Biker Boyz gezien?

M. Tamburini

Die hard MF'er
17 nov 2005
274
0
Heeft iedereen Biker Boyz gezien?

Wat vonden we ervan?

Leuk, realistisch of goed verhaal?

Zijn er in Nederland ook van die clubjes met racende zwarten? waar kan je lid worden?

En nu nog een Poll aanmaken, verdomd hoe werkt dat, nou goed daar reageert vast wel iemand op
 
Heeft iedereen Biker Boyz gezien?

Wat vonden we ervan?

Leuk, realistisch of goed verhaal?

Zijn er in Nederland ook van die clubjes met racende zwarten? waar kan je lid worden?

En nu nog een Poll aanmaken, verdomd hoe werkt dat, nou goed daar reageert vast wel iemand op
:N :N :N :W :W :W
 
yeah I saw some stupid f*cking bitches preaching about bikes , holes and jalala.
Talking bullshit and some other stupid motherf*cking stuff.
Damn, I hate that shit, So no I don't like Bitches talking about this and that,
Showing off with their narcotic, drugg payed bikes.....if they want to be taken serious they should ride them with 20 inch rimms and some dvd screens in their pipes.Those bitches didn't get any respect for me.
There goes the neigborhood.Ya man

8-)
 
Vrijdag middag zeker.
full



Dat wat ik van de film zag leek op een zeer slechte poging om een motorfilm te maken a la Need for Speed.
Zeer slecht.
 
Even hoog(ehm laag) nivo als Torque net zo'n wanproduct.

Maak dan gewoon een goede geloofwaardige film. Op zijn minst een echt plot in het verhaal.

En de slotscene zandweggetje racen....

Ow ben vast niet de enige die gezien heeft dat die weg na de finish eindigde met 3meter weg en dan hek. vervolgens staan ze vrolijk op tijd stil met meters over.

Ik weet nie welke remmen ze hebben... maar denk niet dat je zoiets voorremt met een auto laat staan met de moto :+

Conclusie BAGGER VAN DE ONDERSTE LAAG

Stunts zien? Koop een stunt video :}
 
nogal gewaagd om met 200km/u over een zandpad te racen, en idd dat hek :} diep respect dat ze zo snel stil stonden op dat zandpad :N

de vrouwen vielen ook nog tegen

-O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer naar Torque 'moeten' kijken, wat een wanproduct is dat zeg....
Echt de meest grote onzin ooit, en had al een vermoeden dat dat Biker Boyz net zo is. Niet gekeken. Probleem is dat een hoop denken dat het zo werkt en het stoer vinden en daarom ook 'een moter' willen...
 
die niggaz zouden wel allemaal winnen van julie. 8-)


Hoe sweet is het in de states...waar je nogsteeds zonder helm mag rijden..zoals die ene white boy.
 
jaaaa, geweeeeeeeldig de states waar je met gillende banden weg kan trekken op een zandpad, met een pothelm 250 km/uur rijden zonder ook maar 1 traandruppeltje en waar bij 300 km/uur zonder helm je haar ook nog lekker in model blijft zitten.

waar je vrolijk je buurman af mag knallen, maar het laten zien van een tepel is wel strafbaar.
 
Saaie film met bovengenoemde saaie scenes over zandweggetjes idd. Ik bedoel, hoe moeilijk is het hiervoor even op een fatsoenlijke weg te gaan staan filmen.

Dan was zelfs torque een stuk beter.
 
Zowel Torque als Biker Boyz zijn allebij bagger-films, vindt ik.
Waardeloze en zwaar overdreven onrealistische effects in beide films.
En een veels te hoog 'motorbende-draag-je-wel-de-kleuren-van-je-club' gehalte..
Ik vindt beide films ronduit waardeloos en zou ze zelf niet als cadeau willen krijgen. :r :r


Groetjes.
 
...
Zijn er in Nederland ook van die clubjes met racende zwarten? waar kan je lid worden?
..

misschien had je dit beter iets anders kunnen zeggen maar dat laat ik aan jou over. Zeker nooit op de maasvlakte geweest? Staan zo nu en dan groepjes negroide mannen op hayabusa met verchroomde en verlengde achterbruggen (misschien ook wel gezien bij Pathe Schouwburgplein in hartje zomer?)

Wil je bij zo'n groepje? Vraag t ze zou ik zeggen. Mocht je van Molukse afkomst zijn kijk bij http://www.satudarahmc.nl

Njoyy!!
 
was dat die film die woensdag op tv was?


met die computer animaties van pseudo racende motoren en stoere bikers die niet konden kiezen tussen een HD en een sportmotor?


tv stond een tijdje op die zender, maar kon me bepaald niet boeien.
 
Leuk, realistisch of goed verhaal?

Als je daar allemaal het tegenovergestelde van neemt zit je aardig in de richting.

Die race op dat zandpad kan echt niet :N Té fout. Zelfs 2fast2furious is kwa racen nog realistischer, terwijl die ook al om te huilen is.

Gelukkig heb ik em gedownload zodat ik daar mn centen niet aan uit kon geven (niet eens gefikt, direct de harde schijf af met die zooi)
 
Terug
Bovenaan Onderaan