Big naked bikes ! deel 1

Ik heb me eens even ingelezen in de Falco streetfighterkit, vind het wel interessant.

Het is eigenlijk een voorloper van de Tuono. De falco was te weinig onderscheidend van de mille dus hebben ze er toen een streetfighterkit voor ontwikkeld (in 2002).

In 2002 is tevens de eerste serie Tuono's ontwikkeld, 200 stuks. De Tuono is uiteindelijk definitief op de markt gekomen in 2003 waarna de Falco eind 2003, begin 2004 van de markt is gegaan.

Je hebt een behoorlijk zeldzaam speeltje in bezit!
 
Ik heb juist mijn Gsxr 1000 K9 omgebouwd naar een naked.
Morgen naar Ruud Fredriks om te laten afstellen.
Met mijn Akrapovic uitlaten had ik 184 pk op mijn achterwiel, ben eens nieuwsgierig
wat het verschil gaat zijn met de Two Brothers
full
 
Ja ben ook erg blij met mijn sl falco met streetfighter pakket. Hoor vaak wat is dit voor een nooit gezien. Deze gaat denken ik ook nooit meer weg. Als ik ooit wat anders koop dan hou ik deze erbij. Maar voorlopig geen plannen om iets anders te kopen.
 
Battlax016 schreef...:

Ik heb juist mijn Gsxr 1000 K9 omgebouwd naar een naked.
Morgen naar Ruud Fredriks om te laten afstellen.

Met mijn Akrapovic uitlaten had ik 184 pk op mijn achterwiel, ben eens nieuwsgierig
wat het verschil gaat zijn met de Two Brothers

74e20dac9cfa297d6c1736aba4eb247f



...sapper-de-flap zeg...
...fiets is bijna niet meer te herkennen als een K9... :/

...een hoop details zijn toch serieus anders...!
...mooi !...



...het origineel...
Suzuki-GSX-R1000-K9-pict.jpg
 
deze koplamp houden, maar dan een cm of 5/10 cm naar beneden (kan vanaf hier niet goed inschatten).

mooie bike

Ja alleen zit een beetje met de stuursdemper. Die zit namelijk direct nu onder de koplamp dus dat gaat niet lukken helaas! Vind de koplamp iets te veel naar boven wijzen nu ook
 
Ik heb juist mijn Gsxr 1000 K9 omgebouwd naar een naked.
Morgen naar Ruud Fredriks om te laten afstellen.

Met mijn Akrapovic uitlaten had ik 184 pk op mijn achterwiel, ben eens nieuwsgierig
wat het verschil gaat zijn met de Two Brothers

Hoe heb jij hem opgebouw en wat voor koplamp heb koj erop zitten! Hij is echt bruut namelijk.

Heb je misschien een foto van de voorkant?
 
Hier de voorzijde. De koplamp is van een Gsr 750 en het kapje is van S2 Concept.
Al de stukken zijn ge-foliedipt bij Foliedip.nl

Echt heel vet gedaan! Ik wil die koplamp ook zo monteren maakt hem net iets mooier af.
Kan die 1 op 1 gemonteerd worden?

Mijn kappen zijn allemaal al van Carbon van Akrapovic!
 
Ik heb de hele koplamp besteld en zelf supports gemaakt. Heb de 2 standlichtten uit de originele koplamp genomen,die passen er gewoon in. De originele stuurdemper valt dan wel weg, ben een Hyperpro aan het aanpassen om bovenop de kroonplaat/benzinetank gemonteerd te worden


Echt heel vet gedaan! Ik wil die koplamp ook zo monteren maakt hem net iets mooier af.
Kan die 1 op 1 gemonteerd worden?

Mijn kappen zijn allemaal al van Carbon van Akrapovic!
 
...heb je er een Rapid Bike (of soortgelijk) aan hangen, of..., hoe stelt vriend Ruud de Soes af...?
 
Terug
Bovenaan Onderaan