Ben geflitst......... denk

TheMauster

MF veteraan
25 jul 2005
21.175
8
Rotterdam ergens
Facebook
Ik reed vandaag zo een beetje :] naar school.
En ik dacht hey hier staan ze wel eens te flitsen, en op dat moment flits flits!!
MINDER maar ja 2 minuten later bedacht ik me opeens... Ben ik nou van voren geflitst door zo'n auto langs de kant??
Ken dit (hij stond er die auto aan de overkant ik weet alleen niet of er ook een op mijn helft stond....)
Of heeft ie gauw zijn nek gebroken om mijn kenteken als nog op te schrijven... jah hoe dan ook moet ik gewoon afwachten. :Z

Me: geleerd vandaag, niet schakelen als je sportief door de bocht gaat!! |(
 
Tuurlijk kan dat.
In dat geval zul je er niks van horen.

Als er aan jouw kant ook een stond, dan heb je waarschijnlijk
over een week of twee post.
 
nou ik drukte mijn koppeling in om te schakkelen en meteen mijn achterwiel voelen uitbreken tot ik hem weer liet komen.het was wel kicke daar niet van })
 
Ik reed vandaag zo een beetje :] naar school.
En ik dacht hey hier staan ze wel eens te flitsen, en op dat moment flits flits!!
MINDER maar ja 2 minuten later bedacht ik me opeens... Ben ik nou van voren geflitst door zo'n auto langs de kant??
Ken dit (hij stond er die auto aan de overkant ik weet alleen niet of er ook een op mijn helft stond....)
Of heeft ie gauw zijn nek gebroken om mijn kenteken als nog op te schrijven... jah hoe dan ook moet ik gewoon afwachten. :Z

Me: geleerd vandaag, niet schakelen als je sportief door de bocht gaat!! |(


Het is "kan dit" en niet "ken dit".

Goed dat je nog naar school gaat.
 
Het is "kan dit" en niet "ken dit".

Goed dat je nog naar school gaat.

Als Noord Nederlander aan de Westfriese kant :? , zou je dat kennen toch moeten kunnen heh :+
Anders niet zo zeuren. Je begrijpt toch wat TS bedoelt.

@TS...Dat ken ja en je merkt vanzelf of meneer de flitser je kenteken heeft genoteerd, maar de kans is klein. Of er moet er nog 1 aan de andere kant van de weg hebben gestaan zoals eerder gezegd.
 
ben ook net geflitst...in ede...op weg naar huis :r :r :r
wat n walgelijk beroep heb je dan....verkeersveiligheid verhogend...f#ck Koos
 
ben ook net geflitst...in ede...op weg naar huis :r :r :r
wat n walgelijk beroep heb je dan....verkeersveiligheid verhogend...f#ck Koos

Ah joh, ik kreeg er vorige week donderdag 1 binnen en vrijdag de tweede.

Eerste was pech en tweede gewoon dom |(
Ring Groningen, waar twee borden 70 staan en een kast rechts van weg. Als je dan 85 gaat rijden, is dat geen slimme actie :?
 
Ah joh, ik kreeg er vorige week donderdag 1 binnen en vrijdag de tweede.

Eerste was pech en tweede gewoon dom |(
Ring Groningen, waar twee borden 70 staan en een kast rechts van weg. Als je dan 85 gaat rijden, is dat geen slimme actie :?

Mijn algemene regel: ring Groningen = 70. Dit is erg kut voor de doorstroom, want vaak rij je op linkerbaan net zo hard als de auto schuin achter/voor je, dus het is eigenlijk onnidig linksrijden, maar ja, als je maar een beetje harder rijdt word je zo gepakt:
-onder het viaduct bij industrieterrein de hoogte
-bij woldring meubels (paddepoel), waar ze speciaal een gat in de heg hebben gemaakt voor hun naaiauto's
-tussen afslag hoendiep en martiniplaza, waar het zo lekker naar beneden gaat....
-bij het shell-station thv industrieterrein driebond
-door een auto in de middenberm bij 4.9 richting delfzijl
-door een van de vele kasten die er staan
-sinds kort ook vaak in het stukje 70 als je vanaf de A7 komt

En als je dat allemaal hebt weten te omzeilen en je denkt tussendoor nog even gas te kunnen geven, dan staat er altijd wel ergens een motormuis te laseren (bijvoorbeeld vlak na de palen op het 3-baans stuk ring zuid, van onderaf de oprit hereweg)...
Maar ja, da's Groningen, bestuurd door pure auto/motorhaters als je het mij vraagt. Weet iemand of ze ook wel eens aan de bornholmstraat staan, daar waar het 30 is, of hebben ze hun handen al vol een de hoertjes die daar hun kontje verkopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan