Bellende vrouw rijdt motoragent aan

Bij somige mensen maakt het niet uit of ze wel/niet aan 't bellen zijn met hun mobiel....Want ze kijken gewoon niet!! :N En vaak slaan ze af zonder richting aan te geven!

Meestal hebben ze van die kleppen op die eigelijk voor paarden bedoelt zijn vrouwen/mannen

Vriendin kijkt mee

258427.jpg


Al mag je als agent zo'n goede rij opleiding hebben gehad ongelukken kan je nou eenmaal niet altijd voorkomen! Risico van 't vak

PICT4258.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk je kan het ook zo zien.

Als er nu geen wetje was die verbiedt dat je als bestuurder van een motorvoertuig een mobiele telefoon in 1 hand mag houden (ERGO: een PDA dus wel?!?!) dan had die agent daar niet hoeven staan, was dit ook niet gebeurt......

(ja, dit bewijst natuurlijk wel dat dít niet kan)
 
...alle regio's hebben van het BVOM een onopvallende motor gekregen...

...terwijl ze 'm uberhaupt nooit gezien heeft.... :?

Geeft gelijk aan hoe gevaarlijk dat bellen idd is... :P


Geeft, zo te lezen, vooral aan hoe gevaarlijk het is om op een onopvallende motor te rijden. :( :(

Zorg dat je opvalt als motorrijder! :Y :Y
 
Al had die agent gereden op een felgele fiets met franjes aan het stuur, met rode zwaailampen en in een knalroze pak.
Dan had ze hem nog niet gezien, denk ik.

Het is gewoon niet altijd de motorrijder die te weinig opvalt, maar de koekblikker die te weinig ziet.
 
Was ook es een keer bijna aangereden door een bellend persoon (een vrouw.... :) )

dus ik scheur erachteraan toen nog op mijn rs50 *D en vond ze het ook nog gek dat ik achter haar aanreed en ik haar aansprak en ging rustig verder met bellen....

en dan denk je dan je alles hebt gehad :N
 
Was ook es een keer bijna aangereden door een bellend persoon (een vrouw.... :) )

dus ik scheur erachteraan toen nog op mijn rs50 *D en vond ze het ook nog gek dat ik achter haar aanreed en ik haar aansprak en ging rustig verder met bellen....

en dan denk je dan je alles hebt gehad :N

vrouwen en telefoons over het algemeen, of ze nou aan het bellen zijn of smsen... ben door beide bijna het asfalt wezen kussen :(
en stug ontkennen als ik ze aanspreek bij het stoplicht :z

volgende keer leen ik een vrachtwagen en rij over die dikke SUV van dr heen :(
 
ALMELO - Een 38-jarige automobiliste uit Almelo auto....

Almelo... daar is altijd wat te doen.
Het stoplicht springt op rood....
.. het stoplicht springt op groen.


Of was die al gebruikt... géén zin meer om in te lezen. ;)
 
het grote punt met vrouwen is dat ze denken dat ze 10 dingen tegelijk moeten doen....
sturen , bellen met haar moeder , met de kinderen op de achterbank spelen , het dashboard schoonmaken, hun haar flexen , in de binnenspiegel haar make-up bijwerken , boodschappenlijstje maken , andere vrouwen beoordelen die ze op straat ziet lopen , prutsen aan de car-stereo waar ze na 2 jaar nog niks van snapt , een zak snoep leegvreten....... |(
 
het grote punt met vrouwen is dat ze denken dat ze 10 dingen tegelijk moeten doen....
sturen , bellen met haar moeder , met de kinderen op de achterbank spelen , het dashboard schoonmaken, hun haar flexen , in de binnenspiegel haar make-up bijwerken , boodschappenlijstje maken , andere vrouwen beoordelen die ze op straat ziet lopen , prutsen aan de car-stereo waar ze na 2 jaar nog niks van snapt , een zak snoep leegvreten....... |(

onzin :+

so, dat was een makkie :)
 
Van mij mag die infantiele [censuur] poging tot doodslag aan haar broek krijgen.
Want dit slaat natuurlijk nergens op.....als je auto rijdt moet je op de weg letten.... trouwens is het wel zo dat dit precies weer geeft hoe de gemiddelde automobilist in Nederland zich op de weg gedraagt.

Maar laten we vooral 17-jarigen in een auto toelaten, dat vermindert het aantal doden zeker :Y
 
In alle reacties gaan we toch wel mooi aan het feit voorbij dat het eigenlijk vreselijk onbeleefd is van die agent om te storen in een telefoongesprek... :P

Pffft... wat een topic.

Had toevallig vanmorgen een krant in m'n handen in de kantine waar dit bericht in staat (is het eigenlijk een krant van vandaag?) en moest wel een beetje gniffelen. Maar dan vooral door de 'grappige' omstandigheden.
 
Als die dolle mina's in de jaren 60/70 niet zo hadden lopen zeiken dan haddemn vrouwen nu nog gewoon thuis voor de kinderen, het huishouden en het eten gezorgd. Gevolg: man blij, kinderen blij, minder files dus iedereen blij.

Maar nee, onze vaders (en sommige hier zelf) hebben niet ingegegrepen en hebben de emancipatie toegestaan. Was modern toen. Nu zie je wat er van komt.
 
dat heb ik gehad op de Bandijk langs de Ijsel. Een "vogelspotter"..... !#$!@# zou bijna mij de dijk afdrukken, lijpo.
 
het grote punt met vrouwen is dat ze denken dat ze 10 dingen tegelijk moeten doen....
sturen , bellen met haar moeder , met de kinderen op de achterbank spelen , het dashboard schoonmaken, hun haar flexen , in de binnenspiegel haar make-up bijwerken , boodschappenlijstje maken , andere vrouwen beoordelen die ze op straat ziet lopen , prutsen aan de car-stereo waar ze na 2 jaar nog niks van snapt , een zak snoep leegvreten....... |(


_O- _O-

@baksteen ,, ik drink nooit , ben geheel onthouder :Y

Maar ik weet nu wel waar het ongeveer gebeurt is ,, daar is veel ruimte ,,
en ik denk dat je gelijk heb dat die agent niet z'n slimste move gemaakt heeft......
 
Al had die agent gereden op een felgele fiets met franjes aan het stuur, met rode zwaailampen en in een knalroze pak.
Dan had ze hem nog niet gezien, denk ik.

Het is gewoon niet altijd de motorrijder die te weinig opvalt, maar de koekblikker die te weinig ziet.

Ik denk dat het hoog tijd word dat iemand dit foto soept :+



Dit is mijn versie! O-)

full
 
Bij somige mensen maakt het niet uit of ze wel/niet aan 't bellen zijn met hun mobiel....Want ze kijken gewoon niet!! :N En vaak slaan ze af zonder richting aan te geven!

Meestal hebben ze van die kleppen op die eigelijk voor paarden bedoelt zijn vrouwen/mannen

Vriendin kijkt mee

[afbeelding]

Al mag je als agent zo'n goede rij opleiding hebben gehad ongelukken kan je nou eenmaal niet altijd voorkomen! Risico van 't vak

[afbeelding]

Zo te zien is de motoragent achterop de auto gereden.... :X :X
 
Handsfree bellen is net zo gevaarlijk als niet handsfree bellen. De persoon aan de andere kant van de telefoon blijft maar door blaten, en weet niet in welke situatie jij in het verkeer zit, daardoor raak je afgeleid. Een persoon in de auto die in gesprek met je is heeft waarschijnlijk zn rijbewijs al en kan zo inschatten wanneer hij beter eventjes zn mond kan houden. Met andere woorden: Fuck telefoneren in de auto, zet je koekblik ff langs de kant van de weg of stop zsm om het gesprek te laten verlopen.
 
Zo te zien is de motoragent achterop de auto gereden.... :X :X

Denk ook niet dat dit de foto is van dat betreffende ongeluk...
Aangezien erbij staat
[q]Al mag je als agent zo'n goede rij opleiding hebben gehad ongelukken kan je nou eenmaal niet altijd voorkomen! Risico van 't vak[/q]

Altans zo kwam het op mij over...
 
Ik moest meteen aan Baksteen denken maar toen ik de leeftijd zag wist ik dattie het niet was, Baksteen is véél ouder.

Zo te zien is de motoragent achterop de auto gereden.... :X :X

De foto waar jij het over hebt is NIET van dit geval!
 
Zo te zien is de motoragent achterop de auto gereden.... :X :X
Ik zie daar nou niet bepaalt een kruispunt waar de vrouw linksaf kan slaan :X ;)
Ik denk trouwens dat de auto vanuit een zijstraat van rechts is gekomen, waarbij de betuurder de agent helemaal over het hoofd heeft gezien.
 
het grote punt met vrouwen is dat ze denken dat ze 10 dingen tegelijk moeten doen....
sturen , bellen met haar moeder , met de kinderen op de achterbank spelen , het dashboard schoonmaken, hun haar flexen , in de binnenspiegel haar make-up bijwerken , boodschappenlijstje maken , andere vrouwen beoordelen die ze op straat ziet lopen , prutsen aan de car-stereo waar ze na 2 jaar nog niks van snapt , een zak snoep leegvreten....... |(


10 gaat me inderdaad niet lukken, maar 2 dingen tegelijk is wel mogelijk soms ... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan