Bijna onderuit gereden

PatjeNL

MF'er
2 mrt 2007
114
0
Leidschendam-Voorburg
Nou nou nou,

Hier wordt ik egt gek van,
Opweg van me werk naar me huis,
ben bijna thuis, ik rij op de voegstrook om de trambaan over te gaan, ik sta te wachten tot de tram gepaseerd is.
Einde van de tram zie ik voorbij mij komen, komt er zo kloote mierenneuker aan met zijn scooter, wel zo moffe helm op maar deopersoon niet, en staat vol op zijn remmen.
Gezicht had je moeten zien,hoe groot die ogen waren.
Maar ik was zeker niet blij geweest als die op mij gekomen was.
Zwaar irri,
Maar wat doe je er aan -O- :r
 
je had beter schrap moeten zetten... die scootah zijn gemaakt van niets... je motor zou geen spaan heel hebben gelaten van die skoetah! :+
 
hier plaatje, moet je het wel gerijpen
kkmweqkodomw-naamloos.JPG
 
:? En jij was met die kinderwagen? :P

Edit: en zijn die auto's allemaal door de wielen gezakt ofzo? :+
 
Laatst bewerkt:
Vergeef me, maar ik kan het niet laten. Ik zit te twijfelen of ik gewoon de situatie ga interpreteren of het berichtje ga vertalen....

--------vertaling------------

Nou nou nou,

Hier word ik echt gek van. Op weg van mijn werk naar huis, ben bijna thuis, sta ik op de uitvoegstrook (strook voor linksaf) om de trambaan over te gaan. Ik sta te wachten tot de tram gepasseerd is. Ik zie het einde van de tram voorbij komen, komt er net op dat moment zo'n klote mierenneuker aan met zijn scooter, wel een (moffen?)helm op, maar de bijrijder niet. Hij gaat vol op zijn remmen staan (zodra hij mij ziet). Je had zijn gezicht moeten zien, hoe groot zijn ogen werden.

Ik was zeker niet blij geweest als die me aangereden had.

Zwaar irritant, maar wat doe je er aan...

--------vertaling------------

Ik moet bekennen, het plaatje maakt het wel duidelijker ;-) En helemaal mee eens, sommigen van die eikeltjes op scooters kijken echt nergens naar.
 
wat valt er dan te zien op die foto? lol....ik vnd het heel zielig voor je...maar ik snap er ook geen hol van :d
 
Vergeef me, maar ik kan het niet laten. Ik zit te twijfelen of ik gewoon de situatie ga interpreteren of het berichtje ga vertalen....

--------vertaling------------

Nou nou nou,

Hier word ik echt gek van. Op weg van mijn werk naar huis, ben bijna thuis, sta ik op de uitvoegstrook (strook voor linksaf) om de trambaan over te gaan. Ik sta te wachten tot de tram gepasseerd is. Ik zie het einde van de tram voorbij komen, komt er net op dat moment zo'n klote mierenneuker aan met zijn scooter, wel een (moffen?)helm op, maar de bijrijder niet. Hij gaat vol op zijn remmen staan (zodra hij mij ziet). Je had zijn gezicht moeten zien, hoe groot zijn ogen werden.

Ik was zeker niet blij geweest als die me aangereden had.

Zwaar irritant, maar wat doe je er aan...

--------vertaling------------

Ik moet bekennen, het plaatje maakt het wel duidelijker ;-) En helemaal mee eens, sommigen van die eikeltjes op scooters kijken echt nergens naar.

Dit is een stuk duidelijker.... :Y

Wel mijn complimenten voor de tekening :+
 
Misschien nog een stukje interpretatie erbij. Onze vriend Patje stond te wachten op de tram om linksaf te slaan (zie kinderwagen op foto). Op het moment dat de tram voorbij is komt er een scooter van achter de 'overkant' van de tram vandaan die zich het leplazarus schrikt omdat hij ineens onze vriend Patje ziet staan met zijn brute motor.

Gevolg: Patje schrikt, scooteraar ook, gaat in de ankers en krijgt er grote ogen van. Zoiets? :)
 
de vraag is dus eigenlijk, mag je daar wel staan, waar patje staat, met de kinderwagen/motor/auto ???
Je blokkeert immers hiermee inderdaad het verkeer ....
 
Laatst bewerkt:
wat zijn die vierkante dingen met die 4 zwarte bolletjes op de hoeken in die tekening?
 
Vergeef me, maar ik kan het niet laten. Ik zit te twijfelen of ik gewoon de situatie ga interpreteren of het berichtje ga vertalen....

--------vertaling------------

Nou nou nou,

Hier word ik echt gek van. Op weg van mijn werk naar huis, ben bijna thuis, sta ik op de uitvoegstrook (strook voor linksaf) om de trambaan over te gaan. Ik sta te wachten tot de tram gepasseerd is. Ik zie het einde van de tram voorbij komen, komt er net op dat moment zo'n klote mierenneuker aan met zijn scooter, wel een (moffen?)helm op, maar de bijrijder niet. Hij gaat vol op zijn remmen staan (zodra hij mij ziet). Je had zijn gezicht moeten zien, hoe groot zijn ogen werden.

Ik was zeker niet blij geweest als die me aangereden had.

Zwaar irritant, maar wat doe je er aan...

--------vertaling------------

Ik moet bekennen, het plaatje maakt het wel duidelijker ;-) En helemaal mee eens, sommigen van die eikeltjes op scooters kijken echt nergens naar.

Mijn complimenten voor je vertaling! Je hebt talent!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan