ben je ooit wel eens eruit getrokken door een auto

Stond vandaag langs een Porsche 3.6 turbo cabrio maar volgens mij verschakelde die knakker zich want zelfs met half gas bleef ik er relaxed langs rijden 8-) Terwijl die toch iets van 4 a 5 seconden op de 100 zou moeten zitten.
 
Met me ma d'r auto trek ik een opgevoerde brommer d'r niet eens uit... Deawoon Matiz 800cc HAHA (top 145)

Vader had vroeger ook zo'n Wolf in schaapskleren. Van de buitenkant gewoon een doodnormale Alfa 75, onder de moterkap 3L v6 met 250pk-tjes

Heb in April de race experience op zandvoort gedaan. Die Renault Megane touringcars gaan toch onbehoorlijk hard. Helemaal leegstrip, dus zo licht als de pest en een gasreactie waar je U tegen zegt :9~

Zal straks met 25kw er ook wel vierkant uit gereden worden, ach boeie, zolang ik maar kan rijden :]

(http://members.lycos.nl/pascaldevos/raceexperience/raceexperience.htm[/url)
 
Laatst bewerkt:
;(
Ben een keertje door een porsche cayenne eruit getrokken. Was naar voren gereden tussen de auto's door bij een stoplicht. Was effe niet op aan het letten toen het licht groen werd... maar ja bij mijn 2de versnelling had ik hem weer te pakken en bij de 3de was ik hem weer voor bij... was wel lachen chauffeur keek een beetje verbaasd/kwaad. })

Ook een keertje bij een stoplicht bijna in centrum den haag op vanaf de n44 eruit ge trokken door een BMW weet niet meer wat voor model,zat zo'n op gefokte kerel. Het was 's ochtends en te druk dus heb ook niet echt moeite gedaan om hem terug te pakken
 
Tijdje geleden dacht een jup in een vette jaguar mij bij te houden
nailbite.gif
talktodahand2.gif
headshakesmile-fast.gif
ik ben de uitdaging voor de vorm maar aan gegaan 8-)
 
Vorige week wel gelachen toen ik zelf in de auto zat:

Kom ik op 't stoplicht aanrijden, staat er een motor (sporty Kawa) op de linkerbaan, terwijl rechts nog leeg is: in ieder geval geen tekort aan zelfvertrouwen, denk ik dan 8-)

Natuurlijk snap ik ook wel dat je rechtuit geen schijn van kans maakt tegen zo'n bike, maar omdat we na de lichten gelijk haaks rechtsaf moesten, had ik toch wel hoop. Vrolijk rechts er naast geparkeerd dus.

Hehe, lampje op groen, in z'n 1, en volle patat er tegenaan. Ik had de krappe binnenbocht, maar kreeg m'n prik toch aardig op de weg, hier en daar slechts een licht piepje van de Pilot Sports. Een controleerbaar voertuigje, dus ik mocht in de bocht ook nog door naar z'n 2. De bike zat nog achter me. Even later hoorde ik 'm in de toerenbegrenzer naaien, schakelen, en iets later zat ie naast me. Op 't laatste moment kwam ie nog, net niet m'n bumper schampend, voor me langs naar de rechterbaan, omdat links ophield. Tja, gewonne/verloren, don't know, ik had me in ieder geval kostelijk vermaakt. :P Rare jongens af en toe, die bikers.

Voor de locals: het was als je vanaf de A348/Doesburg komt, bij de stoplichten rechtsaf Dieren in. Misschien wel een MF'er op die Kawa?
 
Stond vorige week met mijn XJ 600 bij een stoplicht langs een volvo (S80?). Ik bleef hem voor, maar ik moest toch behoorlijk werken!!
 
Afgelopen zaterdag reed ik richting Noordwijk en ergens in de buurt van Leiden zie ik een Ferrari 360 voor het stoplicht staan. Dus mijn hart begint al sneller te kloppen, zet mijn motor naast de Ferrari en kijk de bestuurder even goed aan.
Licht op groen en............ de Ferrari sukkelt weg........... wilde niet racen ;(
Dit zou toch niet mogen? Ik doe toch ook bij ieder stoplicht mijn best om iedereen eruit te trekken? Ik vind dat je met een snelle auto/motor de plicht hebt om bij ieder stoplicht je mede-weggebruikers te vermaken!

Iemand hier een Ferrari? :P
 
Afgelopen zaterdag reed ik richting Noordwijk en ergens in de buurt van Leiden zie ik een Ferrari 360 voor het stoplicht staan. Dus mijn hart begint al sneller te kloppen, zet mijn motor naast de Ferrari en kijk de bestuurder even goed aan.
Licht op groen en............ de Ferrari sukkelt weg........... wilde niet racen ;(
Dit zou toch niet mogen? Ik doe toch ook bij ieder stoplicht mijn best om iedereen eruit te trekken? Ik vind dat je met een snelle auto/motor de plicht hebt om bij ieder stoplicht je mede-weggebruikers te vermaken!

Iemand hier een Ferrari? :P

Was al te vaak vernederd zeker :+

@Menuw: Heb jij Pilot sports onder je koekblik? Of lees ik dat verkeerd :?
 
Yamaha YZF750R op de kwart mijl 11.2sec 126mph=201,6km/h

Welke auto is sneller?
Juist een Mc Laren F1

Alle porsches en bmw's kiss my ass.
 
Afgelopen zaterdag reed ik richting Noordwijk en ergens in de buurt van Leiden zie ik een Ferrari 360 voor het stoplicht staan. Dus mijn hart begint al sneller te kloppen, zet mijn motor naast de Ferrari en kijk de bestuurder even goed aan.
Licht op groen en............ de Ferrari sukkelt weg........... wilde niet racen ;(
Dit zou toch niet mogen? Ik doe toch ook bij ieder stoplicht mijn best om iedereen eruit te trekken? Ik vind dat je met een snelle auto/motor de plicht hebt om bij ieder stoplicht je mede-weggebruikers te vermaken!

Iemand hier een Ferrari? :P

Die gast zal er wel hardstikke moe van worden: al die jochies op zo'n racertje die wel even een wedstrijtje willen doen. :Z
 
@ Odie,
Yeps, Pilot Sport onder 't koekblik. Fijn bandje, veel stuurgevoel, maar wel een beetje pieperig voor een Michelin.

En 'swinters Pilot Alpin, das helemaal lachen. :9
 
Nog nooit eruit gereden.

D.w.z. niet bij een wedstrijdje met een auto.
Maar als ik gewoon rustig weg reed en een beetje naar de koeien aan het kijken was, vast wel, maar dat is me dan ook compleet ontgaan :9
 
Ik ben eens een prachtig sprintje gedaan in Brussel.
Ik (Ducati M900) kom aan het rode licht tussen een Porsche en een Masserati staan die blijkbaar al sprintjes tegen elkaar aan het trekken waren.
Licht op groen en gaaaaan!!
Ze hebben beiden alleen mijn achterband gezien.
De enige waar ik al tegen moeten buigen heb was een Cagiva raptor, ongelooflijk woeste machine. :}
Toen ik met mijn Bandit 600n reed heb ik er ook eens een Ferrari Testarossa uitgereden.
 
Zou ik met m'n bandit 600n een impreza eruit rijden :?

Owh ik zie het al })
even de gewicht/pk verhoudingen uitgerekend(ongeveer):
ik: 3,33 ("cheatend" O-) )
impreza: 6,09
 
Laatst bewerkt:
@ Odie,
Yeps, Pilot Sport onder 't koekblik. Fijn bandje, veel stuurgevoel, maar wel een beetje pieperig voor een Michelin.

En 'swinters Pilot Alpin, das helemaal lachen. :9

OK, ik dacht dat Pilot Sports alleen motorbanden waren, maar er is blijkbaar ook een vierkante versie 8-)
 
Tja, door deze auto ben ik net (op de A9 richting Alkmaar) helemaal zoek gereden op mijn 600RR. Nou vraag ik me af, had ik daar iets aan kunnen doen of was het een bij voorbaat verloren strijd :?
Die vent reed in dat ding alsof het een kart was! Niet normaal.

brabus_k8_2.jpg


Mercedes Brabus K8

Type: V8, Supercharged
Displacement cu in (cc): 332 (5439)
Power bhp (kW) at RPM: 530(390) / 6400
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 572(775) / 3000
Acceleration 0-62 mph s: 4.3

Moest ik effe kwijt B|
 
Ben paar weken terug er uit getrokken door een Transit bus op mijn Buell. Ik was begonnen het rokende ding in te halen, toen ging mijn Amerikaans mirakel opeens op 1 pot lopen en mocht weer hortend achter het busje aansluiten. Bleek dat de bougie kabel op de achterste cilinder was doorgesleten . Euvel verholpen, heb vanochtend alweer met succes op vernietigende wijze een electrisch melk-karretje laten staan bij het stoplicht, ik zal me later deze week eens meten met de lokale bejaarden-bus ;)
 
Tja, door deze auto ben ik net (op de A9 richting Alkmaar) helemaal zoek gereden op mijn 600RR. Nou vraag ik me af, had ik daar iets aan kunnen doen of was het een bij voorbaat verloren strijd :?
Die vent reed in dat ding alsof het een kart was! Niet normaal.

(Afbeelding)

Mercedes Brabus K8

Type: V8, Supercharged
Displacement cu in (cc): 332 (5439)
Power bhp (kW) at RPM: 530(390) / 6400
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 572(775) / 3000
Acceleration 0-62 mph s: 4.3

Moest ik effe kwijt B|


Tot de 100 moet je hem toch wel voor kunnen blijven :?
4.3 sec moet jij in 3.5 wel kunnen.
 
Hoi, ik vroeg me af of iemand van julie er ooit wel eens is uitgetrokken op z'n motor...door een auto.

nee nog NOOIT,

er zulle vast wel auto´s zijn die sneller zijn, maar die kom je maar zelden tegen.

maar meestal als er weer een bluf GTI of impreza staat, heb ik er meestal geen zin in (win toch wel), of ik kom ze voorbij op het achter wiel, dat is dan wel weer leuk.

maar eerst ff hoop geven en slowie optrekken bij het eerste stoplicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan