Belt me maatje hebie wat te doen? kom ff langs

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
Loop je de kamer van je beste vriend binnen omdat tie belt kom ff, staat dit in de kamer.


Tering, na 2,5 jaar wachten kreeg hij opeens een berichtje nr 48 is voor jou.

woorden schieten te kort.

oscar_Mv_000.jpg


O ja 750cc 13.500 rpm 148Pk meer foto's op mijn site
 
Laatst bewerkt:
KEREL!!!!????

doe even normaal. wat een gruwlijk, mooi, schitterend, strak, geen woorden voor hebbend ding.

tering wat netjes. ik zal van nacht weer lekker dromen.
 
DEZE WAS HET !!!!!!!!!

erm sorry jullie weten uiteraard niet waarover ik het heb! :+

Deze fiets werd gisteren op Croix-en-Ternois getest door Motorweek2, tgo. een gewone MV Agusta F4.
Ze reden in de groep experts ( duh ) en man man, wat was het mooi om die door de bochten te zien gaan !!
Er zijn lekker veel foto's genomen, dus denk ik dat ik binnenkort dat boekje maar es ga kopen :)
 
die maat van je zit niet echt in de slappe was he?
wel een hele mooie fiets,maar voor velen van ons ONBETAALBAAR!

hou hem heel. :]
 
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik effe, sjakie, regel eens wat voor me ;)
 
die maat van je zit niet echt in de slappe was he?
wel een hele mooie fiets,maar voor velen van ons ONBETAALBAAR!

hou hem heel. :]


Zijn cente zijn nu redelijk op, 29.900 Euries, en dan volgt er nog een race uitlaat, was nog niet leverbaar, acht dat hoorde hij toch al een paar jaar, hij had er ook niet meer op gerekend, er zijn er tenslotte maar 200, waarvan er nu al 1 Totaloss en al 1 gestolen.

Die ukkel ik ken hem al 30 jaar begon op zijn 18 al aandelen te kopen, toen riep ik nog wat moet je daar nou mee, wel zijn aandelen zijn nu redelijk verzilverd, maar dan heeft hij ook nog een Duc ST4 op 916 Specs, 3 Mv racers 50 en 60 jaren een Duc Chopper kweet ff de naam niet een Kawa 900 Rickman en nog wat onduidelijk spul.

Hier 1 van zijn andere MV's

Rocanje_002.sized.jpg


Kvoel me maar een sulletje met m'n Mille, Sv650 en 2 Yamaha's uit 72.
 
Laatst bewerkt:
Nondejuuuu wat een vet apparaat zeg!!!!!!!!

{offtopic]
gave foto's van de veteranen-races in Barneveld op je site. Die gozer met nummer 77 die z'n Norton aan aan het duwen is, is m'n maat, Ruben. Zal ie wel leuk vinden denk ik.
Over een weekje ofzo is dat weer, niet?
[offtopic]
 
Nondejuuuu wat een vet apparaat zeg!!!!!!!!

{offtopic]
gave foto's van de veteranen-races in Barneveld op je site. Die gozer met nummer 77 die z'n Norton aan aan het duwen is, is m'n maat, Ruben. Zal ie wel leuk vinden denk ik.
Over een weekje ofzo is dat weer, niet?
[offtopic]


Yep as Zaterdag in Ameide gratis toegang, en de week er op Barneveld, moet ik helaas missen kmoet verplicht naar de eifel })
 
Loop je de kamer van je beste vriend binnen omdat tie belt kom ff, staat dit in de kamer.


Tering, na 2,5 jaar wachten kreeg hij opeens een berichtje nr 48 is voor jou.

woorden schieten te kort.

(Afbeelding)

O ja 750cc 13.500 rpm 148Pk meer foto's op mijn site

Schitterend dingetjuh :+

Maarre die inrichting van zijn huis is uit de jaren 70 geen wonder dat ie geld over houdt..uiteraard een Gaapsmiley :Z :Z :Z :Z :Z
 
Schitterend dingetjuh :+

Maarre die inrichting van zijn huis is uit de jaren 70 geen wonder dat ie geld over houdt..uiteraard een Gaapsmiley :Z :Z :Z :Z :Z
Wat boeit nou een inrichting met zo'n masjien in je huis? Die motor IS de inrichting! :)
 
Schitterend dingetjuh :+

Maarre die inrichting van zijn huis is uit de jaren 70 geen wonder dat ie geld over houdt..uiteraard een Gaapsmiley :Z :Z :Z :Z :Z


Je moet prioriteiten leggen he :P en ja hij is ook al ruim over de 40 eigenlijk net zo oud als ik, en who give's ruk hoe je stoelen er uit zien als ze maar lekker zitten, die motor is toch veel belangrijker, tenminste voor ons wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan