvraag, is ze nu ook schuldig aan de aanrijding? Inhalen bij een kruising mag niet volgens mij.
Ze is natuurlijk wel schuldig maar ook voor de wet?

Volgens mij wilde ze gewoon afslaan en zag ze daarbij de motoragent over het hoofd.
Zou zo niet weten welk strafbaar feit ze pleegt.
 
Ik snap die commotie over dat bellen van die muts niet, ook als ze niet bellen, makeuppen, met vriendin kleppen of het haar in de achteruitkijkspiegel goed schudden, kunnen ze nog niet rijden. Ben er al 2 keer afgereden door mutsen die behalve mij plat rijden geen verboden dingen deden :( 1 x stond ik stil (blinde kip dus) en 1 x reed ik langzaam op een rotonde (nog een blinde kip dus) |( |(

Conclusie vrouwen zijn altijd gevaarlijk achter het stuur :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan