beschadiging door omvallen!?

TCBas

MF veteraan
19 jul 2002
2.183
0
Haarlem
Rij net naar Jos Smit voor een nieuw achterbandje, kom daar aan wil mijn katje parkeren en val stomweg om op de rechterzijkant ;( . schade valt erg mee paar krasjes op de kuip, op knipperlicht en spiegel. alleen het zilveren kapje wat uit de kuip steekt zit helemaal vol met krassen ;( . Bij Jos Smit wisten ze zo snel niet wat een nieuw kapje kost maar zal aardig duur zijn. hij adviseerde om hem opnieuw te spuiten, mijn vraag is dit mooi zelf te doen of toch maar nieuw kapje??
 
Is inderdaad waar maar spuiten is helaas ook al aardig duur en als dat dan voor niets is, is het ook zonde van de centen. bestaat er niet zo iets als een motorsloop waar je dit soort onderdelen goedkoper kunt halen?
 
Als het een karterdeksel oid is kan het wel eens meevallen, met mijn cbr heb ik het zelfde gehad en zo'n deksel was meende ik iets van 130 gulden, viel me erg mee in verhouding tot spiegels en knipperlichten.
 
Dacht inderdaad dat het het karter deksel was dan toch maar eerst informeren wat dat kost voor 130 gulden ga ik niet moeilijk doen om te spuiten, wat natuurlijk nooit zo mooi wordt als origineel. spiegels en knipperlichten zo duur dan?? laat ik die krasjes maar voor wat het is ;( .
 
Rij net naar Jos Smit voor een nieuw achterbandje, kom daar aan wil mijn katje parkeren en val stomweg om op de rechterzijkant ;( . schade valt erg mee paar krasjes op de kuip, op knipperlicht en spiegel. alleen het zilveren kapje wat uit de kuip steekt zit helemaal vol met krassen ;( . Bij Jos Smit wisten ze zo snel niet wat een nieuw kapje kost maar zal aardig duur zijn. hij adviseerde om hem opnieuw te spuiten, mijn vraag is dit mooi zelf te doen of toch maar nieuw kapje??

Jaja, bij Jos Smit heb je erg goedkope banden :+



[me]Joris heeft wel medelijden met thundercatbas[/me]
 
Knipperlichten moesten iets van 200 gulden per stuk kosten dus :j Ik heb maar andere gekocht 4 voor iets van 50 gulden, zijn nog veel mooier ook.
 
Helaas heb ik ook net een omvalactie meegemaakt en ook ik heb zo eens de prijzen opgevraagd mbt het overspuiten :( Bij mij is het goedkoper om een nieuw kuipdeel te bestellen.
Sterkte ermee en succes

C.U.


Dikkevinger.
 
Geloof dat het niet eens zo'n domme actie is, gebeurt vaker :? als ik meer over omvallen lees! (voelt wel verdomde lullig op een drukke weg)
 
Gebeurt bijna iedereen wel een keer vrees ik, zo'n motor is ook behoorlijk zwaar, dat merk je pas als je een klein beetje je balans verliest en dan is het ook meteen einde verhaal, heb de motor zelf gelukkig nog niet laten vallen
 
Ik heb mijn motor een tijdje terug ook om laten vallen '( . Voor een nieuwe spiegel heb ik € 52,- betaald...
Verder nog een paar krassen op de kuip, heeft iemand nog tips hoe je die een beetje kan wegwerken?
 
Rij net naar Jos Smit voor een nieuw achterbandje, kom daar aan wil mijn katje parkeren en val stomweg om op de rechterzijkant ;( . schade valt erg mee paar krasjes op de kuip, op knipperlicht en spiegel. alleen het zilveren kapje wat uit de kuip steekt zit helemaal vol met krassen ;( . Bij Jos Smit wisten ze zo snel niet wat een nieuw kapje kost maar zal aardig duur zijn. hij adviseerde om hem opnieuw te spuiten, mijn vraag is dit mooi zelf te doen of toch maar nieuw kapje??

Spuiten is vaak veel duurder. Oplichters. Misschien kun je in Duitsland een goedkoop kuipje halen...
 
Ik heb een keer de lesmotor laten vallen. Met valbeugels gelukkig dus geen schade, en een keer mijn eigen Bandit omdat ik helm en handschoenen op de grond wilde leggen.... :(
Kon gelukkig ervoor zorgen dat mijn been voorkwam dat er niet meer schade was dan een kras op de onderkant van het motordeksel.... Nog wel even staan zweten op hem weer op zijn pootjes te krijgen.....
 
Is een soort carter-dekseltje, kostte mij vier jaar geleden 140 gulden. En ja, zelfde stomme reden, elke motor valt gewoon een keer om, niks aan te doen.
 
Idd gebeurt bijna iedereen wel een keer. Een paar dagen terug heeft m'n maatje ook z'n motor laten vallen. Viel allemaal wel mee maar toch gebeurd (misschien uit solidariteit :? ). Ik ga maar even een prijs opvragen bij Japarts voor een lakstift en ik denk een spuitbusje (als ze bij de sloper geen karterdeksel hebben). Bedankt :} :}
 
heb ook 'ns van die carbon kappies gezien die ken je er gewoon overheen zetten, weet alleen niet meer waar.... :z
 
Ik heb mijn motor een tijdje terug ook om laten vallen '( . Voor een nieuwe spiegel heb ik € 52,- betaald...
Verder nog een paar krassen op de kuip, heeft iemand nog tips hoe je die een beetje kan wegwerken?

tering dat die boel zo duur is. kan je beter een paar carbon spiegeltjes erop zetten. zag laatst een setje liggen voor 38 eurootjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan