Bmw k75 loopt op 1 pit

MotoWerff

MF'er
27 aug 2019
155
23
Mijn k75 loopt maar 1 cilinder..
Heb bougies gecontroleerd, vonken alle 3
Injectoren gecontroleerd, was 1 van stuk maar vervangen en nu doen ze het allemaal goed(goede spray)
Moeilijk starten maar dan loopt die ook maar op 1 cilinder.. wat gaat er fout? Krijg ook veel knallen uit de uitlaat met gas geven
 
Bougie doppen in de goede volgorde gezet? De voorste bobine moet op de voorste bougie aangesloten worden, de middelstse op de middelste bougie en de achterste op de achterste bougie.
Draai er anders eens nieuwe bougies in. De K 75 is erg gevoelig als hij eens verzopen geweest is.
Compressie gemeten?
 
Onderhoud is goed(zelf gechecked), heb hem rijdend naar huis gekregen( heeft toen ook al op 2 cilinders gereden denk ik)

Zal nieuwe bougies eens proberen
Dat Bosch "ding" wat op het gasklephuis zit, kan daar ook wat mee zijn?
 
Mijn k75 loopt maar 1 cilinder..
Heb bougies gecontroleerd, vonken alle 3
Injectoren gecontroleerd, was 1 van stuk maar vervangen en nu doen ze het allemaal goed(goede spray)
Moeilijk starten maar dan loopt die ook maar op 1 cilinder.. wat gaat er fout? Krijg ook veel knallen uit de uitlaat met gas geven
Hoe is het begonnen en wat is er het laatst aan gedaan?
Je hebt m net gekocht en naar huis gereden? Heeft het zin om het even met de vorige eigenaar te bespreken?
Heb wel eens gelezen dat een k75 het niet fijn vindt om maar kort gestart te worden en dan weer uitgezet, misschien nog een nieuw setje bougies proberen? Bougies die buiten de cilinder vonken zijn niet persé 100%.

Edit; beter één topic en niet steeds een nieuw openen voor het vervolg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan