Ben je sportief rij dan hard en plat door de bocht

wat een leuk topic *O*


knuffelym0.gif





:+
 
rij hard maar denk er om koppie er bij.
denk om de politie die kan op elk hoekje staan.
en ga nooit over je eigen grensen heen want dan kan het nog wel eens de laatste keer zijn dat je rijd.
geniet van de natuur en ook van het heerlijke bochten werk....
maar denk er ook om aan je meede weg gebruiker die wil je nog wel eens over het hoofd zien...

veel rij plezier jammer dat ik nog geen motor rij bewijs heb zou graag weer eens bij een ander achter op zitten die even veel pit heeft als mij

liefs helga
uit drachten (friesland)

Ehhh....... ja....... bedankt.... :?
 
Het komt zeker door de warmte , maar had dit zeer intresante topic bijna gemist . Waar blijft de reactie : je kunt van mij wel wat rijlessen krijgen , als ik bij jou achterop zit weet ik wel waar ik me aan vast moet houden ? Bij deze dan :+
 
Het komt zeker door de warmte , maar had dit zeer intresante topic bijna gemist . Waar blijft de reactie : je kunt van mij wel wat rijlessen krijgen , als ik bij jou achterop zit weet ik wel waar ik me aan vast moet houden ? Bij deze dan :+


Ik heb me altijd voorgenomen om de vraag 'mag ik een keer bij je achterop?' te beantwoorden met 'als ik bij jou achterop mag ;) ). Mits het een leuke mevrouw is natuurlijk.

Maar ik durref niet :(
:+
 
LUCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:+ :o

w%20op%20stier1.JPG


:N
 
Laatst bewerkt:
moet ik blij zijn dat Lucie wrsch voor mijn tijd was?

mag ik een korte samenvatting? :+
 
ps leuke foto's van aloalo hahaha
grapig maar mensen vraagje:is het mooi weer of niet voor een ritje?
:}
 
Het is ook mooi weer om te bbq-en, te zwemmen, te zonnen enzovoort. Maar moet je dat dan steeds in een topic pleuren en ga je komend weekend posten dat het geen mooi weer is bij de eerste onweersbui :?

Ofwel, wat kom je hier doen doos? Laten zien hoe stom je bent :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan