BINGO op Motor-forum , hoofdprijs GSXR1000

Ik lees dit topic net en heb me eerst bescheurd van het lachen. :P

Maar schrijf mij ook maar in voor een lotje. Ik wil Sigma best van z'n motor af helpen. ;)
 
:+
Zeg eh BF, voor hoeveel kan ik JOU noteren? En als jij wint krijg IK je R1 :P

Ik gebruik mijn R1 als inzet. Effe kijken: ca. 6500 Euro levert me dan 65 loten op. De resterende 5 loten koop ik op. Ik win dan dus altijd })
 
Ik gebruik mijn R1 als inzet. Effe kijken: ca. 6500 Euro levert me dan 65 loten op. De resterende 5 loten koop ik op. Ik win dan dus altijd })

Be my guest, maar je sluit je maar mooi aan in het rijtje. Die andere deelnemers dingen gewoon mee :P

Enne, CASH !! Geen natura. Dadelijk gooit Rico Poca nog in de strijd ;)
 
Dat ik dit topic nou pas zie!!!
Heb hetzelfde een paar jaar terug eens voorgesteld aan de crew, maar toen zag men er niks in '(
 
Gewoon hier effe doorgeven en de verdere berichtgeving afwachten.... ;)

bij deze, ik heb sigma ook al gemaild (zag ik hier achteraf ook ergens staan ;) )

zet anders even het totale aantal verkochte loten in de ts anders moet ik rekenen wordt ik moe van..... ;)
 
De modjes steunen dit initiatief van harte!!

-topic is sticky gemaakt door Viccie
-Bak doet zelf mee
-Sig vindt het allang best ;)
-Orph was even gepikeerd dat ie niet was ingelicht, maar is ook overstag :P
 
naar wie moeten we straks overmaken ? (als in nederlandse rekening of belgische?)


edit : doe mij btw maar 2 loten :D:D
 
naar wie moeten we straks overmaken ? (als in nederlandse rekening of belgische?)

Dat komt later nog, niet zo ongeduldig. Het hele feest gaat immers NIET door als Sig ons laat weten dat die bak alsnog verkocht is......
 
Terug
Bovenaan Onderaan