Blauwe kentekenplaat

Het ging mij er niet dat ze bij Johan vandaan kwamen of niet, maar of hij deze illegale actie wilde uitvoeren of niet. 8-)

Ik wist wel dat jij bij Johan shopte. :)

Illegaal? Volgens mij mag iedereen voor alle voertuigen zoveel blauwe platen maken als die wil.

Als de eigenaar er maar niet mee op de openbare weg gaat rijden.
 
da's nou politiek, jappie...iets doen wat de gewone bevolking niet snapt en waar ze zelf de ballen verstand van hebben

(da's net zoiets als een brikblok uit elkaar trekken en vervolgens gaan nadenken wrom je het hebt gedaan want afgezien van een druppeltje olie was er toch niks aan de hand met het ding ? _ O-)

maareh joaaas...ik heb nog wel zo'n plaat liggen als je nostalgisch-erotiosche gevoelens hebt hoor..als ik m maar schoon terugkrijg zonder plakrandjes O-) ;) 8-) _O- *O* :9 :P
Whoehahaha :}

Het ligt er natuurlijk wel aan welk nummer er op die plaat staat, he :+

|(
 
Ik kan ze krijgen voor zelfs een splinternieuwe motor, nergens doen ze er hier moeilijk over, vertellen er wel bij van eigen risico, maar uitgifte is niet verboden, het voeren wel
 
Ik heb onlangs een cb750f uit aug 1977 gekocht mét gele GAIK plaat. Ik ben er al op gewezen dat ik ook een blauwe plaat mag gebruiken. Nu vraag ik mij af of het dan verplicht is zo'n ovale "NL-sticker" ernaast te plakken. Of is dat alleen verplicht als je ermee in het buitenland gaat rijden?

En anders maar zorgen dat allebei de platen op voorraad zijn: blauwe voor nl & gele (GAIK) voor langere tochten in het buitenland...
 
ikkeh nie...gewoon blauwe plaat...met zo'n nl sticker wordt het al snel weer te nieuw..of je moet natuuurlijk ergens zo'n eironde zien te plakken....da's lekker retro 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan