Big naked bikes ! deel 1

Onderstaand drukken op de button "reageren", dan kan je bladeren om een foto te selecteren.

Let wel op maximaal iets van 100-150 kb. Ik verklein de foto's met Paint.

Formaat wijzigen -> pixels selecteren -> 720 x 540 doe ik en opslaan.

Anders worden ze hier niet geupload.

Weet alleen niet hoe je meerdere foto's in een reactie kan zetten??????
 
Laatst bewerkt:
Onderstaand drukken op de button "reageren", dan kan je bladeren om een foto te selecteren.

Let wel op maximaal iets van 100-150 kb. Ik verklein de foto's met Paint.

Formaat wijzigen -> pixels selecteren -> 720 x 540 doe ik en opslaan.

Anders worden ze hier niet geupload.

Weet alleen niet hoe je meerdere foto's in een reactie kan zetten??????
Dan klik je boven op overige
Ga je naar documenten.
Plaats je daar je foto's.
En dan kan je er meerdere in één reactie zetten.
 
Nog handiger is uploaden in een mijnalbum account. Je kan dan eenvoudig een linkje of meerdere onder elkaar zetten, zodat ze hier zichtbaar zijn.

Bij mijnalbum klik je op het link schakeltje. Je kan dan kiezen voor de tweede van boven en in het reageerveld op forum simpel control V en hij staat er.
 
;)
full



Dit was vorig jaar op de Grossglockner. Wat een pas beetje duur kwa tol, geloof iets van 25 euro maar daar krijg je ook iets voor terug. beneden in het dal 20 graden boven op de top van de Grossglockner min 3 en lichte sneeuwval. :W
 
Laatst bewerkt:
...voor die 25 Euro kun je dan ook de hele dag, en zoveel als je wilt, rondjes rijden op de GroteKlokner... ;)
 
Kwam dit onderwerp tegen dus hierbij post ik ook maar een foto van mijn Dikke Naked.

Foto1_zps0beaed09.jpg

Foto3_zps8ea75897.jpg


Wil er nog wel een paar punten aan veranderen waaronder een koplamp van een GSR 750 uit 2014 monteren.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Dat is wel zelf geknutseld toch? Mooie naked hoor! Die andere lamp zal ook vast prachtig staan.
 
Dat is wel zelf geknutseld toch? Mooie naked hoor! Die andere lamp zal ook vast prachtig staan.

Ik heb hem in deze staat gekocht bij Goedhart Motoren en ik ben 2e eigenaar.
Het is een K8 maar is pas in july 2010 op kenteken gezet. Het is een speciale versie (Akrapovic editie) en is nieuw in deze staat verkocht. Dus hij is wel professioneel verknutseld ;)
 
Dan vind ik de standaard bak mooier eerlijk gezegd.. Mooi ding die R uitvoering. Ik had een gewone '03 goud/antraciet.
 
Dan vind ik de standaard bak mooier eerlijk gezegd.. Mooi ding die R uitvoering. Ik had een gewone '03 goud/antraciet.

Het ziet er nu al behoorlijk anders uit, als 'ie af is moet het er min of meer zo uit komen te zien :

tuono-1000-r-factory-2004---05-16681752_zpslae9nebw.jpg


Het is de eerste keer dat ik met polyester en plamuur aan de gang ben dus het duurt allemaal wat langer :+

Dankjewel! Ik vind de antraciet uitvoering ook een erg mooie mooie kleur alleen het goud wat minder.
 
Ja ik zou die kleurstelling nu ook niet meer kopen, maar toen was het een aparte verschijning. De goud/rood vond ik wat minder, en de grijze kwam pas in 2004
 
Foutjuh.. :$ En dan bedoel ik deze post, en niet het mooie Tuono span hierboven :}
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets Dyonn. Je houdt vast en zeker wel van poetsen, moet ook wel met die witte velgen. Komt er ook nog een dubbel uitlaat systeem onder.
 
mooie fiets Dyonn. Je houdt vast en zeker wel van poetsen, moet ook wel met die witte velgen. Komt er ook nog een dubbel uitlaat systeem onder.

Die is helaas niet van mij :X Had geen budget voor een Racing Tuono.
De foto een of twee posts erboven, de Tuono met de rode velgen is van mij.

Ik heb er momenteel een Aprilia evo uitlaat onder en daar ben ik eigenlijk dik tevreden over, een dubbel startwin systeem is wel mooi maar ik hou het voorlopig even hierbij!

Ik hou wel van poetsen overigens :Y

Nog een plaatje van m'n eigen dan.. om het af te leren.

F9KxTdT.jpg


Tezamen met een andere big naked :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan