Bliksem

PaulVogels

Die hard MF'er
30 sep 2002
371
0
Helmond NL
Kom net van de zaak af, blijkt mijn collega zaterdag een motorrijder te hebben geholpen die door de bliksem was getroffen.
Hij was ernstig verbrand op de borst, schuim op de bek en ogen draaiden.

Het was in de buurt van frankfurt.

Best akelig....
 
Bbbrrrr
Daarom rijd ik eigenlijk nooit met bliksem, tenzij het niet anders kan.
Heb het niet zo op dat natuurgeweld ook al zeggen ze dat de kans dat je geraakt wordt maar heel klein is.
 
Kom net van de zaak af, blijkt mijn collega zaterdag een motorrijder te hebben geholpen die door de bliksem was getroffen.
Hij was ernstig verbrand op de borst, schuim op de bek en ogen draaiden.

Het was in de buurt van frankfurt.

Best akelig....

Dat was een motorrijdster.

Ze was getroffen in d'r helm.

Wonder boven wonder heeft ze het overleeft.
 
die neemt het fenomeen sparkies wel heel serieus :X


maar ff serieus damn dan breng je het er wel van af
 
Kans op inwendige verbrandingen en hersenletsel (plus hartstilstand...maar dat had ze dus zo te zien niet) is enorm... ik ben benieuwd of zo iemand weer helemaal de oude wordt...
 
Goh, da's ff schrikken...Heb ik eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. In een koekblik ben je natuurlijk veiliger.
Tis te hopen dat ze snel opknapt.
 
Twee jaar geleden was ik van de TT opweg naar huis.
Toen ik het parkeerterrein verliet was het al aardig donker aan het worden door het opkomen van een flinke bui.

Rijdende op de snelweg richting Zwolle kruist een hoogspanningslijn de auotweg. Net voordat ik die hoogspanningsmast bereikt had petste de bliksem op de mast die vlak langs de autoweg stond........!!
De vonken vlogen eraf......wel spectaculair om te zien maar ik heb toch maar snel een duik onder het volgende viaduct genomen.

Ik stond er net toen de hemelsluizen zich openden en het spel echt begon.....!!
Als de lucht zo vochtig is en de weergoden ook nog met vonken beginnen te gooien moeten wij aardwormen maken dat we in onze schuilhokjes verdwijnen anders loopt het met ons slecht af.
 
Jeetje zeg! Daar had ik nog nooit van gehoord!

Ongeloofelijk

(moest toch ff denken aan een film met die gast die al 100 keer door de bliksem was getroffen, nu zwaar stotterde en het kapsel van een stinkdier had :+ )
 
Jeetje zeg! Daar had ik nog nooit van gehoord!

Ongeloofelijk

(moest toch ff denken aan een film met die gast die al 100 keer door de bliksem was getroffen, nu zwaar stotterde en het kapsel van een stinkdier had :+ )
Haha, daar zou ik ook van g-g-g-gaaan st-st.... :+
Kapsel hoef ik me geen zorgen over te maken 8-)
 
Ik reed gisteren middag naar huis en terwijl het dan in het westen lichter moet zijn dan in het oosten, zag ik een hele donkere lucht. De wind begon op te steken en na enige tijd ging de "douch-kraan"volledig open. Jemig wat een water kwam er naar beneden. Ook zag ik het een aantal keren flitsen, terwijl ik mij een weg baande tussen alle op hun rem trappende auto's. Een aangepaste snelheid is wel OK, maar om dan "in paniek" vol op remmen te trappen, tjees... gelukkig kon ik een veilig pad vinden tussen 2 rijen auto's.
Daarbij opgeteld reed ik net op een stuk weg waar (nog) geen ZOAB ligt, alhoewel ik twijfel of ZOAB deze hoeveelheid water weg had kunnen werken. Het leek wel alsof ik door een sloot reed, terwijl van de zijkanten ook nog de nodige liters water naar mij toe geworpen werden.
Dus...water + bliksem + plots remmende/uitwijkende auto's = een interessante rit naar huis :+

Overigens is mijn (regen)kleding nu wel genoeg getest op waterdichtheid 8-) en accoord bevonden :z
 
[zeikmodus]En als je dan in het engels iets neerzet doe het dan goed :P [/zeikmodus]
Op donderdag 05 juni 2003 09:41 schreef Need for Speed het volgende:
IT'S DE THE DEVIL WHO GREETS US })

ontopic: ongelooflijk dat iemand zoiets op de motor overleeft idd. Moet je wel erg veel geluk hebben...
 
Quote:
---------------------------------------------------------
dat heb je als je een icoontje hebt met een scooter er op
komt wel goed als ie wat ouder is
---------------------------------------------------------

Volgens mij beter als me koekblik als pic! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan