Bijna ruim 1 1/2 jaar niet gereden en nu :?

samen met die van m'n wijfie :]
full
 
mooie motor

heel veel plezier ermee
maar dat moet wel lukken, als ik jou omgeving zo hoor
 
Een twin in de bergen is toch juist heerlijk. :?

Je hebt een bak koppel, 4000 toeren en gas geven... :P
Dus ik zou weer lekker een TLR of iets vergelijkbaars kopen. :Y

Zelf heb ik ook op een Gixxer750 gereden na een TLR, maar dat viel zwaar tegen.
Koppel staat niet op het lijstje.
Hoe dat is met een Gix1000 weet ik niet, daar heb ik nooit op gereden.
 
Een twin in de bergen is toch juist heerlijk. :?

Je hebt een bak koppel, 4000 toeren en gas geven... :P
Dus ik zou weer lekker een TLR of iets vergelijkbaars kopen. :Y

Zelf heb ik ook op een Gixxer750 gereden na een TLR, maar dat viel zwaar tegen.
Koppel staat niet op het lijstje.
Hoe dat is met een Gix1000 weet ik niet, daar heb ik nooit op gereden.

Hoi hoi :9

Nou moet ik eerlijk toegeven :X Dat ik het koppel of eigelijk de power die altijd overal beschikbaar was op m'n TLR best wel mis.
Dit ding begint pas gruwelijk te trekken na de 5000. Maar dan ook gruwelijk. Je wordt gewoon gelanceerd. Dat is ook wel lekker hoor *O*

Kan niet wachten tot dat ik klaar ben met die in rij zooi om te zien wat ie doet boven de 9000 :9~

Anyway deze brik is voor mijn gevoel uber geil in de bochten waardoor ik mij zeer zeker voel op de motor. Ik probeer nu dingen die ik op mijn TLR nooit had willen/durfen doen.
en idd wat denk je... de eerste keer rustig aan in de heuvelde de bochten verkennen,.. komt me er toch een zooi motoren voor bij geraast met voor op een of anderen twin super duke. Maar dan ook loeit hard langs een klif van 20 meter diep. als laatst kwam er een VTR1000SP voor bij geraast. In de heuvels gaat het er niet om hoe goed kan je rijden maar meer hoveel risco wil je nemen. kan je de gevaren knop uit zetten en met je knie aan de grond over een weggetje van amper 5 meter breed langs een berg wand of diep rafijn zonder vang rails |( razen dan ben je gewoon king of the hill oid.
Wat dat betreft mis ik de nederlandse klaver bladen heeeeel erg.

..... maar goed

TLR bljft altijd mijn uber poser fiets. Deze R1 is voor mij de uber knal bak. Ik heb jaren niet zo'n plezier gehad op de motor.
Ik heb zelf de gixxer 1000 niet geprobeert |( . Het was de CBR1000RR of R1. Vond de CBR net iets mooier kwa kleur en model maar kon de betere deal krijgen op de R1. Maar niet te beginnen over de service van de YAMAHA dealer... perfect!. Bij de Honda dealer werd ik een beetje weg gekeken.
Dus is het de yamie geworden. Dit is ff goed voor de volgende 2-3 jaar dan zien we wel verder.
Maar goed veel te lang verhaal alweer
cheers

 
Laatst bewerkt:
Ik moet echt eens op een 1000cc viercilinder rijden.
Die kick waar iedereen het over heeft kon ik echt totaal niet vinden op de 750.
Die zou ik dus iig van je lijst schrappen. :+
 
Door een ongelukje met een trapfiets 22 april 2005 niet meer op m'n motor gereden :N
Heb wel 39 jaar motor gereden maar schijt wel in m'n broek om weer te gaan rijden hoor :Y
Denk wel dat 'k het zo weer op pak :Y Gewoon ff voorzichtig tuffen met 145 pk -O-
 
bankpas....? bijna goed. Dat is de turbo blow off valve met co2 achtigen NOS insperatie }) :9 :9

Nee hoor dat is gewoon de strippen kaart voor de MC-drive. elke keer 1 big mac gratis... :? 10 ritten kaart voor voor de sleep dienst van de ANWB :o B| Krijg je bij elke Yamaha dealer :+

..... Bewijs van registratie .... Zoiets als wegen belasting. elk jaar moet ik die vernieuwen. Oer lelijk ding daar in tegen hebben we wel een lekker klein nummer plaatje en als je 1000 dollar per jaar er voor over hebt kun je zelf de combinatie bepalen bestaant uit 5 letter of cijfers of combo... kleur etc etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan