Boete voor parkeren voor eigen woning

Ik maakte het weer te complex, zoals gebruikelijk. Maar wilde voorkomen dat we weer discussies krijgen als "waarom kun je dan wel een bekeuring krijgen als je geen rijbewijs hebt en met de motor aan de hand loopt?".
 
@ TS: Ben je lid van de MAG? Of evt KNMV? Wie weet zitten daar mensen die je kunnen helpen, lijkt me aardig om wat jurisprudentie te krijgen over dit soort onduidelijke/discriminerende toestanden. En om de gemeente eens wakker te schudden:

JOEHOEOEOE, ER BESTAAN OOK MOTORRIJDERS!!!!!!!
 
Ik heb wel contact gehad met de MAG, deze wil graag op de hoogte worden gehouden.
Het betreft een boete van 60 euro. Het probleem is een beetje opgelost omdat ik nu wel naar de parkeerplaatsen kan rijden, nog niet naar mijn huis. Dit heb ik maar losgelaten.

Ik ga dus door, ook omdat sommige reacties aangeven dat de OVJ alles standaard afwijst en pas gaat kijken naar de zaak als iemand aangeeft door te gaan naar het kanton gerecht.

Bedankt voor de reactie's jongens.
 
Ik heb een vraag m.b.t een gesloten verklaring (C2).

De straat van mijn werk is een eenrichtingsweg. Ik kom s'morgens echter van de "verkeerde" kant dus rijd ik maar een stukje (20 meter ofzo) deze weg in via de verkeerde kant.

Nu vraag ik mij af of dit mij een punt kan kosten?
Via google wordt ik er niet wijzer van.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag m.b.t een gesloten verklaring (C2).

De straat van mijn werk is een eenrichtingsweg. Ik kom s'morgens echter van de "verkeerde" kant dus rijd ik maar een stukje (20 meter ofzo) deze weg in via de verkeerde kant.

Nu vraag ik mij af of dit mij een punt kan kosten?
Via google wordt ik er niet wijzer van.

Ik denk dat je beginnend bestuurder bent en een punt van je rijbewijs bedoelt?

In dat geval kan het je geen punt kosten, hoogstens een boete van 90 euro....
 
Dat bedoel ik inderdaad.
Merci!

Euro's verdienen we wel, punten moet ik helaas zuinig op zijn. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan