Bochtentechniek..

Nou, ik zal dan maar gewoon blijven rijden he?

Heeft er iemand gisteravond (dinsdag) nog gereden. Ik vond het veels te warm... ben na een kwartier gestopt met accut vochtgebrek... :P

ik heb dinsdag 300km afgelegd
DAT was pas een vochtgebrek + geen geld om te tanken of om drinken te kopen
heb met mijn laatste muntstukken nog 3 liter kunnen tanken om tot thuis te geraken
 
Een motorrijvaardigheidstraining doet wonderen...heb ik ook gedaan. Is sowieso ook leuk om te doen. Weet je eens hoe het voelt on over een autoband, plank pallet enz heen te rijden

Verder toch je knieen tegen de tank en "door een bocht heenkijken". In ieder geval zeker niet voor je wiel op de weg kijken. Je moet kijken naar het punt waar je naartoe wilt. :] :]

Haha, ik heb tijdens mijn rijlessen ook al expres over een band moeten rijden. Gewoon blijven rijden is dan het devies, igg NIET remmen... :]
 
Het moge duidelijk zijn, al die 'problemen' met kijken (ver en breed en de weg) inrijden van de bochten met de juiste snelheid en dan door een goed koers te bepalen er vlotter uit dan je er in ging: de verhoogde rijvaardigheidscursus biedt het!

Het kost inderdaad een paar centen maar het rijgenot en de veiligheid en zekerheid neemt enorm toe!!

Dan maar een weekje minder op vakantie,
Tip: plan er een in juni, dan kan je van je vakantiegeld in mei een beetje investeren in puur rijgenot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan