Ik heb liever een topkoffer dan zijkoffers. Ik heb bij op- en afstappen meer last van zijkoffers. En voor een weekend weg is een topkoffer groot zat.Een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier; hoe is het rijgedrag met zijkoffers of topkoffer? Wat is het meest gunstige voor het rijgedrag?
Ik ga van de week bij een exemplaar kijken inclusief de bmw topkoffer. Mijn eerste voorkeur gaat eigenlijk uit naar zijkoffers voor mijn vakantietripjes dus ik weet niet goed of ik dan wel een ‘meerprijs’ wil betalen voor een exemplaar met topkoffer.
Ik heb in het verleden een aantal fietsen gereden met topkoffer, maar ik merkte dat heel erg terug in het rijgedrag. Mijn vorige blackbird en huidige k1300s met zijkoffers gaat wat dat betreft helemaal prima.
wel met het beleg tegen de dekselMaar dan wel de snelste pizzakoerier van de stad : gegarandeerd warme pizza
MPR3.goedendag mede xsers
er staat inmiddels 4000 km op mijn gen2 dus ik begin zo langzamerhand aan nieuwe bandjes te denken.
nu hebben 2 banden mijn voorkeur de pirelli angel gt2 en de continental road attack 3
de conti zou ik willen proberen omdat die wat meer ei vormig is dan de ronde metzeler affabriek.
ben benieuwd wat jullie eronder hebben
Ik reed altijd met road 3, daarna de 4 en het de 4 ook op de XR gehad en de voorband cupt een beetje. Rij nu met de Angel GT2, deze rijden zeker zo lekker, geven prima grip en slijten mooier. Gaan ook lekker lang mee.nu hebben 2 banden mijn voorkeur de pirelli angel gt2 en de continental road attack 3
Mooie kleur. Jammer dat deze maar even geleverd is.
Mooie kleur zeg, heb afgelopen week ook maar eens mooie(re) foto's gemaakt tijdens gebruik
Ik heb beide banden gehad op de XR. Ik heb een duidelijke voorkeur voor de Conti t.o.v. de Pirelli. Met name de handling vind ik veel beter. Maar blijft erg persoonlijk.goedendag mede xsers
er staat inmiddels 4000 km op mijn gen2 dus ik begin zo langzamerhand aan nieuwe bandjes te denken.
nu hebben 2 banden mijn voorkeur de pirelli angel gt2 en de continental road attack 3
de conti zou ik willen proberen omdat die wat meer ei vormig is dan de ronde metzeler affabriek.
ben benieuwd wat jullie eronder hebben
Op mijn XR liggen nu de Conti's. Dit omdat de duitser waarvan ik hem/haar gekocht heb hier een voorstander van was. Hij heeft ze daarvoor apart moeten "eintragen" bij de tuv. Ik vind wel dat de achterband flink "gecupt" is, of dat komt doordat hij niet de "slankste" persoon was, of dat de vering helemaal ruk is, dat weet ik niet. Denk dat ik voor een setje Dunlop's of Pirell's ga binnenkort.Ik heb beide banden gehad op de XR. Ik heb een duidelijke voorkeur voor de Conti t.o.v. de Pirelli. Met name de handling vind ik veel beter. Maar blijft erg persoonlijk.
Gaaf, zwart vind ik ook een erg mooie kleur voor een XR. Maar ehh, wat houdt een M endurance ketting in? Die verslijt (bijna) niet? Hoef je niet te smeren?Ik heb vandaag de tripple black besteld. Compleet met dynamic en touring pakket, zijkoffers, topkoffer, bandenspanningcontrole, sportuitlaat, M endurance ketting en alarm. Ik kan niet wachten tot de levering
De M Endurance ketting met DLC-gecoate rollen is slijtage- en onderhoudsarm.Gaaf, zwart vind ik ook een erg mooie kleur voor een XR. Maar ehh, wat houdt een M endurance ketting in? Die verslijt (bijna) niet? Hoef je niet te smeren?
Heb je verder nog aanpassingen aan de motor gedaan?Afgelopen woensdag bij Powerpoint een PCV laten installeren.
Bekijk bijlage 1568683
Leuke resultaten (groen is orgineel blauw met PC) al heeft het het bokken rond de 3a4 duizend toeren nog niet opgelost. Tim gaf wel aan om ook even naar de bougies te laten kijken dus dat word de volgende stap.
'hmm is het niet alleen maar banden maat op de documenten? Zolang het maar een 190/55/17 is mag die erop als het merk legaal in de EEC mag verkopen? Het is pas wanneer je er een 200 erop zou willen leggen dat je het moet 'eintragen'? Ik heb 3x Conti's gehadOp mijn XR liggen nu de Conti's. Dit omdat de duitser waarvan ik hem/haar gekocht heb hier een voorstander van was. Hij heeft ze daarvoor apart moeten "eintragen" bij de tuv. Ik vind wel dat de achterband flink "gecupt" is, of dat komt doordat hij niet de "slankste" persoon was, of dat de vering helemaal ruk is, dat weet ik niet. Denk dat ik voor een setje Dunlop's of Pirell's ga binnenkort.
Dacht ik ook, maar die Duitser zei dat voor de XR bepaalde types band door BMW waren voorgeschreven en daar zouden conti's niet bijzitten. Hij vertelde het met zoveel overtuiging dat ik het maar aannam.'hmm is het niet alleen maar banden maat op de documenten? Zolang het maar een 190/55/17 is mag die erop als het merk legaal in de EEC mag verkopen? Het is pas wanneer je er een 200 erop zou willen leggen dat je het moet 'eintragen'? Ik heb 3x Conti's gehad
Ben ook mooi weer rijder, als het regent een overdekt terrasje, en opties bekijken. Vind zelf banden zoals Road5 ideaal, profiel wanneer nodig maar zachte slicks wanneer hellingshoek het toelaat.Ben niet iemand die weer en wind de motor pakt, maar moet wanneer het een beetje regent natuurlijk wel genoeg grip hebben.