Blond zijn en lief lachen kan helpen

ben niet blond en van het mannelijk geslacht
mij gebeurd ik Kleve Duitsland , sta in centrum voor stoplicht , komt een motor agent langs mij voorbij , gaat voor mij staan , licht gaat op groen , agent rijd weg gaat meteen een lichtbalk achter op de motor aan , politie bitte folgen
bord blijft knipperen en hij gaat steeds harder rijden , tot 80 in het centrum
op een gegeven moment stopt hij en zegt , mijnheer U rijd 80 waar u maar 50 mag en mag ik U papieren ff zien
ik zeg ja , oke , maar het stopteken en volgen staat nog aan op Uw motor, , hij kijkt en zegt Gutten Fahrt en stapt lachend op zijn motor *O* :] -O-
 
ik zeg ja , oke , maar het stopteken en volgen staat nog aan op Uw motor, , hij kijkt en zegt Gutten Fahrt en stapt lachend op zijn motor *O* :] -O-
Toch een Duitser met humor, een polizist nog wel. Heel bijzonder.

Die anecdote kun je over 100 jaar nog vertellen.


:)
 
ben niet blond en van het mannelijk geslacht
mij gebeurd ik Kleve Duitsland , sta in centrum voor stoplicht , komt een motor agent langs mij voorbij , gaat voor mij staan , licht gaat op groen , agent rijd weg gaat meteen een lichtbalk achter op de motor aan , politie bitte folgen
bord blijft knipperen en hij gaat steeds harder rijden , tot 80 in het centrum
op een gegeven moment stopt hij en zegt , mijnheer U rijd 80 waar u maar 50 mag en mag ik U papieren ff zien
ik zeg ja , oke , maar het stopteken en volgen staat nog aan op Uw motor, , hij kijkt en zegt Gutten Fahrt en stapt lachend op zijn motor *O* :] -O-


:+ _O- :} :}
 
ben niet blond en van het mannelijk geslacht
mij gebeurd ik Kleve Duitsland , sta in centrum voor stoplicht , komt een motor agent langs mij voorbij , gaat voor mij staan , licht gaat op groen , agent rijd weg gaat meteen een lichtbalk achter op de motor aan , politie bitte folgen
bord blijft knipperen en hij gaat steeds harder rijden , tot 80 in het centrum
op een gegeven moment stopt hij en zegt , mijnheer U rijd 80 waar u maar 50 mag en mag ik U papieren ff zien
ik zeg ja , oke , maar het stopteken en volgen staat nog aan op Uw motor, , hij kijkt en zegt Gutten Fahrt en stapt lachend op zijn motor *O* :] -O-



_O- *D
 
Niet alle zijn slecht
ik werd ca 2 jaar geleden aangehouden bij Rotterdam
je mocht er 100 km ik reed ca 170 km
en toen een motor politie langs zij
ik moest aan de kant, en dacht einde oefening.
de beste man vroeg weet u hoe hard u reed, ik zei ik zou het niet weten ben lekker aan het rijden en heb ff niet op de teller gekeken
ok zei hij dus als ik zeg vortaan ff beter opletten dan gebeurt dit niet meer?
NEEEEEEEEE agent zal beter opleten.
nou doe voorzichtig verder. u kunt gaan .
je begrijpt dat ik nooooooooit meeeer te hard rij O-)
 
Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om achter hem in te voegen zakt hij ook terug. Ik dacht wat een eikel zeg :( , dus geef gas en schiet voor hem en ga naar de rechter rijbaan. Op dat moment schiet ie me links voorbij geeft extra gas en komt voor me rijden en ja hoor bordje "politie". :X

Ik stop en hij vraagt "mag ik U rijbewijs even zien", ik ja, natuurlijk meneer! Hij kijkt erin en zegt U rijdt veels te hard, dus ik "zou kunnen heb er echt niet op gelet" en glimlach naar hem. Waarop ie antwoordt 'U mag hier maar 80km en U reedt 120 O-) '. Waarop ik antwoord, oeps U heeft helemaal gelijk dat is te hard, sorry en glimlach weer naar hem! Waarop ie weer zegt, zult u dat nooit meer doen :? waarop ik natuurlijk gelijk antwoordt :N :N nee, zal erop letten meneer ;) .

Prettige avond nog en doe rustig aan, gaat lukken meneer en U ook nog een prettige avond....... :W



Pffffff....dat was duidelijk een agent die al in de kerstfeer was, goed mazzel gehad 40km pu te hard in de bebouwde kom..... *D of zouden mijn blauwe ogen en blonde haren me gered hebben deze keer ;)


Je bent dus echt blond,waar mag je binnen de bebouwde kom 80 rijden???
 
post eens een piccie van die blauwe ogen en blonde haren,
dan kunnen we antwoord geven op de vraag of het daaraan ligt.


;)

full
 
Je bent dus echt blond,waar mag je binnen de bebouwde kom 80 rijden???

Nou, als je bijvoorbeeld in Amsterdam kijkt, heb je de IJtunnel/Johan van Hasseltweg en de Cornelis Lelylaan. Beide wegen zijn gelegen binnen de bebouwde kom en aangewezen als autoweg met beperkte snelheid. In dit geval 70 km/u, maar het is dus niet onmogelijk dat zich ergens anders een dergelijke weg bevindt waar je 80 mag.
 
Nou, als je bijvoorbeeld in Amsterdam kijkt, heb je de IJtunnel/Johan van Hasseltweg en de Cornelis Lelylaan. Beide wegen zijn gelegen binnen de bebouwde kom en aangewezen als autoweg met beperkte snelheid. In dit geval 70 km/u, maar het is dus niet onmogelijk dat zich ergens anders een dergelijke weg bevindt waar je 80 mag.

Ik ben beroepschauffeur,en kom dus wel eens ergens,maar ben dit verschijnsel hier in Nederland nog niet tegengekomen
 
Voor een beroepschauffeur ben je overigens een bijzonder verdienstelijk amateurfotograaf. Heeft men je dat al eens gezegd?
 
Nou, als je bijvoorbeeld in Amsterdam kijkt, heb je de IJtunnel/Johan van Hasseltweg en de Cornelis Lelylaan. Beide wegen zijn gelegen binnen de bebouwde kom en aangewezen als autoweg met beperkte snelheid. In dit geval 70 km/u, maar het is dus niet onmogelijk dat zich ergens anders een dergelijke weg bevindt waar je 80 mag.



Precies, en de afslag S112 op de A10 heeft daar dezelfde situatie alleen mag je daar 80km
 
volgens mij zijn je haren de doorslaggevende factor geweest... :Y
hij dacht : daar moet ik heeeeel lang gaan uitleggen wat er gebeurt is en waarom het niet mag. Geen tijd voor ! :Z . dan maar een k*t smoesje on hier vandaan te komen.... })

de mazzel *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan