Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat het klauwtje in 2de foto? Heb je daar meer info van? Volgens mij heb ik zo één op m'n k1100 en zou wel willen weten wat voor blokjes daarin zitten.
Zijn bij een scooterzaak ook te koop.
klopt, zo te zien dezelfde constructie. met een beetje engelengeduld kom je een heel eind maar gemakkelijk vullen is idd. anders.Bekijk bijlage 1403028
Volgens mij hebben wij precies dezelfde tank onder de bak.
Ik heb de ontluchtingslang die bij de vulopening uitkomt terug gebracht en op de vulslang gemonteerd.
Dan ben je in het euvel kwijt dat de benzine eruit spuit over je handen heen.
Verder ook bij deze gewoon heel veel geduld en iets heen en weer duwen van de bak wil soms helpen.
Met veel geduld krijg ik er 30 liter in.
Mvg ben
heb ook al enkele motoren gehad waar een voetpegs verlaging op gekomen is , en langs de kant van het schakelsysteem is dat goed te doen , kan je makkelijk het mekanisme wat lager zetten , langs de remkant is het iets moeilijker om het te doen zakken , anders bij elk remmaneuver moet je je voet enkele cm lichten
Op een sportief zijspan smoelt het wel niet al te bestIk heb van t voorjaar weer treeplanken op de GL gezet, die zitten wat lager en je kan de voeten wat verder naar voren plaatsen, dat maakt echt een wereld van verschil.
Vooral fijn dat je af en toe je voeten kan verplaatsen
Probeerde het me ook al voor te stellen op de zzr, maar ik weet niet hoorOp een sportief zijspan smoelt het wel niet al te best
nog erger, toen ik eind van de middag binnenrolde met mrs. Chiquita dacht ik even op een treffen van de Kampeerautoclub aan te komen. uiteindelijk kwam het nog enigszins goed met ca. de helft van de motoren een Rus.Ik zie meer aanhangers dan Urals of Dneprs...