Plaats om bochtentechniek te oefenen

Menso

MF veteraan
8 okt 2012
1.977
765
Beste MF-ers...

Na een paar dagen terug de Race Academy te hebben gedaan, zijn er een aantal dingen die ik aan mijn bochtentechniek en rijstijl wil verbeteren door te oefenen. De tips die ik heb gekregen zit nu nog vers in me hoofd maar ik doe veel te weinig circuitdagen per jaar om het goed te oefenen.

Dus weet iemand misschien een mooie lege lap asfalt in omgeving Gooi (bij voorkeur een parkeerplaats) waar je leuk boggies kan maken? Hard zal het toch niet gaan.

Dank :]
 
Nou, ik bedoel voornamelijk kneedowns en dat trekt blauw aan.
 
snelweg op en afritten. en bij klaverbladen onthouden dat ze er weleens op wachten
 
In dat geval zou ik als ik jou was vriendjes worden met mensen uit je regio in het regionaal gedeelte van het forum.
 
industrieterreinen verkennen. die hebben vaak mooie bochten en zijn buiten werktijden behoorlijk vrij van overig verkeer
 
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar als jij nergens op de weg je knie op de grond kan duwen en je geen circuit dagen doet, waarom zou je dat gedoe met de knie dan willen oefenen?


De eerste de beste rotonde is het al bal, als je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Laatst op wegmisbruikers, agent zegt: niet iedere kneedown is per definitie een artikel funf.

Toch zou ik het er niet op gokken :+
 
Ha! Racen denk ik niet aan, mijn meest recente dagen op de baan hebben dat wel duidelijk gemaakt :Y

Eerst maar es de basis goed onder de knie krijgen te beginnen met (bepaalde aspecten van) lichaamspositie dat niet helemaal in orde was. En daar zoek ik een mooie lap asfalt voor op maar ik weet er geen in mijn omgeving.

Oh en als iemand mee wil doen zodra we er eentje vinden stuur maar een pee emmetje :Y
 
Kijk eens wat een schoonheid

HEbbOfS.png


XWY7wjm.jpg


Het volgende is ook een mooie baan, maar wel ver van huis:

23NFSfn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan